Mutta mikä on tuo hinnastoon ilmestynyt E-280 CDI A, teho näyttäisi olevan sama kuin 270:ssä mutta hintaa ja myös kulutusta enemmän? Ja Näyttäisi olevan taulukon mukaan rivikuutonen?
locator kirjoitti:Mutta mikä on tuo hinnastoon ilmestynyt E-280 CDI A, teho näyttäisi olevan sama kuin 270:ssä mutta hintaa ja myös kulutusta enemmän? Ja Näyttäisi olevan taulukon mukaan rivikuutonen?
Tuo 280 CDI sisältää saman 3,2-litraisen koneen kuin 320 CDI:ssä, mutta miedompana versiona. Siinä on muistaakseni vakiona 320:en lisänä saatava moottorin hiukkassuodatin. 270 säilyy vielä ihan normaalisti tuotannossa. Vähän epäselväksi tuon 280:n funktio välimallina tosiaan jää. Seuraavaksi sieltä on tulossa V6-CDI-myllyt.
Tuli sitte ostettua lisä boxi ehkä ei niin suurta eroa kuin Opelissa tässä ehkä enemmän massaa, merkki oli Tuning Box sai niin läheltä että sai kokeilla ensin ja hintakin siedettävä 540? .
Lähtee paikaltaan ihan eri lailla mutta vääntöä ei ehkä tullut tuota 310nM mitä lupaavat pitää käydä penkittääs sitte ainakin näkee onko kaikki tallella.
Noista AMG E55 vanteista ei sitte ole tietoa mistä saa.