W 124 harrastelija projekti.....

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Joop tällanen Mersu on ollu perseen alla jo 3 vuotta se on saksasta uitettu 2009 ja olen sen ensimmäinen omistaja suomessa. Autolla oli rullattu 103000 kun sen ostin!!! Nyt mittarissa on 210 000... Oli Saksanmaasta paperit ihan mukaan kilometrien todisteeksi silti epäilyttää ku Mersu on jo toista kertaa kone rempassa...??? Edellisellä kerralla tehtiin venttiili remppaa ja nyt oli sitte suihku kussu ja hajoittanut pesä.. Konehan on om 603 turbo muuten täysin vakio mutta syöttöpumppua on käytetty Mynällä olikohan kesä 2010... No kuitenkin nyt kansi käytetty tohtorilla ja olis valmis asennettavaksi mutta viisaamman asentajan (isän) kanssa aloimme epäilemään että ykkös sylinteri eli missä oli suihku vika olisi kulunut eli uutta mäntää ja putkitusta jos tarve vaatii.. Annamme vielä OIKEAN asiantuntijan antaa arvion ihan niinkuin vaikeimmissa sairas tapaukasissa otetaan monen lääkärin lausunto :lol: :clap: ... Joten nyt asiantuntijaa odotellessa aloitin vähän auton ehostusta näin muuten... ja tietysti KUVIA!!!! :D Hankalaa tämä kuvien lataus... :think:
DSC01429.JPG
DSC01430.JPG
DSC01431.JPG
DSC01432.JPG
DSC01434.JPG
DSC01437.JPG
DSC01436.JPG
DSC01438.JPG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

niin ja jos jollain on edullista huulivannetta/ alusta satsia joka ei aivan laske persettä kenttään niin saa tarjota!!! saas nähdä mikä tästä tullee.... :wtf:
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Nyt olis kysymys viisaammille... käykö vakio iskarit madallus jousien kanssa??? tuleeko minkälaisia ongelmia????
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

RalliAna kirjoitti:Nyt olis kysymys viisaammille... käykö vakio iskarit madallus jousien kanssa??? tuleeko minkälaisia ongelmia????
Käy tiettyyn pisteeseen asti. Pidetään vaikka 40mm madallusta rajana. Jossain vaiheessa kun tarpeeks laskee niin auto jää makaamaan pohjaanlyöntikumien varaan ja on silloin todella tympeä ajettava. Se ongelma tulee kuitenkin vasta rajuilla madalluksilla.

Oliko sulla muuten hävinnyt kuula sieltä esikammiosta suuttimen vuotamisen takia vai millälailla se oli rikki? Pitikö kolkottavaa ääntä?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Jesse_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Ke 14.09.2011 01:15

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Jesse_ »

Siekkinen kirjoitti:
RalliAna kirjoitti:Nyt olis kysymys viisaammille... käykö vakio iskarit madallus jousien kanssa??? tuleeko minkälaisia ongelmia????
Käy tiettyyn pisteeseen asti. Pidetään vaikka 40mm madallusta rajana. Jossain vaiheessa kun tarpeeks laskee niin auto jää makaamaan pohjaanlyöntikumien varaan ja on silloin todella tympeä ajettava. Se ongelma tulee kuitenkin vasta rajuilla madalluksilla.
Mulla on edessä -65mm vakioo verrattuna ja takana -30mm(matalammal sais olla) ni vielä auto on iha hyvä ajettava. Edestä en kyl enää yhtää edempää madaltais vakio iskareil :)
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Jesse_ kirjoitti:
Siekkinen kirjoitti:
RalliAna kirjoitti:Nyt olis kysymys viisaammille... käykö vakio iskarit madallus jousien kanssa??? tuleeko minkälaisia ongelmia????
Käy tiettyyn pisteeseen asti. Pidetään vaikka 40mm madallusta rajana. Jossain vaiheessa kun tarpeeks laskee niin auto jää makaamaan pohjaanlyöntikumien varaan ja on silloin todella tympeä ajettava. Se ongelma tulee kuitenkin vasta rajuilla madalluksilla.
Mulla on edessä -65mm vakioo verrattuna ja takana -30mm(matalammal sais olla) ni vielä auto on iha hyvä ajettava. Edestä en kyl enää yhtää edempää madaltais vakio iskareil :)
Niin on mullakin tuota luokkaa mutta ei se ole yhtä hyvä ajettava kuin vakiojousilla.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Siekkinen kirjoitti:
RalliAna kirjoitti:Nyt olis kysymys viisaammille... käykö vakio iskarit madallus jousien kanssa??? tuleeko minkälaisia ongelmia????
Käy tiettyyn pisteeseen asti. Pidetään vaikka 40mm madallusta rajana. Jossain vaiheessa kun tarpeeks laskee niin auto jää makaamaan pohjaanlyöntikumien varaan ja on silloin todella tympeä ajettava. Se ongelma tulee kuitenkin vasta rajuilla ma
dalluksilla.
Oliko sulla muuten hävinnyt kuula sieltä esikammiosta suuttimen vuotamisen takia vai millälailla se oli rikki? Pitikö kolkottavaa ääntä?

