
Mr's 300CE-24 projekti, antenni liitin? mikä ja mistä?
Re: Mr's 300CE-24 projekti, takajarrujen ilmaus ongelma
Juu kattelin kanssa vanhaa rengaskokoa. Eteen 215/45/17 taakse 225/45/17 ja nopeus ero 1.4% eikä herjannu mitään. Eli tuskin tuolla uudellakaan sitten tulee mitään 

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, takajarrujen ilmaus ongelma
Jarrut on ilmattu. Homma toimi kun täytty säiliön ihan piripintaan. Kiitos neuvoista.
Nyt sai takasatulatkin vasaralakan pintaan.

Vanteet maalasin mersun 040 mustalla. Maalipinta vanteista pitäisi hio ja myllyttää. Sanokaas millä reseptillä tama operaatio piäisi suorittaa.
Sitte muutama kuva maalatuista vanteista.

.

.

Maalasin vanteet takaakin

Sitten pitäisi alkaa kiilottaa lipit.

Nyt sai takasatulatkin vasaralakan pintaan.

Vanteet maalasin mersun 040 mustalla. Maalipinta vanteista pitäisi hio ja myllyttää. Sanokaas millä reseptillä tama operaatio piäisi suorittaa.
Sitte muutama kuva maalatuista vanteista.

.

.

Maalasin vanteet takaakin

Sitten pitäisi alkaa kiilottaa lipit.

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, takajarrujen ilmaus ongelma
Tänää Tuli hinkattua pari vannetta. Ihan täydellisiä noista ei saa ellei käytä sorvissa. Mutta Kelpaa minulle 
Vasemmalla hinkattu vanne

.

.

Renkaatkin tuli. Pitää käydä pyöräyttää vanteille ku saat loput kaks hinkattua.


Vasemmalla hinkattu vanne

.

.

Renkaatkin tuli. Pitää käydä pyöräyttää vanteille ku saat loput kaks hinkattua.

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, vanneksien hinkkausta
Jeps tuli heitettyä nuo amg:t alle. Nyt pitäis viel tiputtaa autoa. Tosin tuossa kuvasssa ei oo oikee viel asettunnu oikeelle korolle tuo auto.
Kuvia paskasesta autosta.

.

Kuvia paskasesta autosta.

.

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- Pakardinen
- Mersumies
- Viestit: 3167
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Mr's 300CE-24 projekti, vanteet alla
Huh huh tuota pakoputken päätä... 

Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Mr's 300CE-24 projekti, vanteet alla

makuja on moniaPakardinen kirjoitti:Huh huh tuota pakoputken päätä...

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Mr's 300CE-24 projekti, vanteet alla
Samaa mieltä tuostaSergey kirjoitti:
makuja on moniaPakardinen kirjoitti:Huh huh tuota pakoputken päätä...

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, vanteet alla
Jeppis Nyt alkais olla aika alkaa laittamaan kuntoon tuota pakoputkea. KL-Varaosilta löytyisi putki mutta hinta ei kyllä hivele lompakkoa. Löytyisikö Muuta vaihtoehtoa? Esim. valmiita settejä muilta "tuning" valmistajila? Sitten olisi vaihtoehtona viellä väsätä itse. Mistä osista kannattaisi tehdä jos itse ekee.
Kertokaas kokemuksia eri valmistajien putkista ja pöntöistä? Tarkoitus olisi saavuttaa semmosset sivistyneen murinat.
Edit:
Vastaten itselleni Että Magnaflow:lta saa kuuppaan putkistoa Mutta 132Kw versioon elikkäs 12venttiiliseen Mutta ei Performance exhaustina..
Kertokaas kokemuksia eri valmistajien putkista ja pöntöistä? Tarkoitus olisi saavuttaa semmosset sivistyneen murinat.
Edit:
Vastaten itselleni Että Magnaflow:lta saa kuuppaan putkistoa Mutta 132Kw versioon elikkäs 12venttiiliseen Mutta ei Performance exhaustina..
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Magnaflow'lta ostaisin vaan sopivan kokosia universaaleja pönttöjä ja kokoisin niistä kokorosterisen putkiston.
Tämmöset tuli pelkällä takavaimentimella, jos resonaattori ja katti olis myös Magnaflow'ta niin ääni olis vähän eri.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-m_tdDKZpIs[/youtube]
Huomaa että pelkällä vaimentimen vaihdollakin tuli huomattavan voimakkaat äänet.
Tämmöset tuli pelkällä takavaimentimella, jos resonaattori ja katti olis myös Magnaflow'ta niin ääni olis vähän eri.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-m_tdDKZpIs[/youtube]
Huomaa että pelkällä vaimentimen vaihdollakin tuli huomattavan voimakkaat äänet.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Tuossa omassa 24-venasessa on kanssa Magnaflowin rst-takapönttö ja aika kivat saundit siitä irtoo. Matka-ajossa ei juuri huomaa eroa vakioon, mutta kun hieman miehekkäämmin pedaalia painaa niin kyllä murisee kivasti 

