oijoijoijoijoijoi
W211 tuning
Re: W211 tuning
Ex: W212 220cdi -09
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Ex: S204 amg styling -10
Ex: W251 320cdi 4matic lang -06
Ex: S204 Avantgarde -08
Ex: E 200cdi facelift -99
Re: W211 tuning
sehän on aikasta maukas onkos minkä kokoiset valssit alla ?
Re: W211 tuning
On kyllä juk3:lla komia pirssi! Täytyy rueta itellekki kahteleen AMG korisarjaa.
S212 350CDI 4-MATIC -10
Re: W211 tuning
TodellakinNRajis kirjoitti:oijoijoijoijoijoi
Re: W211 tuning
epk kirjoitti:sehän on aikasta maukas onkos minkä kokoiset valssit alla ?
9" ja 10.5" 19"
Kuljettimet
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
MB W447 Vito 116 4x4 Amg styling -18
MB W166 ML350 Amg styling black -12
MB W110 220d -63
ex meset
-MB W164 ML420cdi -07
-MB w166 ML350 Amg styling white -12
-MB W164 GL420cdi -07
-MB W639 Vito 120cdi -07
-MB W906 Sprinter 319cdi -10
-MB W164 ML320cdi 4matic -07
-MB w211 320cdi avantgarde amg styling -07
-MB w202 300 24v st -94
-MB Vito W639 111cdi -04
-MB w211 320cdi avantgarde -03
-MB w210 E55 amg -99
-MB w210 320 cdi avantgarde -00
-MB w210 300td avantgarde-98
-MB w124 300tdt st -91
-MB w124 ce 230 sportline -90
Re: W211 tuning
Mulla on nyt alla edessä225/40r19 ja takana 255/35r19.
Ja nytten tarveisi uusia eturenkaita ostaa,niin olen miettinyt jos laittaisi eteen 245/35 olisi enemmän ns vannesuojaa vai onko liian suuri heitto kehässä?,että alkaako herjaamaan vakkarit yms?,vanhalla rengastuksella on miltei ihan samat kehän pituudet.
Ja nytten tarveisi uusia eturenkaita ostaa,niin olen miettinyt jos laittaisi eteen 245/35 olisi enemmän ns vannesuojaa vai onko liian suuri heitto kehässä?,että alkaako herjaamaan vakkarit yms?,vanhalla rengastuksella on miltei ihan samat kehän pituudet.
_____________________________
MB E s212 250cdi
[ex]MB E w211 270cdi -02
MB E s212 250cdi
[ex]MB E w211 270cdi -02
Re: W211 tuning
Tänään 74.000 mittariin. Auto on 04 ja olen toinen omistaja.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: W211 tuning
Moi,
Itselle tuli nyt tuo uusin hankinta w211sta pihaan.
Uudet vanteet pitäisi saada alle.
Ebayssa kohtuulliseen hintaan myynnissä noita bbs lm 19 replikoita.
Niissä näyttäisi olevan suurimmassa osassa et 45.
Saako niitä sopimaan levikepaloilla paikoilleen?
Jossain vanneliikeessä sanoivat, että etupäässä tulisi jotain ongelmia asian suhteen.
Tai onko teillä linkkiä mistä saisi suoraan oikealla et:llä olevia?
Osaisiko joku kokenut jeesata?
Kiitokset jo etukäteen.
/Ville
Itselle tuli nyt tuo uusin hankinta w211sta pihaan.
Uudet vanteet pitäisi saada alle.
Ebayssa kohtuulliseen hintaan myynnissä noita bbs lm 19 replikoita.
Niissä näyttäisi olevan suurimmassa osassa et 45.
Saako niitä sopimaan levikepaloilla paikoilleen?
Jossain vanneliikeessä sanoivat, että etupäässä tulisi jotain ongelmia asian suhteen.
Tai onko teillä linkkiä mistä saisi suoraan oikealla et:llä olevia?
Osaisiko joku kokenut jeesata?
Kiitokset jo etukäteen.
/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Re: W211 tuning
edessä navan keskikuppi tulee todella ulos, josta johtuen spaserin kanssa joutuu vähän kikkailemaan.
