Sen verran tässä on viisastuttu, ettei ainakaan W107 300 SL ja M104 konversio ole aivan bolt-on. Tyyppi UK:ssa (alla linkki) ajattelin ensin ratkaista sopivuuden M103 öljypohjalla mutta ei sopinutkaan M104. Tuli siihen tulokseen, ettei M104 öljypohjaa kannata modata vaan apurunkoa. Kuvia ei projektista ole, joten en sen tarkemmin tiedä ahdistuspaikkoja.
Linkki: http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/9 ... oject.html" onclick="window.open(this.href);return false;
C36 swapissa taasen tuntuu olevan näitä ECU-hässäköitä. Etenkin kun haluaa manuaalin koneen perään. Sitten on mielipiteitä siitä onko esim. 5v. Getrag C36 koneessa tarpeeksi kestävä. Ymmärrykseni mukaan AMG ei koskaan varustanut C36 manuaalilla.
Tästä ECU-hommasta päästäänkin taas siihen, josta jo Sergey tiesi kertoa; alkuperäinen johtosarja Ecuineen mäkeen ja tilalle Megasquirt tai vastaava. Tämä siis aivan sama onko kyseessä E320 tai C36. Heikko kohta niissä on tuo johtohässäkkä. Vaikkakin yhdessä swapissa E320 -> C36 ajeltiin tyytyväisenä E320 alkuperäisellä moottorinohjauksella ja kone toimi hyvin ja tasaisesti. Vaihto tähän boxiin http://www.emeraldm3d.com/" onclick="window.open(this.href);return false; toi huomattavasti enemmän tehoja, mutta tyhjäkäynti meni epätasaiseksi. Ota näistä nyt sitten selvää..

Tälläista tällä kertaa. Matka jatkuu...
//johannes