
Kirjoittelen tuosta tarinaa nettisivuille myöhemmin kuvilla höystettynä, josko joku muukin aloittelija tekee niin ei tarvitse ihan kaikkia samoja virheitä tehdä kuin minä. Nyt on kuitenkin etuvieterit paikallaan ja odotellaan sateen laantumista. Tuntui etupää aika mukavan jämäkältä, mutta pitäähän tuo sitten vielä säädättää kunnolla.
Sarja on siis hillitty 45 mm madaltava, tässä muutama kuva:

[Sukkula?]

[Vanha ja uusi jousi rinnakkain]

[Vasemmalla alkuperäinen, oikealla madallettu, huom takajouset vielä vaihtamatta. melkoinen hole tuossa alkuperäisessä rengasaukossa]

[Nurmikolla tuo mataluus vähän liioittelee, oikeasti tuo on ihan hillitty, ei silmään pistävä]
Autosta sen verran, että sehän on Viton korinen henkilömalli, rekisteröity 1+ 6:lle mutta penkkejä on 1+ 5:lle. Takapenkit (4 kpl) on kädenkäänteessä irroitettavissa, joten sitä on hyvä käyttää myös tavarankuljetuksessa ja monasti tuo on siten, että takana on vain kahdet nojatuolit. Vitosta tuon erottaa peileistä ja V-keulasta. Moottori on sama kuin 110D mallissa (2,3 l turbodiesel, ööh rivipumpulla)...ja vuosimalli mulla -98.
Tuohon pitäisi sitten saada vielä vähän suuremmat vanteet mutta rikastumista odotellessa...

Vesku