W124 300CE-24 -90
W124 300CE -90
W124 300CE -90
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Kuulostaa hyvältä tuo Magnaflow.. Onko kenelläkään muista kokemusta. Remus? Eisenmann?
Sitten kysytään viellä että kannattako rakentaa tuplaputkisto, samanalailla ku vakiona vai yhdellä isommalla? Mikä hyötyä tuosta tuplaputkesta on? Jos tekee yhdestä niin minkä kokoinen kannattaa tehdä?
Sitten kysytään viellä että kannattako rakentaa tuplaputkisto, samanalailla ku vakiona vai yhdellä isommalla? Mikä hyötyä tuosta tuplaputkesta on? Jos tekee yhdestä niin minkä kokoinen kannattaa tehdä?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Kellään mitään mietteitä tuohon tuplaputki vs. sinkkuputki?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Jos ei muuta niin paljon paremman näköinen kuin yksi iso rööriMr300 kirjoitti: Mikä hyötyä tuosta tuplaputkesta on?

Todella makean näköinen w124, jatka samaan malliin.
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
6/1990 560 SEL
7/1990 300E-24 Automatic
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Onko tässä nyt sitten muuta kun esteettistä hyötyä omistaa tuplaputki. Mikähän riittäisi singleputken kooksi? 2.5` ?Hage kirjoitti:Jos ei muuta niin paljon paremman näköinen kuin yksi iso rööriMr300 kirjoitti: Mikä hyötyä tuosta tuplaputkesta on?
Todella makean näköinen w124, jatka samaan malliin.
Hyvä että tämä miellyttää muittenki silmää. Itelle tässä tätä rakennetaan:)
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Jeppis. Täälläkin tapahtuu välillä jotain. Elikkäs pitää vähä huoltaa kuuppaa ennenku ottaa käyttöön.
Tuli tilattua kl-varaosilta muutama paketti.

.

Elikkäs uusi virranjakajan kansi, pyörijä, apulaitteiden hihnan iskari, ohjurirullat ja uusi lambda anturi. Lambda vaihetaan sitten kun on uusi pakoputki auton alla.
Veholta tuli tilattua uusi kuskinoven lukkopesä/patruuna sarjotettuna omalle avaimelle.
Virranjakajan kansi ja pyörijä oli ihan helppo vaihtaa. Venttiilikopan tiiviste näköjään finiitto ku on koko koneen etupää öljyssä. Pitää pestä tuo kone ja vaihtaa uusi tiiviste.

Moniurahihnan, ohjureiden ja iskarin vaihto oliki sitten työläämpi. Haynes sano että pitää irroittaa syyläri ja visko, hetken tuumattuani päätin irroittaa vaan tuon propellin viskosta ja se riitti. Hydrauli pumpun siivapyörä piti ottaa kanssa irti.

uusittavat osat olikin ihan kaikki vaihtokunnossa.
Klappia oli kummassakin ohjurissa. Uusi uraohjuri oli hieman isompi.

Toinen ohjuri oli hieman erillainen, mutta eiköhän passaa.

iskunvaimennin oli ihan loppu ja kolisi koneen käydessä.

