Hupsista.
noin kävi Kerscher vanteelle

eli normi ajossa ollu ja 80km/h vauhissa poksahti sitte vanne,onneksi rengas säästy ja auto pysy tiellä.
noi sitte menee Challengeriin koska joudun lipat ja kehät ostelee uudet ni samalla vaihan ET luvut kohilleen.
myös tuommonen yli 400tkm ajettu "sport"200cdi-99vm hommasi ukko työautoksi.
helmojen tunkinnosto kohdat hitsattiin uusiksi ja pari paikkaa piti hitsata pohjaankin,bilsteinit ja madallusvieterit tuossa on alla ja ihan kelpo auto kunhan jakso noi hitsailut tehä.
w123 coupeen joutu nyt laittaa noi Keskinin kromit

pitäs keretä tuokin härveli katsastaa ennen syksyä
Camaron vanhat vanteet singahti tuon R129 alle
sitten tuossa reilu viikko sitten possahti tuosta alle 1000e w126:sta kannentiiviste,ainakin kaikki nesteet tuli mukavasti putkesta pihalle

hinattiin se tuonne kotipaikalle ja alottelin irrottelee tuota 3.0l tekniikkaa jo pihalle.

hallilla lojuu yksi 350cid lohko ja ylikoon männät sekä takokampura ja myös compin xe262 nokka.
joten jos tuohon koittas sovitella tuota 350cid mottia paikalleen.

lähinnä tuommonen Backyard special motti ja kötöstys tuosta satakakskutosesta tulee
myös jenkit on saanu huomiota

Challen mottikin käy jo
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=3wPgbP8HNFk&feature=plcp[/youtube]
paljon kuvia mutta vähän tarinaa
pitää jatkossa päivitellä useammin tätä topikkia,meinannu unohtua ku touhua on riittäny.