Sen jälkeen huomasin että kytkin pohjassa kuuluu rahinaa, olisko koneen laakerointi tai sitten joku muu. Tätä tapahtuu vaihde päällä ollessa.
W124 200D, johtotähden pelastus.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Takapakkia?!? Eli laitoin tossa illalla käyntiin, eka ei meinannu käynnistyä, sitten meinas sammua ja heilu koko auto kun kone piti itsensä juuri ja juuri käynnissä. Missähän nyt vika
Sen jälkeen huomasin että kytkin pohjassa kuuluu rahinaa, olisko koneen laakerointi tai sitten joku muu. Tätä tapahtuu vaihde päällä ollessa.
Sen jälkeen huomasin että kytkin pohjassa kuuluu rahinaa, olisko koneen laakerointi tai sitten joku muu. Tätä tapahtuu vaihde päällä ollessa.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Kytkin pohjassa kuuluva rahina taitaa yleisimmin johtua kytkimen painelaakerista. Omassa 190:ssä piti kytkinremontin jälkeenkin painelaakeri pientä ääntä kytkin pohjassa.
Tuosta koneen käynnistä, ei varmaan käynyt kaikilla. Kokeilitko antaa vähän syöttöä jos olisi viimonenkin pytty lähtenyt peliin mukaan?
Tuosta koneen käynnistä, ei varmaan käynyt kaikilla. Kokeilitko antaa vähän syöttöä jos olisi viimonenkin pytty lähtenyt peliin mukaan?
W108 remontissa
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
no katotaa tänää taas et käykö tuo jo paremmin. Kohta pitää pakata koira taakse ja lähteä ulkoilemaan, eli luvassa olis hiekkatietä
Tänää vois auton pohjaa kyllä tehä
Tänää vois auton pohjaa kyllä tehä
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Eli tänää saanu sen verran aikaan:
-Repsikan puolen ovipahvin otin irti ja koitan nyt fiksata tota kahvaosiota takasin paikoillee. Oli yks ruuvi vaa vedetty läpi että pysyy ja oli vaikee vetää ovea kiinni.
-Repsikan oven stoppari asennettu, tosin heikossa kunnossa ovi oli siitä kohin niin joutu suoristelemaan.
Lähtökohta:

Mietin tässä että kun joudun kuitenkin ton kuskin ovenkin avaamaan, kun nousee kuivalla kelillä ikkuna vinosti ylös ja kanittaa. Takapenkin joutuu kanssa jossain vaiheessa purkamaan, istuinosan. Mikähän olisi edullinen tapa äänieristää kyseisiä alueita?
Jos joku jaksaa tai viitsii ottaa kaasuvaijerista kuvaa miten se menee tohon koneen päälle kiinni nii olisi kiitollinen.
-Repsikan puolen ovipahvin otin irti ja koitan nyt fiksata tota kahvaosiota takasin paikoillee. Oli yks ruuvi vaa vedetty läpi että pysyy ja oli vaikee vetää ovea kiinni.
-Repsikan oven stoppari asennettu, tosin heikossa kunnossa ovi oli siitä kohin niin joutu suoristelemaan.
Lähtökohta:

Mietin tässä että kun joudun kuitenkin ton kuskin ovenkin avaamaan, kun nousee kuivalla kelillä ikkuna vinosti ylös ja kanittaa. Takapenkin joutuu kanssa jossain vaiheessa purkamaan, istuinosan. Mikähän olisi edullinen tapa äänieristää kyseisiä alueita?
Jos joku jaksaa tai viitsii ottaa kaasuvaijerista kuvaa miten se menee tohon koneen päälle kiinni nii olisi kiitollinen.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Auto rupes seilaamaan kun kävin biltemassa, parkkiksella huomasin että koko iskarin yläpää heiluu mihin haluaa.

Sitten mietin tuota kauan sitten huomattu rikkinäistä vaijeria / letkua joka menee laatikkoon, mitä tuolla sisällä kuuluis olla ja mikä on osan nimi? Auto 4 vaihteinen manuaali.

