mikähän uudempi mootttori olisi järkevä v ihktoehto alkup. 2,8 kutvoselle.
lähinnä olisin kiinnostunut toteutetuista vaihdoista.
MOOTTORI W 108 :siin
MOOTTORI W 108 :siin
W210 230E -96 autom.Eleg.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Pajero -92 autom. "rönttäauto "
Zetor 3511 Diesel -68, liukuovikoppi
=======================================
EX :W124E300D -93 autom.
W124 230E -89 man.5-v.
Re: MOOTTORI W 108 :siin
Muutamaan olen vuosien varrella törmännyt myynnissä jossa ovat laittaneet M110 twincamin. Eikös se alakerta ole melko samanlainen... sekään ei ole mikään talousihme kuten ei tuo orkkis M130:kaan. Mutta M110 pitää olla uudemmalla K-Jetillä, D-jetin imusarja aiheuuttanee ongelmia.tapioh kirjoitti:mikähän uudempi mootttori olisi järkevä v ihktoehto alkup. 2,8 kutvoselle.
lähinnä olisin kiinnostunut toteutetuista vaihdoista.
Jos tuollaisen konversion tekee niin miten jos reippaasti uudemman laittaisi, M110 on jo aika vanhaa tekniikkaa (noin 40 vuotta sitten suunniteltu).
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224