Ota vanha suutin ja purat sen niin jotta jää pelkkä runko. Sitte hitsaat siihe päähän sopivan jenkapalan että saat mittarin kiinni. Tuolleesa ei saa mitattua oikeaa puristuspainetta, mutta saa verrattua muihin pyttyihin että josko vuotais. Jos kaikki näyttää samaa niin homma ok tai sitte kaikki vuotaa
Ajelit eilen(?) meikän edellä hankobaanaa, motonetin pihalla bongasin sitte. Itsehän ajoin punasella W201.
Takapöntöstä jo huomasin, että ei taida ihan vakio peli olla.
Pekkko kirjoitti:Ajelit eilen(?) meikän edellä hankobaanaa, motonetin pihalla bongasin sitte. Itsehän ajoin punasella W201.
Takapöntöstä jo huomasin, että ei taida ihan vakio peli olla.
khyl siel joku päästeli pikku mesellä siinä sitä mentii 5min sitten leimatulla mesellä
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
jaa että miltä siellä näyttää. kysytään amatööriltä. nooh... miten sitä nyt kuvailis... aivan kuin joku vuoristo laakso joka ois tuhkan peitossa kuitenkin samalta 4. ja 3. pytyssä ??
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
oltzi kirjoitti:jaa että miltä siellä näyttää. kysytään amatööriltä. nooh... miten sitä nyt kuvailis... aivan kuin joku vuoristo laakso joka ois tuhkan peitossa kuitenkin samalta 4. ja 3. pytyssä ??
oltzi kirjoitti:jaa että miltä siellä näyttää. kysytään amatööriltä. nooh... miten sitä nyt kuvailis... aivan kuin joku vuoristo laakso joka ois tuhkan peitossa kuitenkin samalta 4. ja 3. pytyssä ??
Eli siellä on se kuulakin tallessa?
jaa a minkälainen kuula? tosi vaikee oli saada siitä kuvaa. oisko jossai kuva? vai osaakko kuvailla?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
oltzi kirjoitti:kyllä se tuolta näytti kun ensimmäisessä kuvassa. täytyy huomenna vielä tutkailla lisää. ja tämä siis tarkottaa että on kanki tai mäntä menny.
Ei nyt suoraan. Tuleeko sieltä harmaata savua ja jos tulee niin kuinka paljon?
oltzi kirjoitti:kyllä se tuolta näytti kun ensimmäisessä kuvassa. täytyy huomenna vielä tutkailla lisää. ja tämä siis tarkottaa että on kanki tai mäntä menny.
Ei nyt suoraan. Tuleeko sieltä harmaata savua ja jos tulee niin kuinka paljon?
tuohon en osaa vastata. harmaan sinistä tulee kylmänä melkosesti.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Itsellä tulee vähän harmaansinistä kitkerän hajusta savua kylmänä kun laittaa käyntiin ja kuuluu myös kunnon kolikoli ääni ja se vika on varmastikkin esikammiossa kun sieltä on kuula karannut kokonaan. Mutta sitä savua ei tule paljoa. Sitten jos se kanki on mutkalla niin sitä tulee vähän reilummin. Puristuspaineet sieltä pitäis saaha mitattua.
Ittellä kolkutti toi projekti mersu ja ainakin siitä oli esikammio rikki. Muuttu kyl kierrosten mukaan ääni. Ei sieltä mitään muuta ollu rikki ja ajettuki sillä oli äänen kans. Toi "käyttö" vaunuki kolkottaa toivon vaan et siinä olis iha suutin vikaa. Pitäs jaksaa purkaa suuttimet pois.
W211 320cdi, w211 270cdi, W903 316, 2x 300tdt s124, w110 67vm + paljon muita
Siekkinen kirjoitti:En tiiä mahtuuko mäntä mutta kanki mahtuu kun oikein saat taiteiltua. Konetta tosin joutuu nostamaan että siitä palkin kohtalta saa kangen pois.
eiku sitä meinasin tolla että jos joutuu kannenki aukaa jotta männän vaihtaa ni sitte vaa suoraan sixzerosix
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Se mäntä jumittuu sinne koneeseen männänrenkaiden takia kun sen nykäsee alas, siinä saa hetken nyplätä renkaita irti männästä (ne tuhoutuvat tuossa hommassa), eikä takaisin asennuskaan sitten onnistu...ainakaan minulta. Mäntä on hyvä asentaa ylhäältä alas.