Laturin ja startin on edellinen uusinu joten mulle jää vain turbon ja kansipahvin vaihto,pikkuhomma helppo korjata

Taidan olla vähän hullu kun arvokkaita vapaita käytän viton ehjäämiseen,ja melkein nautin tästä ropaamisesta.
veskola kirjoitti:Niin jättäisi sinisen pultin paikalleen ja avaisi sen toisen mikä pitää rautaa moottorin kiinnikkeessä. Sitten rälläkällä sininen pois kun ahdin on kädessä. Eikös se ole sellainen 13 mm avaimella kääntää sen pultin pois, pystysuunnassa, eli sitä pultin kantaa ei näe sieltä alhaalta, mutta vääntämään kyllä pääsee.
mutta kyllä koneistamon pitää saada esikammiot pois vaikka periaatteessa siihen voisi myös 200d:n kannen sovittaa...en suosittele, eroja:
- esikammiot
- mahdollisesti suuttimet eli vanhat eivät ehkä käy
- öljykanava vielä heikomppi mitä vitossa, siellä on sellainen avonainen ura, joka ei ainakaan paranna tiivisteen kestoa.
- jotain pientä mitä en nyt muista...
dealer kirjoitti:Kuulostaa oudolta että kammioiden irrotuksen kanssa takkuaa.
En ole kuullutkaan moisesta ja aiiiika monta kantta on koneistamolla käytetty, samaten kaikki mitä olen itse irrotellut on lähteneet ongelmitta.
dealer kirjoitti:Kuulostaa oudolta että kammioiden irrotuksen kanssa takkuaa.
En ole kuullutkaan moisesta ja aiiiika monta kantta on koneistamolla käytetty, samaten kaikki mitä olen itse irrotellut on lähteneet ongelmitta.
Kuten kerroin joka kannesta on lähteneet, ei ole koskaan koneistamolta peloteltu että voisi jäädä irrottamatta.Saa tulla kokeilemaan aukaisua,ei muuten ihan pienellä aukea.Kamasa anto periksi äsken,huomenna haettava kaupasta järeämpiä vehkeitä,eli 2metriä putkea ja voimahylsy.KL-osat myi hyvän esikammiomutterin aukaisu hylsyn.Kaveri katto mersun ohjeista ettei olis kiinni ku 130nm.
veskola kirjoitti:Ei se kiinnipanomomentti kerro yhtään mitään aukaisumomentistamutta katkesiko sulta siis vääntövarsi ? Mulla katkesi viimeksi 3/4" -> 1/2" adapteri siitä välistä vaikka sekin oli muka pulttipyssylle tarkoitettu, tai sitten ei. 35€ adapteri kuitenkin.
Noita on joskus hehkuteltu punaiseksi ja sitten ottaa vaikka semmosen 2000Nm pulttipyssyn niin alkaa vääntymään vaikka moottori mukana, tosin yleensä ukko sitä ennen.