Koitan myös metsästää öljyvuotoa, taino tarkemmin tuo on kai naftavuoto. Napan myymä ohjaustehostin kuitenkin pelittää ja pitää öljyt sisällä eikä koneestakaan häviä

Sitten mietin tuota kauan sitten huomattu rikkinäistä vaijeria / letkua joka menee laatikkoon, mitä tuolla sisällä kuuluis olla ja mikä on osan nimi? Auto 4 vaihteinen manuaali.

Koitan myös metsästää öljyvuotoa, taino tarkemmin tuo on kai naftavuoto. Napan myymä ohjaustehostin kuitenkin pelittää ja pitää öljyt sisällä eikä koneestakaan häviä
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
nopeusmittarin vaijeriM4ketech kirjoitti: Sitten mietin tuota kauan sitten huomattu rikkinäistä vaijeria / letkua joka menee laatikkoon, mitä tuolla sisällä kuuluis olla ja mikä on osan nimi? Auto 4 vaihteinen manuaali.
autodidakti
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
WAT
Ei siel sisäl mitää näkyny, mutta nopeusmittari toimii
Tosin ei kilometrit ym nouse enää. No tutkitaan, mä lähen vaihtelee yläkumei
Ei siel sisäl mitää näkyny, mutta nopeusmittari toimii
Tosin ei kilometrit ym nouse enää. No tutkitaan, mä lähen vaihtelee yläkumei
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
oletko painanut reset nappia.
Jos painaa auton liikkuessa voi lähteä osa paikaltaan.
haulla löytyy korjausohje
Jos painaa auton liikkuessa voi lähteä osa paikaltaan.
haulla löytyy korjausohje
autodidakti
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Ja taas takapakkia
Repsinkan puolen mutteri aukes nykäsemällä, mutta kierteiden loppupäästä ottikin kiinni ja kaiken lisäks kuuskoloavaimet ei käy, menny tosta päältä jotenkin kasaan joten seiska ei mahu.

Kuskin puolen joka olikin pahin, niin ainoa ongelma on ettei se hievahdakkaan. Taino pyörii ympyrää jossei kuuskoloavaimella pidä kiinni, mutta ei aukea.

Tommonenkin löyty, johdoista yks menee sisää muut on irrallaa konehuoneessa
Jäähdytin vuotaa kulmasta, mutta ei pahasti. Viimeisen puolen litran lisäyksen jälkeen ajettu varmaankin 300km ja valo ei vielä ole syttynyt.

Öljyä vuotaa näillä näkymin öljypohjasta tai jostain sen yläpuolelta. Jossei öljypohja vuoda niin pakosti seuraavana tulee mielee kansi
Repsinkan puolen mutteri aukes nykäsemällä, mutta kierteiden loppupäästä ottikin kiinni ja kaiken lisäks kuuskoloavaimet ei käy, menny tosta päältä jotenkin kasaan joten seiska ei mahu.

Kuskin puolen joka olikin pahin, niin ainoa ongelma on ettei se hievahdakkaan. Taino pyörii ympyrää jossei kuuskoloavaimella pidä kiinni, mutta ei aukea.

Tommonenkin löyty, johdoista yks menee sisää muut on irrallaa konehuoneessa
Jäähdytin vuotaa kulmasta, mutta ei pahasti. Viimeisen puolen litran lisäyksen jälkeen ajettu varmaankin 300km ja valo ei vielä ole syttynyt.

