Kysymyksiä w123 korinvaihdosta ja siihen sopivista osista?

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Huikko
Mersumies
Mersumies

Re: Kysymyksiä w123 korinvaihdosta ja siihen sopivista osist

Viesti Kirjoittaja Huikko »

Maassa maan tavalla. Kyllä täällä tampereella insillä on heti stondis jos tulee kv-auton kanssa konttorille ja se syynätään orgasmin toivossa erittäin tarkkaan...siksi täällä päin ei sellaisia kannata omistaakaan. Pelkkä katsastus - jos ei mitään löydy - kestää jo kolme kertaa kauemmin kun kaikki pitää syynätä ja vittuilla samalla...
201.024 mit 102.962
Zurück zu den Neunziger Jahren, bitte.

"You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz..."

Mercedes-Benz 190E 1992
DS9 E-Tense 4x4 Rivoli 360 2022
Alfa Romeo 75 2.0 TC 1986
Fiat 124 Spider 2018
Fiat 500 1.4 Sport 2010
Subaru Outback 3.0R ZU 2007
mesew123
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja mesew123 »

jari_w123 kirjoitti:
h33bo kirjoitti:Kestäis tuo edes sinne leiman loppuun asti niin voi sitte ostella paremman w123 ja laitella sitä :thumbup:
Leiman jälkeen sitte purkuun ja w123 omistajille hyviä osia. Tarkoitus oli ensin projektoida tuota, mutta sitte kun kuulin korinvaihdosta enemmän niin johan mieli muuttui. :)

Tosiaan noista korinvaihdon säädöksistä ja veroista en osaa neuvoa mitään. Jätetään siis korinvaihdot mun osalta ainakin tähän. On niitä sitte ensi vuonna taas yksi vähemmän :)
Mulle voi tarjota kv farkkua sitte ku oot luopumassa, täälläpäin ketään ei kiinnosta kv autot eikä ainakaan itellä oo koskaan ollu ongelmia katsastuksen kans. Ei mua ainakaan haittaa kv autot eikä pelota, ainoa vaan että turbottaa ei voi eikä tekniikkaa vaihtaa mut hyvin tuo oma 300D kv farkku on mua tähän asti kuljettanu. Omasta yksilöstä tulli on hukannut kv asiapaperit joskus 10v sitten eikä kukaan tiedä enään mitä osia tuossa kuuluis olla.
Mulla on kans kv- farkku eikä kyllä ollu leimaamisen kans mittään ongelmia :) ja katsastusmies sano, että näissä kv-autoisa on se huono puoli ku ne ei voi tietää mitä osia niihin on vaihettu jne. eli vaikka vaihtas osia niin eihän ne voi tietää onko niitä ollu ennemmin, jos ei sitten rupia mittään konetta vaihtaan jne. Mää en kyllä ite ymmärrä tuota että ''kaikki kv-autot pitäs romuttaa'', rakentelunhan nuo prosentit estää, mutta käyttöautonahan nuo vielä mennee :) Kyllä mää ite ainaki vielä tuommosen kv-farkun leimaisin ja kattoo justiin semmosen katsastusaseman, jolla ei olla niin tarkkoja ja kyllähän tuommosta voi kunnostaa mutta eihän sitä museoon saa. :)
jasujamsa
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja jasujamsa »

Itselläni kans kv-farkku jonka kunnostin viime talven/kevään aikana. Asemalla ei ollut korinvaihdosta kellää mitään sanottavaa, vaikka autoa piti käyttää kolmella eri katsastusmiehellä; pompanneiden nivelien ja käsijarrun takia. Kehuivat vaan auton kuntoa ja toivottivat sille pitkää ikää !

Edit: ja jos jollain on tarjota noita kv-autoja edellämainittuun 0-50e hintaan, voin ne ilomielin kaikki ostaa!
S212 350cdi avantgarde -09
Iveco Daily 72C18A8 -20
W123 200D -81 om617a ja 722.3 -81

http://www.muurausjamsa.fi/" onclick="window.open(this.href);return false;
MercMan
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MercMan »

napa kirjoitti:• ja aina voi löytyä se kateellinen naapuri joka vasikoi kanta-ajoneuvon osien vaihdosta :wink:

:D Mulle kelpaa ainaki KV farkut ja coupet joista jotkut haluavat eroon, tänne vaan... otetaan vastaan vaikka yöllä jos joku ei kestä enää kv autoaan...
Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
Vastaa Viestiin