epk kirjoitti:oukei. No mites se persuksen madallus , miten sait sen hoidettua ? säätötangon kun löysäs vakaajatangosta ja sääsi alemmas, niin hetken päästä halus auto ruveta nosteleen takaylöspäin vaikka se anturi pää on nolla asennossa ?
tuolla puhutaan että löysää vain "sensor attachementtiä" ja säädä.
30cm takana ja edessä 32cm elikkä etupäätä sais vähä vielä pistää alemmas =) Mutta on tuo etupää enemmän tippunu kun 3 senttiä jos siihen vertaa mitä se oli. Pitäs nyt saada vanteet ni näkis että pitääkö nostaa vai kärsiikö laskea, kun 20" olis tarkotus tunkea sinne.
Lyhensin sitä tankoa, ne on muuten ihan alkuperäsessä asennossa.
joop no nyt sainkin itellekkin säädettyä sopivaksi, oli lovetttu se vakaajatanko -> kiinnikkeen siirto sivuummalle niin mahdollistaa rajattoman säädön ilman kummempia muokkauksia
Testattiin alle 20" x 8,5" ET35 Hyvin sopii edestä ja takaa, taakse menee tuolla madalluksella 10" leveäkin. kumit oli 225 set, mutta eteen kärsii laittaa 235 sen
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
TeamAhma kirjoitti:Testattiin alle 20" x 8,5" ET35 Hyvin sopii edestä ja takaa, taakse menee tuolla madalluksella 10" leveäkin. kumit oli 225 set, mutta eteen kärsii laittaa 235 sen
Kantavuushan noissa ei riitä kummassakaan, joten leimalle ei ole tolla setupilla asiaa..
TeamAhma kirjoitti:Testattiin alle 20" x 8,5" ET35 Hyvin sopii edestä ja takaa, taakse menee tuolla madalluksella 10" leveäkin. kumit oli 225 set, mutta eteen kärsii laittaa 235 sen
Kantavuushan noissa ei riitä kummassakaan, joten leimalle ei ole tolla setupilla asiaa..
Ei piisaa ei, 245 sessa alkais jo kantavuus piisaamaan ainakin muistaakseni.
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
245-30r20 joo pitäs riittää.. jos itekkään muistan. Näin muuten ton coupes tässä taannoin kyrössä! Käyn porukoiden työnä ruuvaamassa cadillaccia kerran pari kuussa tässä neonin takana
EVO X kirjoitti:245-30r20 joo pitäs riittää.. jos itekkään muistan. Näin muuten ton coupes tässä taannoin kyrössä! Käyn porukoiden työnä ruuvaamassa cadillaccia kerran pari kuussa tässä neonin takana
Se voi hyvin olla ku asun tässä kyrön suuressa mahtavassa keskustassa Nyt voi sitte bongailla tuota farkkua, räpylää ylös jos vastaan satut. Ei tosin oo ihan niin helppo tunnistaa enään =)
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Ostin sitte nuo vanteet kaverilta itelle, sopi tuon alle ihan hyvin vaikka hakusessa oli ihan erilaiset vanteet aluks.
Etupäätä vielä tiputan sen 2cm että saa sen peränkanssa samalle tasolle, sitten korkeus on hyvän mun makuun. Sitten alkaa suunnitella jotakin pikku muutoksia ulkosesti, ei mitään isoa ainakaan aluks
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Noi vanteet on siitä hyvät että eivät ole niitä perus vanteita mitä mersuihin laitetaa vaan kerrankin laitettu ehkä vähän "rohkeasti" ton näköset vanteet alle ja riski on kannattanut näyttää mun silmään ainakin todella hyvältä,toki keula vielä se 2cm alaspäin
Ja mulla on vaan veikkaus että kun aletaan tekemään "pieniä" ulkoisia muutoksia alkaa homma karkaamaan lapasesta mitä toi sun edellinen CE kertoo jossa ei paljoa koskematonta osaa öytynyt mutta tämä seikka on vain hyväksi! Tosin lompakko voi joskus olla erimieltä
Tosi hyvin sopii tuohon kopan väriin nuo vanteet. Mikäs tommosessa eemelissä on maksimi vanteen leveys takana? Tänään kokeiltiin piruttain mun 20x11,5 tuumasta kaverin e-farkkuun taakse ja tuli kaaresta noin 4cm pihalle. Sisäreunassa ei ollu montaa milliä varaa.
