e 500 ahtaminen
e 500 ahtaminen
Auto on w211 e 500 4matik. -04
tota kleemanin k-3 kittia suunnitellut. mitenköhän voimansiirto kestää noi tehon lisäykset? mitä pitää ottaa huomioon et saa katsastettuu, vai saako?
tota kleemanin k-3 kittia suunnitellut. mitenköhän voimansiirto kestää noi tehon lisäykset? mitä pitää ottaa huomioon et saa katsastettuu, vai saako?
Re: e 500 ahtaminen
Hihna pois katsastuksessa, muutoskatsastaa ei voi.
Re: e 500 ahtaminen
Voi katsastaa, mutta vaatinee kalliin VTT:n tekemän päästömittauksen? Ja tietysti muut perinteiset teholaput jne.
Eli rahalla selviää?

Käyttis: W210 E55 AMG -00
Re: e 500 ahtaminen
niin, ei se mahdotonta ole eikä ne laput nykyää oo ees mitää superkalliita. Pikkuraha tollasen auton hankintahintaan nähden.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: e 500 ahtaminen
ylläolevat vastaukset pitää kutinsa... mutta kannattaa ottaa selvää,tekikö AMG-mercedes nelikoista remmiversiota. jos näin on,niin kuten "sultzi"mainitsi..."eli rahalla selviää". 

Re: e 500 ahtaminen
Väyrys-AMG:stä on 15kpl nelikkoversioita mut en ole ikuna kuullut, että W211:stä ois nelikko-AMG:tä. Tuntuisi VTT-keikalta otsikon auton ahtaminen.
Re: e 500 ahtaminen
Kellään tietoa mitä tuo mittaus oikeasti maksaa? Joskus olen kuullut puhuttavan ainakin tuhannesta erkistä?
Käyttis: W210 E55 AMG -00
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 193
- Liittynyt: Su 31.01.2010 23:38
- Paikkakunta: Turku
Re: e 500 ahtaminen
Muistini mukaan 1600 euroa.Saattaa olla,että hinta on noussut satasen-pari.
Tähti näyttäköön tien.
Re: e 500 ahtaminen
lisäksi on hyvä muistaa/tietää, että se ei vielä takaa mitään katsastuksen kannalta, että ne vtt:n testit on tehty/lapolla... voivat jäädä vain sellaiselle "hintavat pakokaasutestit", mutta tulipa tehtyä asteelle 

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: e 500 ahtaminen
Ihan uteliaisuuttani kysyn että onkos kukaan kysyny suoraan kleemanilta tai koskiselta löytyis varmaan kans vastaus, että, löytyykö valmistajalta päästö dokumenttia kyseiselle sarjalle? Eihä tämä maa ainut ole missä valtion edustajat laittaa keppiä rattaisiin otsa hiessä.. 

Köyhällä ei ole varaa ajaa huonolla!
"some people do, some people talk."
"some people do, some people talk."