40 mm oli vähän niinku hakusessa tuohon meseen olis vielä sellanen että pystyy näillä lapin "hyvillä" teillä ajelemmaan..

kyllä esikammiosta oli kuula kadonnu eikä löytyny turbosta ainakaan vielä.. ja ääni oli konepellin alla verrattavissa konekiväärin sarja tuleen... :) ja putkesta tuli kunnolla mustaa/sinertävää savua.. ja perä on myös sen näköinen kuten siitä yhdestä kuvasta huomaa..
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

RalliAna kirjoitti:40 mm oli vähän niinku hakusessa tuohon meseen olis vielä sellanen että pystyy näillä lapin "hyvillä" teillä ajelemmaan..

kyllä esikammiosta oli kuula kadonnu eikä löytyny turbosta ainakaan vielä.. ja ääni oli konepellin alla verrattavissa konekiväärin sarja tuleen... :) ja putkesta tuli kunnolla mustaa/sinertävää savua.. ja perä on myös sen näköinen kuten siitä yhdestä kuvasta huomaa..
Sama homma itsellä. Ykkösen kammiosta on kuula kadonnut ja nelosen kuula on osittain halki. Ääni on pahimmillaan kylmänä ja koko ajan tulee harmaata tai sinistä savua tyhjäkäynnillä. Ääni on sellainen terävä metallinen naputus joka kuuluu tasasin väliajoin. Ostinkin jo kokonaisen kannen jossa on kammiot, suuttimet ja venttiilikoneisto mukana.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Mersu 124.jpg
Tällainen se oli joskus aikoinaan
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Sama homma itsellä. Ykkösen kammiosta on kuula kadonnut ja nelosen kuula on osittain halki. Ääni on pahimmillaan kylmänä ja koko ajan tulee harmaata tai sinistä savua tyhjäkäynnillä. Ääni on sellainen terävä metallinen naputus joka kuuluu tasasin väliajoin. Ostinkin jo kokonaisen kannen jossa on kammiot, suuttimet ja venttiilikoneisto mukana.[/quote]

mulla oli pelkkä ykkönen hajalla kai kansi on käyny koneistuksessa niin totta se silloin on kunnossa.. joo terävä naputus oli luulin ensin että venttiili olis pudonnu männän päälle mutta ei onneksi ollu.. mulla oli jemmassa yks kansi josta oli venttiili menny poikki niin siitä sain itelle kammion.. nyt vain mietityttää pitääkö putkittaa ja vaihtaa mäntä...
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

no nii nyt näyttäis siltä että ykkös sylinteri vuotaa.. kaadoin öljyä männän päälle tuossa paripäivää sitten ja nyt näkyy mäntä?? tulkitsenko asian oikein??
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

sattuipas tänään mukavasti tuossa rojektin äärellä.. löysin muutaman reiän lokasuojista joita sitte aloin hitsaamaan... kuinkas ollakkaan aikani hitsailtua huomasin että takapenkki on tulessa :clap: onneksi oli vaahtosammutin lähellä :thumbup: no reiät on nyt hitsattu ja takaselkänoja otti vähän vauriota...
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja veskola »

RalliAna kirjoitti:no nii nyt näyttäis siltä että ykkös sylinteri vuotaa.. kaadoin öljyä männän päälle tuossa paripäivää sitten ja nyt näkyy mäntä?? tulkitsenko asian oikein??
En ole ikinä kokeillut noin, miltei siinä tarttis verrata toiseen mäntään joka on juuri samassa korkeudessa...

Onkos muilla forumilaisilla tälläisiä testejä tehtynä ?

