No ei ihan noin kovaa kuitenkaan. Lujia autoja ne kyllä on, ei sua oo huijattu. Mutta 90km/h särkymättä metsätiellä on ehkä hivenen liian kova vaatimus..napa kirjoitti: pitäishän sun tietää, kun offroad harrastaja olet![]()
siis eikö w124 mersu olekkaan suunniteltu ajettavaksi lujaa, myös huonommalla tieosuudella, sitten mua on huijattu/olen joutunut mainoksen uhriksi
S124 300 matikki. Kokemukset.
Re: S124 300 matikki. Kokemukset.
E350CDI&A180CDI
Ei ole suunniteltu W124 metsäautoteille 80-100 km/t nopeuksille, sinua on huijattu.
G-Mersu tai Toyota Land Cruiser on tehty ko. ajoon.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
noista toyotan paskoista mulla on niin huonot kokemukset, että niihin en koske pitkällä tikullakaan, mielummin sitten vaikka uaz... G-mersu ehkä, mutta ei ainakaan vielä...JarkkoN kirjoitti:Ei ole suunniteltu W124 metsäautoteille 80-100 km/t nopeuksille, sinua on huijattu.
mutta ei mulla ole w124 huonoa sanottavaa, vaikka päivittäinen ajo/käyttö muistuttaakin tätä fifth gear:n "testiä"

ducato oli myös aika passeli tuonne offroad osioon, mutta maantiellä alkoi jo kypsyttää se melu (lisäksi talvella pirun kylmä ja vastaavasti kesällä helvetin kuuma...)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-bIV_hHPAFQ[/youtube]
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."