Ja myös kaikki vanteet ei mene eteen tästä syystä , tulee keskikuppi vanteesta ulos, ei saa vanteen keskikuppia paikalle
Ja myös kaikki vanteet ei mene eteen tästä syystä , tulee keskikuppi vanteesta ulos, ei saa vanteen keskikuppia paikalle
Re: W211 tuning
Interaction B9 vanteissa eli näissä suomessa yleisimmissä BBS LM replicoissa myös ET35 8" vanteeseen ei saa etukeskikuppeja kovinkaan hyvin paikalleen W211. Lopuksi liimasin kupit edestä kiinni kun niitä tipahteli parit kappaleet matkalle. Itse käytin BBS:n orkkís läpyskää joka ei uppoa keskireijän sisään kuten alkuperäinen, näin sain muutaman millin lisää pelivaraa.
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W211 tuning
Hyvältä näyttäisivät nuo interactionit,
Kaikkialta loppu(sama ja yksi tukkuri kaikilla) tuo 8,5 tuumainen vanne.
Löytyy ainoastaa 9,5 tuumaa leveänä se ei taida tuonne etupäähän mennä?
/Ville
Kaikkialta loppu(sama ja yksi tukkuri kaikilla) tuo 8,5 tuumainen vanne.
Löytyy ainoastaa 9,5 tuumaa leveänä se ei taida tuonne etupäähän mennä?
/Ville
Nykyinen
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
avari W212 350cdi -10
Exät
Ex w211 320cdi -07
Ex S203 220 Cdi -03
Ex W124 E300 4 MATIC -89
Ex W211 270 CDI -04
Ex w202 c180 -95
Re: W211 tuning
Riippuu ET:stä ja renkaasta minkä sille laittaa, mutta noin leveä etuvanne tarttee sitten kaverikseen vielä leveämmän takavanteen ja sitten onkin jo kaarien mankelointia, reipasta madallusta ja muuta mukavaa tiedossa. Joten jos haluat päästä helpolla niin odottele että saat sen 8.5".. 9" vielä menis mun mielestä.villen80 kirjoitti:Hyvältä näyttäisivät nuo interactionit,
Kaikkialta loppu(sama ja yksi tukkuri kaikilla) tuo 8,5 tuumainen vanne.
Löytyy ainoastaa 9,5 tuumaa leveänä se ei taida tuonne etupäähän mennä?
/Ville
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: W211 tuning
EVO X kirjoitti:Interaction B9 vanteissa eli näissä suomessa yleisimmissä BBS LM replicoissa myös ET35 8" vanteeseen ei saa etukeskikuppeja kovinkaan hyvin paikalleen W211. Lopuksi liimasin kupit edestä kiinni kun niitä tipahteli parit kappaleet matkalle. Itse käytin BBS:n orkkís läpyskää joka ei uppoa keskireijän sisään kuten alkuperäinen, näin sain muutaman millin lisää pelivaraa.
[ http://img.photobucket.com/albums/v433/evoxgolf/11syys2011_4235-1.jpg ]
Mä meinasin raapasta rasvakupista tavaraa pois. Siellä on tyhjää yli 5mm ennen kuin mutteri tulee vastaan. Mut toi onkin hyvä tietää, et bbs:n keskikuppi tulee noinkin paljon pihalle. Saan noilla vielä lisää pelivaraa omaan projektiin.
MB S205 220d 4-Matic -18
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
MB W219 CLS 55 ///AMG -05
MB W124 280T -95
MB W123 300 TDT -84
MB W115 Lang -74
Ex W208 CLK430 -01
Ex Volvo V40 2.0t -98
Ex BMW E30 316i -90
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 82
- Liittynyt: Su 29.05.2011 20:55
Re: W211 tuning
Osaisko joku sanoa että meneekö tällaiset vanteet s211:sen alle? etuvanteet. 8,5x18 ET32 ja takavanteet 10x18 ET40
Re: W211 tuning
Menee.charlerssi kirjoitti:Osaisko joku sanoa että meneekö tällaiset vanteet s211:sen alle? etuvanteet. 8,5x18 ET32 ja takavanteet 10x18 ET40
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Miten se tuo bilsteinin sprint iskari onko se normi iskaria yhtään lyhyempi,kun meinaa 40milliä madaltavilla jousilla ja iskarin sokkasäätö alimmassa asennossa turhan herkästi joustomatka loppua kesken?Pohjaanlyöntikumia on lyhennetty melkolailla että siitä ei pitäisi olla kiinni.Vai johtuuko vain tuosta iskareista että ei pelaa kun tarpeeksi madaltaa vaikka rakenteellisesti vaimennin ei pohjaisikaan?? Iskareina on nyt paikoilla bilstein b4:nen.