Varo myös johtonippuja / alipaineputkia siellä lattiamaton alla, niitä ei kannata sulattaa...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

En ole tuollasia kyllä tehnyt mutta ohivuototestillähän se väljyys selviää.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

päätettiin lyödä kone kasaan ja kattoa kestääkö jos ei niin sitte menee motti vaihtoon...
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Varo myös johtonippuja / alipaineputkia siellä lattiamaton alla, niitä ei kannata sulattaa...[/quote]

joo kyllä se yks leimahdus opetti varomaan oli jauhesammutin ja vesi astia loppu hitsauksen vieressä...
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja pera8x »

jäi vähän epäselväks, että mikä siellä sylinterissä on vikana? jos pytyssä/pytyissä näkyy jotain rantuja, tai muuta epätavallista, niin kannattaa ottaa mäntää pois, niin näkee onko mäntä sitten rikki. mutta jos on vaan pikkasen pykälää ja normaalia kulumaa, niin kasaan vaan.
W201 250DT 20V
w201 190E
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

RalliAna kirjoitti:sattuipas tänään mukavasti tuossa rojektin äärellä.. löysin muutaman reiän lokasuojista joita sitte aloin hitsaamaan... kuinkas ollakkaan aikani hitsailtua huomasin että takapenkki on tulessa :clap: onneksi oli vaahtosammutin lähellä :thumbup: no reiät on nyt hitsattu ja takaselkänoja otti vähän vauriota...

Kuvissa ei näy takapenkkiä mutta olisi työmiehen sininen vm90 kangastakapenkki suhteellisen halvalla tarjolla.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja veskola »

Kukkasumutin kannattaa olla kädenulottuvilla kun hitsaa...ja tietty jos on normikunnossa oleva mersu niin kyllä ne penkit tarttis ottaa pois ja nostaa lattiamattoa pikkusen ilmaan, miltei aina on rapea kohta siellä penkin kiinnitysten kohdalla, joka tarttis hitsata, ja matto sillon nostaa hieman ylös. Sitä ei saa kunnolla pois mutta kakkosnelosen kun tunkee väliin ja sen johtonipun samalla ylös niin saa hitsattua...

Tuossa justiin eilen vai edellispäivänä hitsasin eberin kiinnityspultit koriin ja olin laittanut paperia siihen maahan, kun siinä oli jotain jäähdytysnestettä, sitten ihmettelin että mikäs täällä loimottaa kun otin kyparän pois niin oli se liuottimella kyllästetty paperi leimahtanut tuleen...no eipä ollut eka kerta kun nyrkillä sammuttetaan tulipaloa...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

pera8x kirjoitti:jäi vähän epäselväks, että mikä siellä sylinterissä on vikana? jos pytyssä/pytyissä näkyy jotain rantuja, tai muuta epätavallista, niin kannattaa ottaa mäntää pois, niin näkee onko mäntä sitten rikki. mutta jos on vaan pikkasen pykälää ja normaalia kulumaa, niin kasaan vaan.
Ei pytyissä näkyny minkäänlaisia jälkiä mutta näytti että männästä paistais renkaat. saatoi olla virhe havainto.. meinasin laittaa kannen paikoilleen ja katsoa mitä se kestää..
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Kipsu kirjoitti:
RalliAna kirjoitti:sattuipas tänään mukavasti tuossa rojektin äärellä.. löysin muutaman reiän lokasuojista joita sitte aloin hitsaamaan... kuinkas ollakkaan aikani hitsailtua huomasin että takapenkki on tulessa :clap: onneksi oli vaahtosammutin lähellä :thumbup: no reiät on nyt hitsattu ja takaselkänoja otti vähän vauriota...

Kuvissa ei näy takapenkkiä mutta olisi työmiehen sininen vm90 kangastakapenkki suhteellisen halvalla tarjolla.


Ei siinä onneksi isoa vauriota tullu selkänoja otti itteensä sieltä lokasuojan kiinnitys kohdasta ja mesessä on musta nahka sisusta ei oikein sininen istu :lol:
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

veskola kirjoitti:Kukkasumutin kannattaa olla kädenulottuvilla kun hitsaa...ja tietty jos on normikunnossa oleva mersu niin kyllä ne penkit tarttis ottaa pois ja nostaa lattiamattoa pikkusen ilmaan, miltei aina on rapea kohta siellä penkin kiinnitysten kohdalla, joka tarttis hitsata, ja matto sillon nostaa hieman ylös. Sitä ei saa kunnolla pois mutta kakkosnelosen kun tunkee väliin ja sen johtonipun samalla ylös niin saa hitsattua...

