203 nesteiskarit 1270E pari
203 nesteiskarit 1270E pari
203 farkun nesteellä olevien takaiskarien helat väljät,kolistelee montuissa.
Onko kukaan laittanut tilalle kaasuja ja tulpannut järjestelmää,kun noita saschsin kaasuja näyttäis saavan 99e / kpl
kun nesteiskarien 635euron kappale hinta on omastamielestani vähän suolainen.
Onko kukaan laittanut tilalle kaasuja ja tulpannut järjestelmää,kun noita saschsin kaasuja näyttäis saavan 99e / kpl
kun nesteiskarien 635euron kappale hinta on omastamielestani vähän suolainen.
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
Sanoppa muuta kato
Itellä väykyssä sama vika ja tuon hinnan puolesta meinasin, et saavat kolista ihan rauhassa, kun ei vielä ainakaan kolahda kuin oikein isoissa montuissa 


Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
joo,taidan kokeilla laittaa kaasut tilalle ja tulpata
Eikai se ajoo / katsastussetää luulis haittaavan?

Eikai se ajoo / katsastussetää luulis haittaavan?
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
Onko iskarin alapäässä tai siellä missä on väljät helat niin normi putkimainen paikka heloille?
Siihenhän saa varaosaliikkeistä sellaisia irrallisia molemmista päistä työnnettäviä kartiomaisia kumeja jotka korvaa väljän helan joka tieten poistetaan ensin.
Voihan ottaa myös sen mitat ja varaosaliikkeessä etsittää siihen jonkun auton helan jonka sitten painaltaa prässillä paikalleen.
Siihenhän saa varaosaliikkeistä sellaisia irrallisia molemmista päistä työnnettäviä kartiomaisia kumeja jotka korvaa väljän helan joka tieten poistetaan ensin.
Voihan ottaa myös sen mitat ja varaosaliikkeessä etsittää siihen jonkun auton helan jonka sitten painaltaa prässillä paikalleen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
w124 tasosäätöiskariin löytyi aikanaan meseltä ohjeet ,miten ne alapäät sai kunnostettua tarvikepalikoilla ja toimi erittäin mahtavasti
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
Iskarin alapäässä on putkimaiset normihelat.atlas kirjoitti:Onko iskarin alapäässä tai siellä missä on väljät helat niin normi putkimainen paikka heloille?
Siihenhän saa varaosaliikkeistä sellaisia irrallisia molemmista päistä työnnettäviä kartiomaisia kumeja jotka korvaa väljän helan joka tieten poistetaan ensin.
Voihan ottaa myös sen mitat ja varaosaliikkeessä etsittää siihen jonkun auton helan jonka sitten painaltaa prässillä paikalleen.
Täytyykin mennä kyselemään kartionmallisia kumeja / muita sopivia heloja.
Ok,kiitokset vinkistä.Terho P kirjoitti:w124 tasosäätöiskariin löytyi aikanaan meseltä ohjeet ,miten ne alapäät sai kunnostettua tarvikepalikoilla ja toimi erittäin mahtavasti
Mitenkäs muuten tuommosen järjestelmän ilmaus,vanhat iskarit irti ja uudet tilalle,mut ilmataanko jotenkin?

Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
Itellä oli äskettäin toinen edestä taakse menevä putki poikki ja silloin asiaa selvitellessä annoin itselleni ymmärtää, että se ilmaa itse itsensä. Mulla on siis tossa väykyssä öljyllä noi iskarit. Sama öljy kiertää iskareissa, mitä ohjaustehostimessa. Tosin mulla on kyllä toinen puoli hieman ehkä matalammalla, joten tarttis kai *:lla säätää, mut eipä oo itellä *:ia
Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
* ei auta tuohon, eikä # tai @, kun kyseessä on 210 tai 203.
wiimax.fi
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
Entäs carsoftalla ?dealer kirjoitti:* ei auta tuohon, eikä # tai @, kun kyseessä on 210 tai 203.

mutta katsomalla onko toisen puolen jousesta alimmainen kierteen 5 centtinen katki...voi tuokin korjaantua.

.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: 203 nesteiskarit ( kolina korjattu )
Kolina korjattu.
Vanhat puslat otettu pois iskarien alapäästä.
Iskarinalapää johonka pusla tulee oli reunoilta 28mm ja keskeltä 32mm,joten iskarien alapään reunoilta joutui vingulla ottamaan vähän pois.
Uudet puslat painettu prässillä,jonka koko oli tosiaan ulkoa 32mm ja 10reiällä.max pituus 40mm
Iskarit tuli ilmattua sillai,että oli perä ilmassa ja letkujen reiästä täytin pumpulla niin paljon kun mahtuis,samaten säiliö täyteen konehuoneesta.Hyvin tuntui pelaavan heti ajossa.
12e maksoi puslat.
Vanhat puslat otettu pois iskarien alapäästä.
Iskarinalapää johonka pusla tulee oli reunoilta 28mm ja keskeltä 32mm,joten iskarien alapään reunoilta joutui vingulla ottamaan vähän pois.
Uudet puslat painettu prässillä,jonka koko oli tosiaan ulkoa 32mm ja 10reiällä.max pituus 40mm
Iskarit tuli ilmattua sillai,että oli perä ilmassa ja letkujen reiästä täytin pumpulla niin paljon kun mahtuis,samaten säiliö täyteen konehuoneesta.Hyvin tuntui pelaavan heti ajossa.
12e maksoi puslat.
Re: 203 nesteiskarit 1270E pari
Jahas. Hyvä et sait kuntoon. Täytyy varmaan itsekkin tutkia kyseistä vaihtoehtoa. Itellä on kyllä ollu se kolina niin vähäistä, että ainoastaan isoista montuista kolahtaa, niin ei ole haitannut normaali ajoa, mutta vois silti korjata, jos noin vähällä pääsee 

Nyk: Japanilainen vispilä
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88
ex S210 E270 CDI Avantgarde -00
ex S202 C180 TA Elegance -99
ex W202 C180 -94
ex W124 200E -88