Viimeksi muokannut jokunen100, Ke 25.07.2012 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: W211 tuning
Bilstein sprintit ja koni sportit on molemmat lyhyempiä, kun vakio iskarit. Samanhintaisia suunnilleen. Maku asia kummatko haluaa.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Miten lie pelittäis ksport tai d2 säädettävät alusta näissä w211:ssa ,kun edullinen hinta houkuttelis ??? Toki tuo madallus määrästä riippumaton joustomatkan säilyminen olis plussaa,vaikka äkkiseltään helpoimmalla pääsis kun sijoittaa h&r:n alustaan.
Re: W211 tuning
muistaako kukaan mikä firma suomessa myy epäkeskoja farkun taka päähän
Re: W211 tuning
Tuo D2:nen on melko jämäkkä alusta, mutta ei se nyt kuitenkaan mikään kivireki ole. H&R on puolestaan mukavan pehmeä, melko saman tuntoinen kuin avantgarde alusta, mutta taas reilusti madaltaessa takajouset menee liiän löysäksi. Ksportista ei ole mitään tietoa.jokunen100 kirjoitti:Miten lie pelittäis ksport tai d2 säädettävät alusta näissä w211:ssa ,kun edullinen hinta houkuttelis ??? Toki tuo madallus määrästä riippumaton joustomatkan säilyminen olis plussaa,vaikka äkkiseltään helpoimmalla pääsis kun sijoittaa h&r:n alustaan.
Itellä on tuo H&R ja mitään muuta moitittavaa ei ole kuin nuo liian löysät takajouset. Toki säätövara on itellä pohjassa, mutta maltillisella madalluksella on todella mukava ajella.
S212 350CDI 4-MATIC -10
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Sillähän se tuo h&r olisi etusijalla ,kun on pinta pehmyt verrattuna moneen muuhun korkeussäädettävään alustaan ja siitä huolimatta kantavuutta löytyy. Itselläkin oli edellisessä autossa h&r alusta ja oli mukavuus painotteinen verrattuna esim. KW:een alustaan mikä mulla oli samassa autossa. Missä hinnoissa nykyään pyörii nuo h&r hinnat?
Re: W211 tuning
farkkuun h&r coili (taakse pelkät iskarit ) 950e.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
onko ihan kotimaan hintoja vai ulkomailta tilattuna tuon hintainen? Itellä on sedani tuo auto ,mutta periaattesss perän korkeus oisi ok . Tietenni vois vaihtaa matalimmat jousen kumit paikoille eli vois periaattessa tuokin farkun sarja olla ok.epk kirjoitti:farkkuun h&r coili (taakse pelkät iskarit ) 950e.
Re: W211 tuning
votsi kirjoitti: Ksportista ei ole mitään tietoa.
Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Kyllähän ne samasta tehtaasta tulevat. No onko mimmosia kokemuksia d2 kun kerran löytyy sellaiset?Tabuli kirjoitti:votsi kirjoitti: Ksportista ei ole mitään tietoa.
Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
Re: W211 tuning
On hieno mitkäs vanteet ja koko?????
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
Pitiköhän tuo kokeilumielessä tilata tuo k-sportin alusta vaikka itsellä olleista alustoista ylivoimaisesti parhain alusta on ollut tuo h&r:n korkeussäädettävä . Ja korkeussäädettäviä alustoja on itsellä ollut supersportin .fk:n .powertecin . Tte/eibachin ,kW:een ja tuo h&rrän valmistamina. Mutta tosiaan tuo k-sportin hinta houkuttaa.
Re: W211 tuning
Ei niistä niin hirveesti kokemusta ole, auto seisoo pukeillajokunen100 kirjoitti:Kyllähän ne samasta tehtaasta tulevat. No onko mimmosia kokemuksia d2 kun kerran löytyy sellaiset?Tabuli kirjoitti:votsi kirjoitti: Ksportista ei ole mitään tietoa.
Eikös D2 ja ksport ole samaa saissee erin värisenä?
Penaris mulla on d2 ja kaverilla ksport ja näyttää just samasta tehtaasta tulleelta tavaralta, väri vain eri.
Mutta hinta/laatu suhde ihan ok.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
mistä tuohon hintaan saa tuon alustan?epk kirjoitti:farkkuun h&r coili (taakse pelkät iskarit ) 950e.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 30
- Liittynyt: Ma 28.09.2009 21:00
Re: W211 tuning
No niin nyt on pistetty k-sportin coilit tilaukseen. Pitää kertoa kokemuksia sitten kun alusta saapuu