Tämmönen topicci, toivottavasti tulee yhtä suosittu kuin tuosta "päivän bongaus.." -topicista.
Pelinavaukseksi pari "yksilöä" Tampereen putiikeista:
G400CDI, ihan päällikkö. 280C -75 ja 300GD Turbo -82 täältä. Hetken aikaa oli myynnissä W126 300SE:kin, mutta joku sen kerkis jo ostaan. Liekö vaihtanut tuohon G-sarjalaiseen, sitä kun ei viimeksi ollut listoilla... 300SEL
Viimeksi muokannut PM, To 10.02.2005 01:25. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Tekniikanvaihto mikä tekniikanvaihto.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Tekniikanvaihto mikä tekniikanvaihto.
Vaikka kyllähän tuota G:ta voisi joku jälkiahtaa mielikseen. Ainakin olisi konepellin alla lääniä ruuvata kaikkia puhaltimia ja pillejä ja kennoja ja mitä ne laittavat.
Hmm. Joku Esi-Mauri H liikkeellä? Minusta noita -82 eli viisipyttyisiä dieseleitä ei ahdettuna saanut g-koriin.
Vai olisiko nokalle nostettu peräti kuusipyttyinen kone.
Mielenkiintoinen tapaus, kaikkiaan. Pitää tosin pitää mielessä, että digikuva on melkoinen valepukki...
Tekniikanvaihto mikä tekniikanvaihto.
Vaikka kyllähän tuota G:ta voisi joku jälkiahtaa mielikseen. Ainakin olisi konepellin alla lääniä ruuvata kaikkia puhaltimia ja pillejä ja kennoja ja mitä ne laittavat.
Ja tuskimpa pieni tehonlisäys tuon massan liikuttelua haittaakaan
Aikas hinnakkaita nuo G:t vaan ovan niin Saksassa kuin Suomessakin
JS kirjoitti:
Ja tuskimpa pieni tehonlisäys tuon massan liikuttelua haittaakaan
Aikas hinnakkaita nuo G:t vaan ovan niin Saksassa kuin Suomessakin
Jep, ei tuo 88 hv dieselillä ja vielä autoamatilla mikään raketti kokemukseni mukaan ole. Joku 290 / 300 turbodiesel on ilmeisesti jo aivan toista maata, mutta sellaista en ole koskaan kokeillut.
Hinnoista olet aivan oikeassa. Saksantasosta saa käsityksen kun pistää esim mobilessa kattohinnaksi jonkun järkevän summan kuten 10 000 euroa. Eipä sillä montaa säällistä yksilöä löydy.
Suomessa taas... jos niistä vuosittain myyntiin tulevista 4 yksilöstä yhden kohtuuhinnalla saisikin, toinen samanmoinen summa menisi het peltiremonttiin ja tekniikan parsimiseen. Uudemmat taas ovat näitä järjettömän kalliita über-400CDI-malleja jotka eivät minua jaksa hienouksineen kiinnostaa.
ja enää ei puutu kuin ne rahat ja lämmintalli. Kadunvieressä tuskin noita tohtii säilytellä
Käyttöauto omistajan mukaan eikä mikään koriste jolla ei ajeta. Tosin kesäisin vain liikenteessä... Itse en uskaltaisi jättää vartioimatta mihinkään .
On muuten mahtavan näköistä toimintaa pajalla. Kerran kävin kattelemassa kun iso joukko ammattimiehiä väsää vanhoja autoja.
Oli siellä Jagge poikineen osa poikki ja osa muuten vaan uudelleenkasaamista vaille.
ja enää ei puutu kuin ne rahat ja lämmintalli. Kadunvieressä tuskin noita tohtii säilytellä
Käyttöauto omistajan mukaan eikä mikään koriste jolla ei ajeta. Tosin kesäisin vain liikenteessä... Itse en uskaltaisi jättää vartioimatta mihinkään .
On muuten mahtavan näköistä toimintaa pajalla. Kerran kävin kattelemassa kun iso joukko ammattimiehiä väsää vanhoja autoja.
Oli siellä Jagge poikineen osa poikki ja osa muuten vaan uudelleenkasaamista vaille.
Jep. Aikanaan kävin Turussa siinä Orikedolla koulua ja ruokatunneista kun jäi aikaa yli, piti tietysti säännöllisesti suunnistaa Triangleen kuolaamaan. Hienoa työtä tekevät, kerrassaan.
Siis hetkinen, ainoa vaurio takaosassa on tuo pohjamaalattu alue oikean takavalon ympärillä?
Siltähän tuo vaikuttaisi. Tais tulla myyntiin eilen, vois käydä vaikka huvikseen vilasemassa. Jos ton kulman maalais paukkupullolla, rekisteröisi ja myisi pois, tekisi lähes 3k€:n tilin...
Missä se takaosavaurio tuossa on? minä en ainakaa nää mitään suurempaa? Jaahas no onhan siinä vähän pakkelia..nyt huomasin
Mistähän tuo autio muuten kalastelee noita 300-coupeja missä on neloskoneen etupuskuri?
Pasi M. kirjoitti:
Edit: Ja onhan noita coupeja AVK täynnä, joten varaosista ei ainakaan pitäisi olla pulaa 2
Ai ehdollinen korjaus Aikamoinen guru täytyy olla että tuosta vielä vääntää kun perä on päin p*rsettä
2000 W208 Mercedes Benz 320 CLK "Berliininmunkki"
1989 Porsche 944 turbo (GTS rep.)
ex: 1991 W201 Mercedes Benz 190E 1.8
ex: 1995 W202 Mercedes Benz C36 AMG
ex: 1988 W124 Mercedes Benz 300CEa
----------------------------------------------
Siis hetkinen, ainoa vaurio takaosassa on tuo pohjamaalattu alue oikean takavalon ympärillä?
Siltähän tuo vaikuttaisi. Tais tulla myyntiin eilen, vois käydä vaikka huvikseen vilasemassa. Jos ton kulman maalais paukkupullolla, rekisteröisi ja myisi pois, tekisi lähes 3k€:n tilin...
Kävin paikanpäällä. Nurkka vaatii vähän muutakin kun pelkkää paukkupulloo Huonosti korjattu, ja ruostekin tulee läpi. Muuten auto on kyllä siisti. Ja tuossa kunnossa tulisi varmaan aika pienet verot
Missä se takaosavaurio tuossa on? minä en ainakaa nää mitään suurempaa? Jaahas no onhan siinä vähän pakkelia..nyt huomasin
Mistähän tuo autio muuten kalastelee noita 300-coupeja missä on neloskoneen etupuskuri?
Pasi M. kirjoitti:
Edit: Ja onhan noita coupeja AVK täynnä, joten varaosista ei ainakaan pitäisi olla pulaa 2
Ai ehdollinen korjaus Aikamoinen guru täytyy olla että tuosta vielä vääntää kun perä on päin p*rsettä
Mistä keksit ton ehdollinen korjaus... nythän mä vasta hokasin , että tarkotit tota avk.n mersua
Nettiautosta pisti silmään (auts!) nämä yksilöt!
Aika kivoilla varusteilla, jonkun noista voisi ottaa omaankin pihaan, "rikas mies jos oisin..."
Kaikki kolme -93:sia ja sama hintapyyntö;
Vm -91 ambulanssi 124:n alustalla , 9 tonttua http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=96648
Onkohan nuo kattovalot yksityiskäytössä laillisetkaan?
Ja luulisi tuohon hintaan tulevan joitakin EA-välineitäkin...