Öljyä vuotaa näillä näkymin öljypohjasta tai jostain sen yläpuolelta. Jossei öljypohja vuoda niin pakosti seuraavana tulee mielee kansi
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Pulttipyssyllä voisit kokeilla aukoa noita pultteja. Luulisi lähtevän siten ilman kiinnipitämistä. Tai sitte otat rälläkällä hieman pinnasta pois röpelöä niin sopii avaimet paikoilleen.
Toki lyömällä saattaa saada myös avaimen paikoilleen.
Nuo piuhat ei ole ainakaan mitään alkuperäisasennuksia. Olisiko jotain poppivehkeiden virityksiä?
Uutta syyläriä vaan kehiin
Tee kunnon alustan ja moottoritilan pesu niin sillähän tuo lähtee selviämään. Vaarallistahan se nyt ei ole vaikka kannentiiviste vähän vuotaisikin ulos. Kun ei vaan öljyt ja vedet mene sekaisin.
Nuo piuhat ei ole ainakaan mitään alkuperäisasennuksia. Olisiko jotain poppivehkeiden virityksiä?
Uutta syyläriä vaan kehiin
Tee kunnon alustan ja moottoritilan pesu niin sillähän tuo lähtee selviämään. Vaarallistahan se nyt ei ole vaikka kannentiiviste vähän vuotaisikin ulos. Kun ei vaan öljyt ja vedet mene sekaisin.
W108 remontissa
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Koitetaan pyssyllä kuhan saan roikan raahattua takasi autolle. Iskari tosin pyörii mukana mutta.
Moottorin pesin lauantaina ja nyt repsikan puoli on öljypohjan saumasta alaspäin öljynen sekä kuskin puoli ilmansuodattimelta alaspäin ihan öljyssä
Moottorin pesin lauantaina ja nyt repsikan puoli on öljypohjan saumasta alaspäin öljynen sekä kuskin puoli ilmansuodattimelta alaspäin ihan öljyssä
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Kuskin puoli ilmansuodattimelta alaspäin öljyssä... Ettei vaan ois öljyjä vaihtaessa (uusia täyttäessä) lirahtanut siitä öljyntäyttökorkilta sinne... En nyt noiden diiselikoneiden kanssa oo niin paljon puljannut mutta bensakoneiden venakopat ainaki valuttaa ohi kaadetun öljyn sinne kuskin puolelle.
Taitaa se öljypohjan tiiviste vuotaa kanssa... Mutta jos öljyä ei paljon häviä eikä merkkaa reviiriä niin antaisin melkeempä olla.
Taitaa se öljypohjan tiiviste vuotaa kanssa... Mutta jos öljyä ei paljon häviä eikä merkkaa reviiriä niin antaisin melkeempä olla.
W108 remontissa
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
No eipä tossa tuu kun tippa ehk yös, kun pysyy helpolla koneen kyljessä kiinni. Tosin jos parissa päivässä ollaa lähtöpistees nii mitähä katsuri tuumaa
Tosin jos pesen just ennen ja sitten on öljyä niin varmistuu vähän mistä lentää.
Mutta hurtta ulos ja tallille
Tosin jos pesen just ennen ja sitten on öljyä niin varmistuu vähän mistä lentää.
Mutta hurtta ulos ja tallille
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
toi akun vieressä oleva sähköpatentti voisi olla lisävaloja varten kato mihin ne johdot menee siellä konehuoneen puolella jos menee johonki keulille ja ovat tyhjät voi olla että on lisävalot ollu joskus kiinni.
Tämä oli oma arvaukseni asiaan.
Tämä oli oma arvaukseni asiaan.
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Eipä nuo prkl lähteny irti nii piti pulttipyssyllä avittaa. Heleppo homma kerrankin.
Tommonen oli kuskin puolelta

Öljyvuoto saattas tulla hihnan kiristimen alta, tosin voi olla että tulee jostain muualtakin.
No nyt katselen tota jäähdytintä, nesteet valutin jo pihalle. Onneks, oli ihan ruosteista ja paskasta vettä. Mites mersun järjestelmä ilmaantuu? korkkia auki ja käynnissä?
Tommonen oli kuskin puolelta

