
Alustana on Eibachin -30mm satsi josta edestä on napattu kierroksen verran pois, vakaajat vaihdettu jäykempiin eli H&R:ää löytyy vakaajina.
Vanteina on nyt nuo brabuksen 18x9,5" Et26 alla ja kumeina 225/40 ja takana 20mm lätty välissä. Kumit on katottu sen mukaan että mitään raapimista ei missään tilanteessa synny niin siks tää nyt ei ehkä ihan niitä matalimpia vehkeitä ole, kun käyttis on ja pitäis tosiaan talvellakin selviytyä ilman suurempia ongelmia(tosin pienempää kumia tulee talveks)

Kaikennäköstä muutaki on tehty, nahkasisustan pistin tähän, maski maalattu kokonaan mustaks, kaikki valot on vaihdettu, edessä on pitkissä ja lyhyissä xenonvalot ja sumu/ajovalot on molemmat projektorimallia. Takavalot on sitten ledeinä. Takaikkunat tummennettu muistaakseni 35% kalvolla, kylkilistat maalattu korinväriin jne
Putkisto on mallia suora, lukuunottamatta pikkuänkkäriä loppupäässä, katit tyhjätty.
Tietysti hifipuolta on tehty kanssa että viihtyy pitkillä ajoreissulla, eli koko auto on vaimennettu vibroplastilla kauttaaltaan ja siihen päälle oviin,takakonttiin ja kattoon on lyöty vielä motonetin äänieriste elementtiä vielä päälle.
Soittimena toimii Pioneerin p88rs II ja edessä on 3-tie satsi mideinä Rainbowin Profi Linen 6,5", Keskiääninä Hertzin Hi-Energyn 3" ja diskantteina DLS:n nordicat. Subina toimii GZ:n Nuclear.
Autolla on tosiaan ajettu jo 780000 tällä hetkellä mutta esim kone ei syö vielä ollenkaan öljyä. Toivottavasti on mahollisimman paljon vielä kilsoja edessä.
Vanteet justiin maalattu mustaks (keskikupit uupuu vielä) ja kattotelineet asennettu
