Olen tilaamassa W212-mallia, mutta en osaa valita etuistuinten väliltä.
AMG-sportpaketin mukana tulee urheiluistuimet eteen.
Koeajolla sain kokeiltavaksi vakiopenkit pneumaattisilla säädöillä, ja ne tuntuivat todella mukavilta. Noita urheiluistuimia en ole löytänyt kokeiltavaksi mistään.
Onko kellään kokemuksia molemmista malleista, ja mitä suosittelette? Istuimet tulevat lähinnä keskipitkänmatkan ajoon, ja hakisin enemmän mukavuutta kuin 'urheilullisuutta'.
Kokoa minulla on 180 cm/75 kg.
Mä olin samassa tilanteessa reilu viikko sitten. Olisin mielelläni halunnut kokeilla noita urheiluistuimia ennen tilausta,mutta myyjällä ei ollut antaa kokeitavaksi W212:ta sport-istumilla,joten päätin sitten ottaa vakioistuimet.Niissä oli tosi hyvät säädöt myös ristiselälle ja niskatuki oli loistava,joten en sitten viitsinyt ottaa riskiä.Enpä usko,että sport-istuimet olisivat olleet ainakaan paremmat minun perseelle&selälle.Nyt sitten vaan odotellaan malttamattomana uutta mersua Toimitusaika on n. 3-4 kk ja aika tuntuu menevän tosi hitaasti
Tilasin auton noilla vakioistuimilla (koodi 409). En uskaltanut ottaa riskillä urheiluistuimia, kun ei tiedä, millaiset ovat istua...
Toimitusajaksi ilmoittivat n. 10 viikkoa... Odottavan aika on pitkä
Otus kirjoitti:Tilasin auton noilla vakioistuimilla (koodi 409). En uskaltanut ottaa riskillä urheiluistuimia, kun ei tiedä, millaiset ovat istua...
Toimitusajaksi ilmoittivat n. 10 viikkoa... Odottavan aika on pitkä
Juu...Noin minäkin se asian ajattelin..Turha riskeerata,kun noi Premium Businessin monisäätöiset istuimet tuntuivat tosi hyviltä...Taidat muuten olla VIP-asiakas,kun lupasivat noin lyhyen toimitusajan Mulle sanoivat,että toimitusaika on 3-4 kk....Tuntuu aika oudolta,että saman maan sisällä toimitusajat vaihtelee noin paljon.Tai sitten mulla myyjä vaan vetäisi kunnon marginaalit toimitusaikaan..Mene ja tiedä.Mun auto on valkoinen E 250 CDI BE A Premium Business+AMG Sport eli aika persukamaa pitäis olla,joten tämä tuskin pidentää toimitusaikaa...
Juu, VIPpiä ollaan
Kahdesta eri liikkestä kysyin tarjousta, ja molemmat lupasivat toimitusta syyskuulle, eli voi pitää paikkaansakin?
Mulle tuleva auto on E 220 CDI BE A Premium Business, joten ei poikkea sun autosta kuin moottorimallin osalta.
Jos sun myyjä sitten vaan pelsi varman päälle toimitusajan suhteen...
Otus kirjoitti:Juu, VIPpiä ollaan
Kahdesta eri liikkestä kysyin tarjousta, ja molemmat lupasivat toimitusta syyskuulle, eli voi pitää paikkaansakin?
Mulle tuleva auto on E 220 CDI BE A Premium Business, joten ei poikkea sun autosta kuin moottorimallin osalta.
Jos sun myyjä sitten vaan pelsi varman päälle toimitusajan suhteen...
Oma auto taisi kestää tulla 8 kk joten VIP kohtelusta ei sitten taida olla tietoakaan. Liikkeet tekevät ennakkotilauksia ja jos asiakasta kiinnostaa saman korimallin ja moottorivaihtoehdon auto niin tilausaika voi parhaimmillaan olla tosi lyhyt. Auton kaikki muut varusteet voi vaihtaa ostajan mielen mukaan viime tingassa (joku varmaan tietää tarkat aikarajat, joillakin varusteilla vähän eroja).
Otus kirjoitti:Olen tilaamassa W212-mallia, mutta en osaa valita etuistuinten väliltä.
AMG-sportpaketin mukana tulee urheiluistuimet eteen.
Koeajolla sain kokeiltavaksi vakiopenkit pneumaattisilla säädöillä, ja ne tuntuivat todella mukavilta. Noita urheiluistuimia en ole löytänyt kokeiltavaksi mistään.
Onko kellään kokemuksia molemmista malleista, ja mitä suosittelette? Istuimet tulevat lähinnä keskipitkänmatkan ajoon, ja hakisin enemmän mukavuutta kuin 'urheilullisuutta'.
Kokoa minulla on 180 cm/75 kg.
Vakiopenkit on ihan ok nahkaisena tai kangaspenkkeinä.Varo kuitenkin nuita Artico kumipenkkejä jossa reunat jotain kumi-muovi seosta jotka kovettuu pakkasessa ihan kiveksi ja reuna murtuu pakkasessa.