Öljyvuoto saattas tulla hihnan kiristimen alta, tosin voi olla että tulee jostain muualtakin.
No nyt katselen tota jäähdytintä, nesteet valutin jo pihalle. Onneks, oli ihan ruosteista ja paskasta vettä. Mites mersun järjestelmä ilmaantuu? korkkia auki ja käynnissä?
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Yksinpuhelu jatkuu
Kuskin pyöräkotelo massattu, tuli ihan hiki ku poisteli vanhoja massoja ja teräsharjalla heilu.
Mites muuten kun puskurin alla on se runko, niin siihen on vedetty metallilevy päälle ruuveilla, on sen verra ruostees ettei kai pysy ilma sitä. Mutta tuo on leimattu landella tollein, tuleekoha kaupungissa sanomista
Kuskin pyöräkotelo massattu, tuli ihan hiki ku poisteli vanhoja massoja ja teräsharjalla heilu.
Mites muuten kun puskurin alla on se runko, niin siihen on vedetty metallilevy päälle ruuveilla, on sen verra ruostees ettei kai pysy ilma sitä. Mutta tuo on leimattu landella tollein, tuleekoha kaupungissa sanomista
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Kysymyksiä olen heittänyt paljon ilmaan tässä viestiketjun aikana ja kaikkiin ei ole vastattu, mutta ei se mitään.
Menihän tämäkin mukavasti, raha tuli ja niin tuli vakuutuslappukin kotio.
Tänää kävin just ajamassa, ja nyt on pakko kyllä sano että joutuu harjottelemaan uudestaa tolla ajamisen. Enään ei ota kuopista rattiin ja muutenkin menee tasasesti.
Ovipahvi pitäis laittaa kiinni tänään kun kosteusmuovi on kuivunut.
Nyt huomasin että alavesiletku on ottanut laturiin kiinni ja kuoriutunut jonkin verran, eli tämäkin menee vaihtoon. Ajatuksena olisi raapia jostain katsastusrahat nopeasti kasaan ja käydä näyttämässä. Mikäli vikalista on pitkä niin paalii ja osiksi, sinne tosin ei pitäisi tulla kun toimimaton ABS ja valojen vikavalo. Toisaalta nämäkin pitäisi korjaantua yj-releellä.
Menihän tämäkin mukavasti, raha tuli ja niin tuli vakuutuslappukin kotio.
Tänää kävin just ajamassa, ja nyt on pakko kyllä sano että joutuu harjottelemaan uudestaa tolla ajamisen. Enään ei ota kuopista rattiin ja muutenkin menee tasasesti.
Ovipahvi pitäis laittaa kiinni tänään kun kosteusmuovi on kuivunut.
Nyt huomasin että alavesiletku on ottanut laturiin kiinni ja kuoriutunut jonkin verran, eli tämäkin menee vaihtoon. Ajatuksena olisi raapia jostain katsastusrahat nopeasti kasaan ja käydä näyttämässä. Mikäli vikalista on pitkä niin paalii ja osiksi, sinne tosin ei pitäisi tulla kun toimimaton ABS ja valojen vikavalo. Toisaalta nämäkin pitäisi korjaantua yj-releellä.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
valojen vikavalo ei haittaa, jos valot muuten toimii
autodidakti
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Elä nyt sitä enää mihinkään paaliin laita kun olet jo niin paljon saanut kuntoa kohennettua! Laittele se yj-rele kuntoon ja sitten katsastamaan niin säästyy rahaakin
.
W108 remontissa
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Tuo palkki puskurin alla pelottaa kun joku kulmaraudan tapanen sinne isketty
Tota prkl yj-relettä metsästetään ja kun rahaa ei olis kovinkaa paljon. 1 sulakkeinen ei varmaan käy?
Tota prkl yj-relettä metsästetään ja kun rahaa ei olis kovinkaa paljon. 1 sulakkeinen ei varmaan käy?
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Laita sama kuin se vanha. Ei niissä ole muuta eroa, kuin yksi pinni lisää +12v:lle siinä kahden sulakkeen versiossa.
W108 remontissa
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
204.203 C250 CDI T -13
176.042 A180 -13
ex 203.207 C200 CDI T -07
ex 201.024 190E -89
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Jees, itselle kävi 250D:n kanssa niin, että otin pois sieltä ilmeisesti uudesta alkaen olleen yhdellä sulakkeella varustetun version. Ja kun hain uuden alkuperäisen, niin siinä olikin kaksi sulaketta. Ei semmoista yksisulakkeista saanut enää uutena. En nyt kyllä yhtään muista, oliko niissä eri määrä pinnejä liitoksessa, mutta sinnehän se uusi meni paikalleen ihan vain laittamalla.Kakemake kirjoitti:Laita sama kuin se vanha. Ei niissä ole muuta eroa, kuin yksi pinni lisää +12v:lle siinä kahden sulakkeen versiossa.
Vissiin olisi ainakin KL-varaosista saanut semmoisen yksisulakkeisen, jossa oli pinnit aivan eri näköisesti, eli se ei olisi millään sopinut.
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
No johan nyt on.
Ajelin tänään tossa hissukseen 30km/h ja rupes kuuluu auto alta räpräpräp. Vastaava ääni tulee melkeen kun pentuna laitettii polkupyörään muovikortin pala kiinni ja se osu pinnoihin, mutta ääni on hitaampi. Eli lisää remonttia luvassa??
Sitten mietityttää tuo oikea etupyörä vinkuu noin 20km/h nopeudessa, vikvikvik tapanen ääni. Mutta ei enään kun nopeus kasvaa
laakeri?
E: lisäilin kuvia.
Ovipahvi paikoillaa

