jvk210cdi kirjoitti:Tuli muuten muita asioita tutkiskellessa vastaa, että jos Automaattilaatikon TCC-luisti (turbiinia ohjaava), toimii vajaasti/puutteellisesti, niin rajottaa ahtojen "heräämistä" pieniltä kierroksilta lähdettäessä.
Kun tieto turbiinin lukon tilasta on puutteellinen/epälooginen, niin rajoittaa moottorin toimintaa.
Tutkinnat/epäilyt selviävät/varmistuvat ylikokokairaterien saannin jälkeen.
Eli 203CDI:tä kannustamaan uusien hakintojen kanssa:)
Ja ventiili koneiston kunnostus kapistuksia tuli "halvalla" ... xxxx€
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
koyama kirjoitti:Ahtimen pakosiipien reunoilta oli irronnut pikku palasia.Ei ole kuulemma hyvä homma
Ostetaan gt2256 vähän "ahdettu" tai sitten ihan uusi
Joko on selvinnyt mistä johtunut? Ilmansuodatin huonosti ja päässyt kökköä ilman mukana vai ohjelmavika? Itsellä oli aikanaan Passatissa sama vaiva ja paljastui ohjelmaviaksi, oli liikaa otettu ahtoja.
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
koyama kirjoitti:Ahtimen pakosiipien reunoilta oli irronnut pikku palasia.Ei ole kuulemma hyvä homma
Ostetaan gt2256 vähän "ahdettu" tai sitten ihan uusi
Joko on selvinnyt mistä johtunut? Ilmansuodatin huonosti ja päässyt kökköä ilman mukana vai ohjelmavika? Itsellä oli aikanaan Passatissa sama vaiva ja paljastui ohjelmaviaksi, oli liikaa otettu ahtoja.
s1jviita kirjoitti:
koyama kirjoitti:Ahtimen pakosiipien reunoilta oli irronnut pikku palasia.Ei ole kuulemma hyvä homma
Ostetaan gt2256 vähän "ahdettu" tai sitten ihan uusi
Joko on selvinnyt mistä johtunut? Ilmansuodatin huonosti ja päässyt kökköä ilman mukana vai ohjelmavika? Itsellä oli aikanaan Passatissa sama vaiva ja paljastui ohjelmaviaksi, oli liikaa otettu ahtoja.
siis passatin pakosiivestä puttuipaloja? ilmeisesti joku bulkkisofta ollut että moinen olisi mahdolista
Aikapaljon muutakin oletetavasti rikki jos putsarin asennuksesta/puutumisesta johtuisi pakosiipien rikkimeno
(siinä välissä kun on oikeestaan kokomoottori)
usein kyllä näkee että imu siipi on saanut kipeää kun on ollut putsari/imuputki huonosti
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4 MA-PE 17-21 EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jvk210cdi kirjoitti:Tuli muuten muita asioita tutkiskellessa vastaa, että jos Automaattilaatikon TCC-luisti (turbiinia ohjaava), toimii vajaasti/puutteellisesti, niin rajottaa ahtojen "heräämistä" pieniltä kierroksilta lähdettäessä.
Kun tieto turbiinin lukon tilasta on puutteellinen/epälooginen, niin rajoittaa moottorin toimintaa.
Tutkinnat/epäilyt selviävät/varmistuvat ylikokokairaterien saannin jälkeen.
Eli 203CDI:tä kannustamaan uusien hakintojen kanssa:)
Ja ventiili koneiston kunnostus kapistuksia tuli "halvalla" ... xxxx€
Luulisin kyllä että osat on isoja että ne jäisi cooleriin mutta ne mitä siellä on niin kannattaisi kyllä saada sieltä pois ettei ajankanssa puhkaise kennoa tai pääse vähitellen viimeiselle pysäkille.
EDIT.Hetkinen ,vauriohan oli pakosiivissä eli eihän siellä ole rojut kun katissa tai putkessa.
Katso kuitenkin etttä imupuoli on ok.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Ihan hyvin kulkee alkuperäisellä ahtimella .Ainakin vähän aikaa
Eikös tuollainen pakosiipi viallinen ahdin käy vaihdossa saksan maalla!!!?Vai käykö ?Tehdaskunnostettu jotain 500 euron luokkaa.Onko joku tilannut ?
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
Katsopa hevosvoima.com kun sieltä saisi keskipesiä siipineen ja oliko jotain 300e ja osat on uutta.
