Moi,
eli myyntiin tulisi varaosa-auton moottori, se tuli tiistaina pihaan ja nyt ajattelin kokeilla miten moottori toimii. Lisäakulla ja bensalla kaasuttimeen kertalaakista käyntiin ja lämpöiseksi. Ei naputa, savuta, eikä puhalla. Kävi lämpimäksi asiallisesti ja otti hyvin kierroksia. muuten näytti olevan täysin alkuperäinen, mutta laturi, tulpan johdot ja kaasuttimein välinen bensaletku oli vaihdettu. Etu-Zenithin käyttövivun muovipusla oli väljä, muuten vivusto oli kohtuu jeti. Jopa pakosarjojen lämpöläpät olivat paikoillaan ja tiiviit, vain Bi-metallijouset olivat rikki!!! Autolla on ajettu hieman säännöllisesti...ainakin moottoria on käytetty.
Aparaatti siis myydään kokonaisena, en jaksa alkaa purkamaan. mukaan saa kaikki apulaitteet, myöskin ohjaustehostimen pumpun, syylärin (huono, mutta tiivis) ja öljyn lauhduttimen. Myöskin ilmanputsari kuuluu kauppaan, siinä jopa välikumikin oli ehyt. Mikäli kiinnostuneita löytyy piakkoin, saa aparaatilla vielä käydä koeajolla...ihan omalla vastuulla.
Hinta on 420€, kaikkineen. Mieluusti möisin kerralla kaiken pois, siksi kohtuullinen hinta.
Tuolta löytyy kuvia ja video ensikäynnistyksestä. Salasana on: W10867
http://s225.photobucket.com/albums/dd23 ... 0projekti/" onclick="window.open(this.href);return false;
Timppa
SMS o5o-4872113 tai YV.
M130 280S moottori apulaitteineen vaihteistoineen
M130 280S moottori apulaitteineen vaihteistoineen
"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.