aziz kirjoitti:Tosi hyvin sopii tuohon kopan väriin nuo vanteet. Mikäs tommosessa eemelissä on maksimi vanteen leveys takana? Tänään kokeiltiin piruttain mun 20x11,5 tuumasta kaverin e-farkkuun taakse ja tuli kaaresta noin 4cm pihalle. Sisäreunassa ei ollu montaa milliä varaa.
kyllä 20x10 pitäis mennä alle kun ET on oikea vaan (35), niin ainakin mittailtiin ja laskeskeltiin. Käytäntö voi olla eri asia =)
pake1 kirjoitti:Vanteet on hienot
Noi vanteet on siitä hyvät että eivät ole niitä perus vanteita mitä mersuihin laitetaa vaan kerrankin laitettu ehkä vähän "rohkeasti" ton näköset vanteet alle ja riski on kannattanut näyttää mun silmään ainakin todella hyvältä,toki keula vielä se 2cm alaspäin
Ja mulla on vaan veikkaus että kun aletaan tekemään "pieniä" ulkoisia muutoksia alkaa homma karkaamaan lapasesta mitä toi sun edellinen CE kertoo jossa ei paljoa koskematonta osaa öytynyt mutta tämä seikka on vain hyväksi! Tosin lompakko voi joskus olla erimieltä
Tähä koppaan tuntuu olevan kaikki osat kertaa 2 kalliimpia mitä oli tuon w124 seen No täytyy nyt tuumailla mitä tekee vai tekeekö mitään Tuota viimestä sanaa en usko enää itekkään
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
kyllä 20x10 pitäis mennä alle kun ET on oikea vaan (35), niin ainakin mittailtiin ja laskeskeltiin. Käytäntö voi olla eri asia =)
Mulla oli tuossa omassa 10" leveät takavanteet eli menee kyllä alle eikä edes raavi vaikka olis laskettukkin.
Tuskin tuossa farkussa kovin erilaiset pyöräkotelot on.
Nyt olis Lami-x kalvot valoissa vedit etuvalot, sumarit, takavalot, takajarru valon, Peilien vilkut. Muuttaa kyllä näköä ihan sopivasti, ja jos tulee ongelmia katsarin kanssa niin ne saa revittyä irti =)
Jos jollain tarvetta niin toiminjälleenmyyjänä ja asentajana täällä vaasa seinäjoki akselilla, pieni mainos puhe tähä väliin mut pakko hehkuttaa kun tuore yrittäjä kuitenkin =) Pääpaino on kuitenkin mainosteippuksessa.
TeamAhma kirjoitti:Jos jollain tarvetta niin toiminjälleenmyyjänä ja asentajana täällä vaasa seinäjoki akselilla, pieni mainos puhe tähä väliin mut pakko hehkuttaa kun tuore yrittäjä kuitenkin =) Pääpaino on kuitenkin mainosteippuksessa.
Minkäs hintaista tuo kalvo on? Löytyykö tummempaa kalvoa?
Miten muuten kun puhuit ,että aijjot pari senttiä madaltaa tuota keulasta lisää niin loppuuko joustomatka?? Itsellä on nuo h&r vieterit paikoilla ja sokkasäätö on iskarissa alimmassa asennossa niin tuntuu että paljoa joustoja ei ole ja. navasta kaareen mitta minulla on 32cm ja pohjaanlyöntikumia on lyhennetty reilusti.
jokunen100 kirjoitti:Miten muuten kun puhuit ,että aijjot pari senttiä madaltaa tuota keulasta lisää niin loppuuko joustomatka?? Itsellä on nuo h&r vieterit paikoilla ja sokkasäätö on iskarissa alimmassa asennossa niin tuntuu että paljoa joustoja ei ole ja. navasta kaareen mitta minulla on 32cm ja pohjaanlyöntikumia on lyhennetty reilusti.
epk kirjoitti:loppuu aivan varmasti iskarin jousto. itellä joku 31-32 cm ja on ihan siinä ja siinä.