Ei vanhassa hihnassakaan ollut enään mitään hyvää sanottavaa

Homma jäi kesken kun en tietenkään muistannut että miten tuo hihna tuolla kulki
Vaikka reteesti kuvasin sen monesta kulmasta. Onneksi löysin kuvan täältä forumilta ja huomenna jatkuu kasaaminen.
Laitetaan viellä linkki tänne jos tarvii myöhemmin.
http://mbworld.org/forums/attachments/e ... -scan1.jpg.
To do listalla olisi viellä näitten jälkeen.
-Öljyn vaihto
-Suodattimien vaihto
-pakoputken uusiminen.
-venakopan tiivisteen uusiminen
Sitten viellä muutama fiilistely kuva.


Tuli tilattua kl-varaosilta muutama paketti.

.

Elikkäs uusi virranjakajan kansi, pyörijä, apulaitteiden hihnan iskari, ohjurirullat ja uusi lambda anturi. Lambda vaihetaan sitten kun on uusi pakoputki auton alla.
Veholta tuli tilattua uusi kuskinoven lukkopesä/patruuna sarjotettuna omalle avaimelle.
Virranjakajan kansi ja pyörijä oli ihan helppo vaihtaa. Venttiilikopan tiiviste näköjään finiitto ku on koko koneen etupää öljyssä. Pitää pestä tuo kone ja vaihtaa uusi tiiviste.

Moniurahihnan, ohjureiden ja iskarin vaihto oliki sitten työläämpi. Haynes sano että pitää irroittaa syyläri ja visko, hetken tuumattuani päätin irroittaa vaan tuon propellin viskosta ja se riitti. Hydrauli pumpun siivapyörä piti ottaa kanssa irti.

uusittavat osat olikin ihan kaikki vaihtokunnossa.
Klappia oli kummassakin ohjurissa. Uusi uraohjuri oli hieman isompi.

Toinen ohjuri oli hieman erillainen, mutta eiköhän passaa.

iskunvaimennin oli ihan loppu ja kolisi koneen käydessä.

Ei vanhassa hihnassakaan ollut enään mitään hyvää sanottavaa


Homma jäi kesken kun en tietenkään muistannut että miten tuo hihna tuolla kulki

Laitetaan viellä linkki tänne jos tarvii myöhemmin.
http://mbworld.org/forums/attachments/e ... -scan1.jpg.
To do listalla olisi viellä näitten jälkeen.
-Öljyn vaihto
-Suodattimien vaihto
-pakoputken uusiminen.
-venakopan tiivisteen uusiminen
Sitten viellä muutama fiilistely kuva.


Viimeksi muokannut Mr300, Su 28.04.2013 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
Jeppis tuli ostettua liian pitkä hihna... Elikkä uutta hakemaan. Eli 2415mm on vissiin oikea. Tuli tässä mieleen että pitäisikö samalla nyt poistaa tuo ilmapumppu, kun se joskus siellä jo äänteli. Pientä klappia tuntuu tuossa pumpussa. Mikähän oli oikea pituus tuolla hihnalle kun tuo pumppu on poistettu.
Sitten uusia vikoja. Sanokaas mikä on irti. Kuskinovesta menee vaan kuskinovi lukkoon avaimesta. Mutta takaluukusta ja kartturin ovesta menee kaikki lukkoon, myös kuskinovi. Elikkäs mikä mulla on irti tuolla kuskinpuolella.
Ja en ole viellä paikantannut tuota mittariston suunnalta tulevaa tsui tsui suhinan lähdettä. Meneekö mittaristolle alipaine vaikka ei ole Economy mittaria?
Sitten uusia vikoja. Sanokaas mikä on irti. Kuskinovesta menee vaan kuskinovi lukkoon avaimesta. Mutta takaluukusta ja kartturin ovesta menee kaikki lukkoon, myös kuskinovi. Elikkäs mikä mulla on irti tuolla kuskinpuolella.
Ja en ole viellä paikantannut tuota mittariston suunnalta tulevaa tsui tsui suhinan lähdettä. Meneekö mittaristolle alipaine vaikka ei ole Economy mittaria?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
KLIKMr300 kirjoitti: Mikähän oli oikea pituus tuolla hihnalle kun tuo pumppu on poistettu.
W163, S124
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
kiitos tiedosta. pitää vaan kystä että onko tuossa ollut ilmastointia.Teemup kirjoitti:KLIKMr300 kirjoitti: Mikähän oli oikea pituus tuolla hihnalle kun tuo pumppu on poistettu.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- hismajestics
- Mersumies
- Viestit: 1765
- Liittynyt: La 16.10.2010 21:44
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
Minkä hintainen oli KL:ssä? Mikä on muuten osan virallinen nimike, ei löydy "moottorin iskunvaimennin" -haulla.Mr300 kirjoitti:...
iskunvaimennin oli ihan loppu ja kolisi koneen käydessä.
[ http://imageshack.us/a/img802/2853/sam0134o.jpg ]
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Re: Mr's 300CE-24 projekti, Pakoputkiston miettimistä?
30e oli tuo. Ja ohjurin rullat 30e kpl. soitin kl:n ja selitin että moniurahihna iskari. sillä löyty.hismajestics kirjoitti:Minkä hintainen oli KL:ssä? Mikä on muuten osan virallinen nimike, ei löydy "moottorin iskunvaimennin" -haulla.Mr300 kirjoitti:...
iskunvaimennin oli ihan loppu ja kolisi koneen käydessä.
[ http://imageshack.us/a/img802/2853/sam0134o.jpg ]
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
Kertokaan miten tuo keskuslukko toimii tässä autossa? Tietenkin alipaineella, mutta antaako avaimen kääntäminen jonkun käskyn alipainepumpulle toimia? Vai miten? Eli onko minulla kuskinovessa irti nyt joku piuha? Ennen on toiminnut kyllä. tosin vanhan oven kanssa 