Taitaa olla että kunnostus firmatkin tarttee enimmäkseen ne pesät ehjänä,muut tulee uutta.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
koyama kirjoitti:Ahtimen pakosiipien reunoilta oli irronnut pikku palasia.Ei ole kuulemma hyvä homma
Ostetaan gt2256 vähän "ahdettu" tai sitten ihan uusi
Joko on selvinnyt mistä johtunut? Ilmansuodatin huonosti ja päässyt kökköä ilman mukana vai ohjelmavika? Itsellä oli aikanaan Passatissa sama vaiva ja paljastui ohjelmaviaksi, oli liikaa otettu ahtoja.
s1jviita kirjoitti:
koyama kirjoitti:Ahtimen pakosiipien reunoilta oli irronnut pikku palasia.Ei ole kuulemma hyvä homma
Ostetaan gt2256 vähän "ahdettu" tai sitten ihan uusi
Joko on selvinnyt mistä johtunut? Ilmansuodatin huonosti ja päässyt kökköä ilman mukana vai ohjelmavika? Itsellä oli aikanaan Passatissa sama vaiva ja paljastui ohjelmaviaksi, oli liikaa otettu ahtoja.
siis passatin pakosiivestä puttuipaloja? ilmeisesti joku bulkkisofta ollut että moinen olisi mahdolista
Aikapaljon muutakin oletetavasti rikki jos putsarin asennuksesta/puutumisesta johtuisi pakosiipien rikkimeno
(siinä välissä kun on oikeestaan kokomoottori)
usein kyllä näkee että imu siipi on saanut kipeää kun on ollut putsari/imuputki huonosti
Oli juu pakosiipi ja oli juu bulkkisofta (kochtuning). Mutta tuon mersun turboon liittyen niin luin oikein, mutta jotenkin ajattelin taas toisin eli tosiaan motti on putsarin ja tbo:n välissä
ML W166 350CDI AMG -12
Jaguar XF 3.0D FL -12
ex: S204 200CDI BE Avantgarde -10 212/521
Pelit ja vehkeet löytyy --> https://www.lisaatehoa.fi/ P. 044-5867096
atlas kirjoitti:Katsopa hevosvoima.com kun sieltä saisi keskipesiä siipineen ja oliko jotain 300e ja osat on uutta.
Taitaa olla että kunnostus firmatkin tarttee enimmäkseen ne pesät ehjänä,muut tulee uutta.
En kyllä osta epäonnen turpoon mitään osaa Verkonpainoksi mokoma hyrrä.
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex
koyama kirjoitti:Ihan hyvin kulkee alkuperäisellä ahtimella .Ainakin vähän aikaa
Eikös tuollainen pakosiipi viallinen ahdin käy vaihdossa saksan maalla!!!?Vai käykö ?Tehdaskunnostettu jotain 500 euron luokkaa.Onko joku tilannut ?
Ei varmaan turbotekniikka annakaan takuuta korjatuille ahtimille, koska ei itse niitä myy. Lisäksi firma on kilpailija vaikkapa professional motorsille joka korjaa ahtimia ja myy niitä, takuulla. Joten taitaa olla lievää markkinointi sotaa ainakin. Toki korjattu on korjattu.
koyama kirjoitti:Ihan hyvin kulkee alkuperäisellä ahtimella .Ainakin vähän aikaa
Eikös tuollainen pakosiipi viallinen ahdin käy vaihdossa saksan maalla!!!?Vai käykö ?Tehdaskunnostettu jotain 500 euron luokkaa.Onko joku tilannut ?
Lukasin kyllä nuo varoittelut taannoin.En välitä moisista ainakaan nykyiseen autoon osia ostaessa.Eri asia jos olisi uudempi ja vähän ajetumpi.
3-4 tonnin autoon 1200 euron ahdin
Hirrenveistoa pääsääntöisesti pelkkahirrestä
Penari äks 3 vm 2005 3 L dieselmotor
W 211 avantg sedan 270cdi vm.02 Pwd=Tuikku=myyty
Väyrynen sedan 200 cdi/sipsi vm.2000 myyty
W 203 200 cdi vm.2003 såld
Paavo 220 cdi -2000 såld
satalankku 300dt-91 exsä
e 250 20v vm-93 exs
190 e 2.0 vm-88 ex