Etupuskurin alla palkki


Varmaan aika vaihtaa lokari



mittariston käryäminen selvis

Ajelin tänään tossa hissukseen 30km/h ja rupes kuuluu auto alta räpräpräp. Vastaava ääni tulee melkeen kun pentuna laitettii polkupyörään muovikortin pala kiinni ja se osu pinnoihin, mutta ääni on hitaampi. Eli lisää remonttia luvassa??
Sitten mietityttää tuo oikea etupyörä vinkuu noin 20km/h nopeudessa, vikvikvik tapanen ääni. Mutta ei enään kun nopeus kasvaa
E: lisäilin kuvia.
Ovipahvi paikoillaa

Etupuskurin alla palkki


Varmaan aika vaihtaa lokari



mittariston käryäminen selvis

Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Mittaristo käytetty irti ja yj-rele taas kädessä auki. Ja voihan perkele tätä touhua, joku lainannut yleismittaria ja kadottanu sen taivaan tuuliin, niinkuin myös on ruuvarisarjasta hävinnyt kaikki littapäät.
iskin mittariston takasi kasaa, ajetaa sitten nii pirusti ja myydään pienemmillä kilsoilla. YJ-releen heitin seinään ku meni hermot
Mitä katsuri sanoo tosta palkista? onko kantava osa, meinaan osassa törmännyt tohon palkkii ja joista autoista puuttunut
Katoin ton alavesiletkun kl:stä kun muualta ei tunnu saavan nii ruhtinaalliset 74e
ei helevetti, nyt menny jo 200e koht kuukaudessa toho ja lisää menee varmaa kymmenkertanen määrä jotta tolla uskaltaa kohta aja pidempia matkoja. 
iskin mittariston takasi kasaa, ajetaa sitten nii pirusti ja myydään pienemmillä kilsoilla. YJ-releen heitin seinään ku meni hermot
Mitä katsuri sanoo tosta palkista? onko kantava osa, meinaan osassa törmännyt tohon palkkii ja joista autoista puuttunut
Katoin ton alavesiletkun kl:stä kun muualta ei tunnu saavan nii ruhtinaalliset 74e
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Pesun jälkeen röökitauon verran tyhjäkäynnillä ja heti öljyä pihalle

Sainpa muute muutaman videonkin napattua, laittelen tossa myöhemmin.
Käyntivideo: http://www.youtube.com/watch?v=TYy84otb ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm mikähän tossa "vakiosti" nakuttaa, nykyää ruvennu jatkumaan ku kierroksia nostaa hiljallee niinku tossakin.
E: Illan puuhasteluksi otin sitten pari listaa irti ja kiinnitin yhden lisää, pitääki huomenna vähä parantaa noitten listojen pohjia. Ajattelin että vois myydä ton kenwoodin helkuttii ja iskeä Audio 10 cd - mankan kiinni
Öljyvuodosta saatii jotain tietoa, eli joko tosta yhden hihnapyörän takaa tai sitten öljypohjan tiiviste. Oliskohan tuo nyt kampiakselin linjan päässä tuo pyörä?