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
Voisitko heittää nuo hihnan rullien numerot niin tilaan omaan kanssa
Dodge Charger 440 R/T 1969
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
kuitti on tallilla. joten en näe saa niitä kun vasta vkl. Mutta rek. nrolla sain nuo ohjurirullat kl:stä
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, keväthuoltoa ja uusia kuvia
Nyt taas vastustaa!!
Elikkä homma alkoi ilmapumpun irroituksella. Homma oli helppo ja mutkaton.
Tässä ohje:
http://www.w124performance.com/service/ ... 4-7251.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ohjeen mukaan 2 kiinnityspulttia, mutta todellisuudessa niitä on kolme. Kaksi etupuolella ja yksi takapuolella. Sitten Letku ja sähköliitin irti.
Sitten varsinainen ongelma Elikkäs hommasin lyhyemmän hihnan (2388-2385mm) Niin eipäs mennytkään paikalleen. Joten kokeilin alkuperästä ja sain sen nipinnapin paikalleen O_o Hihnan kiristysmekanismi näyttää että kireys olisi ~7 ja alkuperänen hihna paikallaan.
Taustaa:
Kun irroitin vanhan hihnan pois niin löysäsin kiristintä siitä ylhäältä mutta asteikko ei liikkunnut. Sitten huomasin että olin löystyttännyt väärää pulttia eli se kiristimen lukitus ruuvi oli vielä kiinni. Nyt siellä yläpuolella oleva kirisin pultti pyörii kumpaakin suuntaan niin paljon kun jaksaa vaa räikällä vääntää ilman että asteikko liikkuu kiristimessä (ei kiristy).
Elikkäs olenko nyt 170e köyhempi.?
Mikäs siellä on hajalla.
Kuvatus
http://www.w124performance.com/service/ ... 3-3200.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
sivu 2
Osa 14, osa 18 vai Osa 5
Jos tilaan kl-varaosilta uuden kiristimen niin tuleeko siinä tuo osa5 / osa18 mukana?
Vai voiko tuota lukkopulttia löysätä liikaa ja sen takia tuo kiristys ei toimi?
Elikkä homma alkoi ilmapumpun irroituksella. Homma oli helppo ja mutkaton.
Tässä ohje:
http://www.w124performance.com/service/ ... 4-7251.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ohjeen mukaan 2 kiinnityspulttia, mutta todellisuudessa niitä on kolme. Kaksi etupuolella ja yksi takapuolella. Sitten Letku ja sähköliitin irti.
Sitten varsinainen ongelma Elikkäs hommasin lyhyemmän hihnan (2388-2385mm) Niin eipäs mennytkään paikalleen. Joten kokeilin alkuperästä ja sain sen nipinnapin paikalleen O_o Hihnan kiristysmekanismi näyttää että kireys olisi ~7 ja alkuperänen hihna paikallaan.
Taustaa:
Kun irroitin vanhan hihnan pois niin löysäsin kiristintä siitä ylhäältä mutta asteikko ei liikkunnut. Sitten huomasin että olin löystyttännyt väärää pulttia eli se kiristimen lukitus ruuvi oli vielä kiinni. Nyt siellä yläpuolella oleva kirisin pultti pyörii kumpaakin suuntaan niin paljon kun jaksaa vaa räikällä vääntää ilman että asteikko liikkuu kiristimessä (ei kiristy).
Elikkäs olenko nyt 170e köyhempi.?
Mikäs siellä on hajalla.
Kuvatus
http://www.w124performance.com/service/ ... 3-3200.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
