Terve.
Musta tuli juuri onnellinen Viton omistaja. Ostin auton kytkinvikaisena - kytkin luistaa niin paljon että auto ei liiku lainkaan.
Mistä ja missä järjestyksessä mun kannattais alkaa asiaa tutkimaan? Vai onko todennäköisintä että kytkin vaatii kunnollisen remontin?
Auton valmistunumero on VSA63827413058742 jonka avulla sain tällaisen 638.274 V 230 TURBODIESEL
- Vm '97
- näyttäisi olevan nestekytkin
Paljon muuta en osaakaan tästä vehkeestä vielä sanoa...
Luistavan kytkimen mahdolliset syyt
Re: Luistavan kytkimen mahdolliset syyt
No tuota Polkimes varmaan tuntuu paine?.
Sitte varmaan jos kaikki muu kunnos, niin kytkinlevy kulunut jotta se on ohut ja se ei ota enään.
Uutta asetelmaa vain kehiin ja vaihtoon.
Sitte varmaan jos kaikki muu kunnos, niin kytkinlevy kulunut jotta se on ohut ja se ei ota enään.
Uutta asetelmaa vain kehiin ja vaihtoon.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: Luistavan kytkimen mahdolliset syyt
Normisti tollasessa tapauksessa ptetaan työsylinteri irti ja sitten kokeillaan.
Oli yksitapaus että järjestelmässä ollut vanha neste oli kerännyt paskaa työsylinterin perukoille ja mäntä ei ollut mennyt siis palautunut pohjaan ja kytkin kantoi vähän ja ajanoloon se sitten kuluikin sitten vaihtokuntoon.
Oli yksitapaus että järjestelmässä ollut vanha neste oli kerännyt paskaa työsylinterin perukoille ja mäntä ei ollut mennyt siis palautunut pohjaan ja kytkin kantoi vähän ja ajanoloon se sitten kuluikin sitten vaihtokuntoon.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: Luistavan kytkimen mahdolliset syyt
Hei kiitos vinkeistä.
Sen työsylinterin saa vissiin kurotettua irti jopa siitä konepellin kautta? Ainakin se on siinä hyvin näkyvissä...
Jos jätän letkut paikoilleen, kun irroitan sen, niin valahtaako sieltä työsylinterin reiästä jarrunestettä tai jotain muuta irrottaessa?
Sitten jos ei ala pitämään, niin saakos tuon koko kytkimen vaihdettua siitä vasemman eturenkaan ja lokasuojan poistamalla, jos vähän tunkkaa keulaa ylös? Vai pitääkö autoa saada kunnolla nosturiin tms?
Sen työsylinterin saa vissiin kurotettua irti jopa siitä konepellin kautta? Ainakin se on siinä hyvin näkyvissä...
Jos jätän letkut paikoilleen, kun irroitan sen, niin valahtaako sieltä työsylinterin reiästä jarrunestettä tai jotain muuta irrottaessa?
Sitten jos ei ala pitämään, niin saakos tuon koko kytkimen vaihdettua siitä vasemman eturenkaan ja lokasuojan poistamalla, jos vähän tunkkaa keulaa ylös? Vai pitääkö autoa saada kunnolla nosturiin tms?