Sainpa muute muutaman videonkin napattua, laittelen tossa myöhemmin.
Käyntivideo: http://www.youtube.com/watch?v=TYy84otb ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Hmm mikähän tossa "vakiosti" nakuttaa, nykyää ruvennu jatkumaan ku kierroksia nostaa hiljallee niinku tossakin.
E: Illan puuhasteluksi otin sitten pari listaa irti ja kiinnitin yhden lisää, pitääki huomenna vähä parantaa noitten listojen pohjia. Ajattelin että vois myydä ton kenwoodin helkuttii ja iskeä Audio 10 cd - mankan kiinni
Öljyvuodosta saatii jotain tietoa, eli joko tosta yhden hihnapyörän takaa tai sitten öljypohjan tiiviste. Oliskohan tuo nyt kampiakselin linjan päässä tuo pyörä?
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Ohan se. Kampuran stefa siellä vuotaa, jos nyt tuon hihnapyörän takaa kerta tulee.M4ketech kirjoitti:Oliskohan tuo nyt kampiakselin linjan päässä tuo pyörä?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Mittariston valoja palanut, eli laitetaan uutta tilalle ja tänään taistellaan ruosteen kanssa sekä toivotaan edistystä. Hiljaa hyvä tulee jos on tullaksee 
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Nonni mittariston valot skulaa
jäähdytin ei oo vuotanut tippaakaan sen jälkeen kun vaihoin nesteet
Kuskin ovipahvin irrotin tänään ja tutkiskelin kun ikkuna nousee vinosti ja sain senkin korjattua. Ruosteitakin korjailin tuossa ja enään pari sormen kokosta reikää paikattavana pohjassa ja sitten voiski lähteä hakemaan leimaa
Hmm meniköhän täs jotain nyt liia helpol 
Kuskin ovipahvia joudutaan elvyttämään myös ruuveilla ja prikoilla, heikko tuntuu tulevan tehtaalta.
Kuskin ovipahvin irrotin tänään ja tutkiskelin kun ikkuna nousee vinosti ja sain senkin korjattua. Ruosteitakin korjailin tuossa ja enään pari sormen kokosta reikää paikattavana pohjassa ja sitten voiski lähteä hakemaan leimaa
Kuskin ovipahvia joudutaan elvyttämään myös ruuveilla ja prikoilla, heikko tuntuu tulevan tehtaalta.
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Tänään käytiin kaupoilla ja katselin sen jälkeen tuota koslaa kun ajoin talliin.
Pikkuhiljaa rupee olemaan hyvä, vielä kun ulkonäköä laittaa paremmaksi niin omaan silmään sopii. Kovaa ajoa vaan ajettu nyt.
Ostin tänään piruttain CRC:n öljyvuodon estoainetta, uskaltaako käyttää??
Katsuri kuitenkin valittaa kun tipauttaa öljyä sekä öljypohja öljyssä.
Pikkuhiljaa rupee olemaan hyvä, vielä kun ulkonäköä laittaa paremmaksi niin omaan silmään sopii. Kovaa ajoa vaan ajettu nyt.
Ostin tänään piruttain CRC:n öljyvuodon estoainetta, uskaltaako käyttää??
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Nykyinen: W202 180 -95 Ex: W124 200D -88, W124 200D -94, W124 230E -89, W124 200 bensa -88.
Re: W124 200D, johtotähden pelastus.
Uskaltaa mutta öljyvuoto sillä ei tukkeennu 
S124 300TE
W124 300D
W124 300D