sivu 2
Osa 14, osa 18 vai Osa 5
Jos tilaan kl-varaosilta uuden kiristimen niin tuleeko siinä tuo osa5 / osa18 mukana?
Vai voiko tuota lukkopulttia löysätä liikaa ja sen takia tuo kiristys ei toimi?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: Mr's 300CE-24 projekti, kiristäjä hajalla? apua
Löysää pulttia 16 ja sen jälkeen kiristät tai löysäät pulttia 5 (13mm kanta).
Jos kiristys ei toimi niin sit jommasta kummasta on menny kierre (pitkästä pultista tai tangosta eli molemmista).
Ja se on vasuri kierre siinä 5:ssa ja vasta kappaleessa.
18 osalta en usko että voit vääntää niskoja nurin.
Jos kiristys ei toimi niin sit jommasta kummasta on menny kierre (pitkästä pultista tai tangosta eli molemmista).
Ja se on vasuri kierre siinä 5:ssa ja vasta kappaleessa.
18 osalta en usko että voit vääntää niskoja nurin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: Mr's 300CE-24 projekti, kiristäjä hajalla? apua
haynesin oppaassa sanottiin että tuota pulttia 16 pitää avata 1/4 - 1/2 kierrosta. jälkeenpäin kun mietin niin taisin avata aika tavalla.
voisikohan tuo osa 18 olla irti ja ei säädä nyt jäykkyyttä . onko kukaan ikinä perehtynyt /purkannut tuota kiristäjää.
voisikohan tuo osa 18 olla irti ja ei säädä nyt jäykkyyttä . onko kukaan ikinä perehtynyt /purkannut tuota kiristäjää.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: Mr's 300CE-24 projekti, kiristäjä hajalla? apua
kiristyykö kun siitä ylemmästä ruuvailee ? meinaan monesti se asteikko on löystynyt siitä kiristäjästä, eli ei seuraa. Ota koko kiristin irti siitä isosta pultista niin näet mikä on homman nimi.
Re: Mr's 300CE-24 projekti, kiristäjä hajalla? apua
Ei kiristy, ohjain rullasta kun ottaa kiinni ja vääntää niin silloin asteikko siirtyy. Pitää mennä purkamaan vkl. Ajattelin vaan että jos jollain olisi ollut samanlainen tilanne, niin olisi saannu samantien uuden osan ja läjää tuon röntän. Ketuttaa että auto makaa tallilla eikä ole liikenteessä
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Re: Mr's 300CE-24 projekti, kiristäjä hajalla? apua
Käytännössä se 18 osa ei voi mennä väärään asentoon jos et ota irti kokonaan sitä 12 "pelti" runkoo pois ja koko kiristintä.
Toisekseen jos se jostain kumman syystä on menny väärään asentoon niin se heittää 180 astetta.
Että veikkaisin niitä kierteitä vieläkin.
Toisekseen jos se jostain kumman syystä on menny väärään asentoon niin se heittää 180 astetta.
Että veikkaisin niitä kierteitä vieläkin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Re: Mr's 300CE-24 projekti, kiristäjä hajalla? apua
Jeppis. Löyty vika. Elikkäs Tuosta Osa5 (mutterista) siitä päästä, lähti kierteet kävelemään sentin matkalta. Elikkäs semmonen uusi pitäisi nyt sitten hommata. Saakohan erikseen uutena. Pitää alkaa ettimään tuota että saa ajoon.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79