Tuossa justiin eilen vai edellispäivänä hitsasin eberin kiinnityspultit koriin ja olin laittanut paperia siihen maahan, kun siinä oli jotain jäähdytysnestettä, sitten ihmettelin että mikäs täällä loimottaa kun otin kyparän pois niin oli se liuottimella kyllästetty paperi leimahtanut tuleen...no eipä ollut eka kerta kun nyrkillä sammuttetaan tulipaloa...
joo jonkinlainen sammutin on aina hyvä... ja tekevälle sattuu....
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
Pakardinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3168
Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Pakardinen »

RalliAna kirjoitti:Ei pytyissä näkyny minkäänlaisia jälkiä mutta näytti että männästä paistais renkaat.
Tuota, ihan tarkentavana kysymyksenä. Tarkoitatko siis, että ylhäältä päin katsoessa männänrenkaat näkyy ulompana, kuin itse mäntä...? Vai mitä tarkoitat tuolla "että männästä paistais renkaat."?

Kun, pitäähän niiden renkaiden sieltä paistaakin, nehän sen sylinterin ja männän välin tiivistää...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Pakardinen kirjoitti:
RalliAna kirjoitti:Ei pytyissä näkyny minkäänlaisia jälkiä mutta näytti että männästä paistais renkaat.
Tuota, ihan tarkentavana kysymyksenä. Tarkoitatko siis, että ylhäältä päin katsoessa männänrenkaat näkyy ulompana, kuin itse mäntä...? Vai mitä tarkoitat tuolla "että männästä paistais renkaat."?

Kun, pitäähän niiden renkaiden sieltä paistaakin, nehän sen sylinterin ja männän välin tiivistää...

niin männänrenkaat näkyy ulompana.. tiedän että niiden pitää sieltä näkyä mutta ne näkyy enemmän ku missään muussa männässä.. eli siinä olis suurempi rako ku muissa pytyissä.. :?:
MB 190 MB 123 MB 124
Kipsu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2066
Liittynyt: To 29.07.2004 20:17

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

RalliAna kirjoitti:Ei siinä onneksi isoa vauriota tullu selkänoja otti itteensä sieltä lokasuojan kiinnitys kohdasta ja mesessä on musta nahka sisusta ei oikein sininen istu :lol:
Musta päälle asennettava päällinenkin löytys selkänojaan. En ole satavarma onko keinonahkaa vai aitoa mutta ainakin aidon näköstä. On väykylle mutta ne penkit on aika samoilla mitoilla. Nyt en muista onkä kyynärnojalle reikää vai onko umpimallia.
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Kipsu kirjoitti: Musta päälle asennettava päällinenkin löytys selkänojaan. En ole satavarma onko keinonahkaa vai aitoa mutta ainakin aidon näköstä. On väykylle mutta ne penkit on aika samoilla mitoilla. Nyt en muista onkä kyynärnojalle reikää vai onko umpimallia.

ei se niin pahasti palanu että se näkyisi... mutta mielessä se vaivaa... :evil:
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

päivitelläänpä... tänään pääsin aamulla töistä taas 6 päivän vapaille ja pääsin jatkamaan rojektia.. tänään sain aikaseksi massata loput osat ja koko auton pohjan paitsi etulokasuojat kun massa pääs loppumaan... huomenna aletaan sitten kasaamaan kelkkaa takas auton alle ja toivottavasti se on huomenna renkailla...
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Vaihoitko kelkkaan kaikki puslatkin?
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

Siekkinen kirjoitti:Vaihoitko kelkkaan kaikki puslatkin?

en niitä vaihtanu mutta kaiken muun..
MB 190 MB 123 MB 124
Avatar
RalliAna
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 54
Liittynyt: Ke 04.07.2012 18:02
Paikkakunta: Kittilä

Re: W 124 harrastelija projekti.....

Viesti Kirjoittaja RalliAna »

mistä löytäisin takatukivarsien kokoamis ohjeen tai räjäytys kuvan jossa näkys mikä varsi tulee minnekki...???
MB 190 MB 123 MB 124
Vastaa Viestiin