Saako tähän lyempiä iskareita ?? Meinaan puottaa vielä lisää sitä alaspäin, mankeloi vaan etukaaret vähä pulleammaks että sopii pyörät kääntymään. Jos sais sen sinne 29cm tienoille sitte alkais olemaan aika kentässä, kyllähän sielä vielä on vähä varaa että on lakisääteinen kuitenkin (8cm)
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
Ainankaan minä en voi tuota madallusta ja vannesettiä pitää kauniina. Mutta se mielipide on varmaan yhtä sallittu kuin ne, jotka tuon päälle luukuttaa hoosiannaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Mesedesi kirjoitti:Ainankaan minä en voi tuota madallusta ja vannesettiä pitää kauniina. Mutta se mielipide on varmaan yhtä sallittu kuin ne, jotka tuon päälle luukuttaa hoosiannaa.
Sää oot vaan tullu vanhaks jo
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
TeamAhma kirjoitti:
Kuinka nopeaa teillä kuluu renkaat kun on madallettu jonkunverran, mulla on nyt kaikki renkaat vaihtokunnossa ajettu alle 5000km ??
Halpaa ajoa ko vaihtaa 5000km välein 20" kummit!
Juri vaihoin omasta (20") Takarenkaat eteen kun alle ne tuli toukokuussa. Arviolta ajettu n. 15thkm. Ei ole madallettu vaan vakio avari alusta. Eturenkaat eivät olleet kuluneet pahastikaan vaan "ecsta" tekstikin näkyi Kumhoista. Takana oli pintaa sisäreunassa n. 5mm. ulko reinTakakumien kulutusta on ihan varmasti lisännyt 650Nm vääntö ja raskaahko kaasujalka
Onkos aurauskulmat yms.. katsottu? Jos mersu on tappi matala nii ei taida saada millään meneen kulmia kohdilleen..
Itse tein soikeet reijät et sain ees meneen sin päin kulmat.. (ei oo edes kauheen matala W211)
Sellaisen oon myös huomannut että mitä matalempi profiili niin sen enemmän renkaat kuluu...
3.1 on ollu jos en väärin muista, täytyy mennä tänää rengaskaupoille. EI uskalla enää oikeen kauks lähteä kun ei tunnu kuvio enää ollenkaan sisäreunassa.
Saakos näihin niitä tankoja että sais pyörät suoraan w124 seen ainkin tais saada semmosia, en oo yhtään perehtyny saako tähän tai onko se edes mahdollista ??
http://www.facebook.com/ImagoFix
W201 200D -89.. Käyttö/talviauto
W124 Coupe OM606 Hx40 super, Mynä.
W124 -91 Farkku OM606, Hx40, Mynä.. EX
TeamAhma kirjoitti:Saakos näihin niitä tankoja että sais pyörät suoraan w124 seen ainkin tais saada semmosia, en oo yhtään perehtyny saako tähän tai onko se edes mahdollista ??
Eikös niitä jenkkilässä ollu myytävänä.. Tuning topicissa joku muistaakseni kertoi ostaneensa ne, mutta jäi lopulta kuitenkin saamatta kyseiset tangot. Hintaahan niillä oli reilusti, joku 500-600USD...
Kyllähän nämä läsöttää kuin vanhat sierrat, ku majaltaa noin paljo.
Itellä meni saksassa ostetut kumit sileeks, ku ajelin sieltä suomeen ja täällä pari viikkoo päälle.
Joku kolme ja puol tonttua kesti.