mikähän uudempi mootttori olisi järkevä v ihktoehto alkup. 2,8 kutvoselle.
lähinnä olisin kiinnostunut toteutetuista vaihdoista.
MOOTTORI W 108 :siin
MOOTTORI W 108 :siin
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Re: MOOTTORI W 108 :siin
Muutamaan olen vuosien varrella törmännyt myynnissä jossa ovat laittaneet M110 twincamin. Eikös se alakerta ole melko samanlainen... sekään ei ole mikään talousihme kuten ei tuo orkkis M130:kaan. Mutta M110 pitää olla uudemmalla K-Jetillä, D-jetin imusarja aiheuuttanee ongelmia.tapioh kirjoitti:mikähän uudempi mootttori olisi järkevä v ihktoehto alkup. 2,8 kutvoselle.
lähinnä olisin kiinnostunut toteutetuista vaihdoista.
Jos tuollaisen konversion tekee niin miten jos reippaasti uudemman laittaisi, M110 on jo aika vanhaa tekniikkaa (noin 40 vuotta sitten suunniteltu).
1987 MB 560 SEC museoauto
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1991 MB 190E projekti
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224



