200cdi -02 lisää tehoa ja vanteista AMG e55

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Avatar
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1801
Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Leka kirjoitti:Näyttäis edelleen olevan 200- ja 220-mallien korkeapainepumput samalla varaosanumerolla. Ja ne ovat tietysti vieläkin nelisylinterisiä :wink:

EDIT: Juu tuon 170 CDI:n pumpusta en tiedä. Unohdin että sellanenkin nelipyttynen kone on olemassa :o
Juu eri pumput siis hypättäessä aina 160/170 -> 200/220 -> 270 jne...

Tuosta tulikin mieleeni että onkohan 270 ja 320 samoja koneita aivan kuten 200 ja 220? Tuskin... Ja mitenkäs se 400 tähän yhtälöön sopisi?
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Avatar
Mauri H.
Valvoja
Valvoja
Viestit: 5513
Liittynyt: Ke 12.03.2003 13:04
Paikkakunta: Varsinais-suomi

Viesti Kirjoittaja Mauri H. »

Mr_Benz kirjoitti:
Leka kirjoitti:Näyttäis edelleen olevan 200- ja 220-mallien korkeapainepumput samalla varaosanumerolla. Ja ne ovat tietysti vieläkin nelisylinterisiä :wink:

EDIT: Juu tuon 170 CDI:n pumpusta en tiedä. Unohdin että sellanenkin nelipyttynen kone on olemassa :o
Juu eri pumput siis hypättäessä aina 160/170 -> 200/220 -> 270 jne...

Tuosta tulikin mieleeni että onkohan 270 ja 320 samoja koneita aivan kuten 200 ja 220? Tuskin... Ja mitenkäs se 400 tähän yhtälöön sopisi?
200 ja 220 on molemmat 2,2 litraisia neloskoneita.

270 on 2,7 litrainen viitonen ja 320 3,2 litrainen kuutonen.

400:nen on 4-litrainen veekasi.
Avatar
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1801
Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

Mauri H kirjoitti: 200 ja 220 on molemmat 2,2 litraisia neloskoneita.

270 on 2,7 litrainen viitonen ja 320 3,2 litrainen kuutonen.

400:nen on 4-litrainen veekasi.
Näin arvelinkin, en vain ollut varma asiasta
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
locator
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ke 11.02.2004 18:06
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja locator »

Mutta mikä on tuo hinnastoon ilmestynyt E-280 CDI A, teho näyttäisi olevan sama kuin 270:ssä mutta hintaa ja myös kulutusta enemmän? Ja Näyttäisi olevan taulukon mukaan rivikuutonen?
Avatar
Jani Anttila
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1801
Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään

Viesti Kirjoittaja Jani Anttila »

locator kirjoitti:Mutta mikä on tuo hinnastoon ilmestynyt E-280 CDI A, teho näyttäisi olevan sama kuin 270:ssä mutta hintaa ja myös kulutusta enemmän? Ja Näyttäisi olevan taulukon mukaan rivikuutonen?
Eikös 270 ole poistumassa?
S203 C32 AMG 2002
[url=http://www.opto.fi]LED valaistusta[/url]
Avatar
Leka
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1403
Liittynyt: Ma 18.08.2003 21:26
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Leka »

Tuo 280 CDI sisältää saman 3,2-litraisen koneen kuin 320 CDI:ssä, mutta miedompana versiona. Siinä on muistaakseni vakiona 320:en lisänä saatava moottorin hiukkassuodatin. 270 säilyy vielä ihan normaalisti tuotannossa. Vähän epäselväksi tuon 280:n funktio välimallina tosiaan jää. Seuraavaksi sieltä on tulossa V6-CDI-myllyt.
Avatar
jjruutiainen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 242
Liittynyt: La 03.07.2004 19:44
Paikkakunta: JURVA
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jjruutiainen »

Tuli sitte ostettua lisä boxi ehkä ei niin suurta eroa kuin Opelissa tässä ehkä enemmän massaa, merkki oli Tuning Box sai niin läheltä että sai kokeilla ensin ja hintakin siedettävä 540? .
Lähtee paikaltaan ihan eri lailla mutta vääntöä ei ehkä tullut tuota 310nM mitä lupaavat pitää käydä penkittääs sitte ainakin näkee onko kaikki tallella.
Noista AMG E55 vanteista ei sitte ole tietoa mistä saa.
Mercedes E 320 T 4matic ,Peugeot 308 SW 1.6HDi
Vastaa Viestiin