eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt on
w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
mistähän voisin löytää w115 uudet oventiivisteet? löytyykö etolasta mitään mistä saisi rakennettua?
eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt on
herkässä
eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt on
Viimeksi muokannut santtu, Ma 12.07.2004 07:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w115 uudet oventiivisteet?
Onnea "uudelle" autolle!santtu kirjoitti:w115 ... eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt onherkässä
Ostitko tuon
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=106160
vai löysitkö vielä halvemman/paremman?
Haluan isona ruuvimeisselinkuljettajaksi [img]http://www.my-smileys.de/smileys2/autofahrer.gif[/img]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
[url=http://kotisivu.mtv3.fi/mb250td][b]BlueLady[/b] W124 250 TD[/url]
tiivisteet
Niitä tiivisteitä saa raumalta sellainen firma kuin Oitracon. Siltä äijältä löytyy
mersun tiivisteitä suoraa hyllystä.Ostin omaani joskus 2 vuotta sitten.kohtuu hintaiset mielestäni! Löytyy myös ikkunatiivisteitä.Multa löytyy jotai uusia peltiosia w115:een esim helmat taakse+oikea ym.ym.
soita jos tarviit ja se oitracon löytyy kyl netistä
tyko 0505116351
mersun tiivisteitä suoraa hyllystä.Ostin omaani joskus 2 vuotta sitten.kohtuu hintaiset mielestäni! Löytyy myös ikkunatiivisteitä.Multa löytyy jotai uusia peltiosia w115:een esim helmat taakse+oikea ym.ym.
soita jos tarviit ja se oitracon löytyy kyl netistä
tyko 0505116351
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Joo ne tiivisteet oli vähän heikossa kunnossasanttu kirjoitti:mistähän voisin löytää w115 uudet oventiivisteet? löytyykö etolasta mitään mistä saisi rakennettua?
eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt onherkässä
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Löytyy esim. dbdepot.de tiivistesarja 4 oveen, uudet:santtu kirjoitti:mistähän voisin löytää w115 uudet oventiivisteet? löytyykö etolasta mitään mistä saisi rakennettua?
eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt onherkässä
240,00 euroa laadultaan alkuperäinen
160,00 euroa laadultaan hyvä
95,00 euroa laadultaan välttävä
+pk
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Mitähän mallia ne Timo L:n tiivisteet olivat, taisivat olla laadultaan varoittavia esimerkkejä.SEV8 kirjoitti:240,00 euroa laadultaan alkuperäinen
160,00 euroa laadultaan hyvä
95,00 euroa laadultaan välttävä
-Daaz
Speed kills, but it also makes you very fast.
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
114.073 1976 (H) – 114.023 1974 (H) – 114.073 1975 (V) – 114.073 1974 (V) – 126.046 1990 (M)
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Nuohan on edullisempia kuin muistinkaanSEV8 kirjoitti:Löytyy esim. dbdepot.de tiivistesarja 4 oveen, uudet:santtu kirjoitti:mistähän voisin löytää w115 uudet oventiivisteet? löytyykö etolasta mitään mistä saisi rakennettua?
eilen ostin kyseisen auton kyllä nyt onherkässä
240,00 euroa laadultaan alkuperäinen
160,00 euroa laadultaan hyvä
95,00 euroa laadultaan välttävä
+pk
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Eikös ne ollut niitä Turkkilaisten kumisiivuja...?Daaz kirjoitti:Mitähän mallia ne Timo L:n tiivisteet olivat, taisivat olla laadultaan varoittavia esimerkkejä.SEV8 kirjoitti:240,00 euroa laadultaan alkuperäinen
160,00 euroa laadultaan hyvä
95,00 euroa laadultaan välttävä![]()
-Daaz
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Kieltämättä. Laitoin tiivisteet (4) kiinni tammikuussa, ja nyt kaikki ovat enemmän tai vähemmän ala-arvoisessa kunnossa. Takaovien tiivisteistä tiivisteen "harja" on murtunut, ja niissä on kauttaaltaan halkeamia. Merkki oli turkkilainen Benpart, ja täältä foorumilta ne ostin hintaan 100 € sarja. Alkuperäislaatuinen tiiviste maksaa Venetmäellä 42 €/kpl. Kuukauden sisään lähtee tilaus sinne. Tulipahan kalliit tiivisteet.Daaz kirjoitti: Mitähän mallia ne Timo L:n tiivisteet olivat, taisivat olla laadultaan varoittavia esimerkkejä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jos ruiskupumpun päässä on punainen korkki, ota korkki pois ja kaada moottoriöljyä täyteen ja laita sitten korkki kiinni.[/quote]
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
huh! ensin ihmettelin kuinka v**un paljon tänne menee öljyä, vähän myöhemmin siivosin isoa öljylammikkoa pihalta
kuinka usein öljyä joutuu lisäämään pumppuun?
kuinka usein öljyä joutuu lisäämään pumppuun?
Viimeksi muokannut santtu, Ke 14.07.2004 09:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulinpa antaneeksi liian karkean ohjeen. Tuon täyteen kaadon voi suorittaa öljyn vaihtamiseksi eli siinä samalla tulvii mahdollisesti pohjalla oleva pumpusta päin tullut diesel pois ja tuore öljy vaihtuu tilalle.Jyry kirjoitti:Jos ruiskupumpun päässä on punainen korkki, ota korkki pois ja kaada moottoriöljyä täyteen ja laita sitten korkki kiinni.
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
Re:
Missä päi tää punanen korkki on. Ja jos sitä ei oo niin mites sinne lisätään, vai tarviiko ollenkaan.SEV8 kirjoitti:Tulinpa antaneeksi liian karkean ohjeen. Tuon täyteen kaadon voi suorittaa öljyn vaihtamiseksi eli siinä samalla tulvii mahdollisesti pohjalla oleva pumpusta päin tullut diesel pois ja tuore öljy vaihtuu tilalle.Jyry kirjoitti:Jos ruiskupumpun päässä on punainen korkki, ota korkki pois ja kaada moottoriöljyä täyteen ja laita sitten korkki kiinni.
Ei varmaankaan kannata tehdä näin, vaan kaada syöttöpumppuun öljyä sen verran, että ylivuotoputkesta, joka on moottorin lohkon ja syöttöpumpun välissä alkaa tulemaan öljyä. Ei siis minun mielestä ainakaan kannata kaataa korkkiin asti, kun ylivuotoputkesta tulee sitten suurin osa kaatamastasi öljystä heti ulos.
Re: w115 uudet oventiivisteet?/neuvoja w115 220d mallista
Siinä niin ruiskutuspumpun päällä. Näkyy kyllä selkeästi, ei ole ihan pieni. Jos sitä ei ole, kyse on uudemman mallin pumpusta (ja koneesta) joka jakaa samat öljyt moottorin kanssa. Tällöin ei luonnollisestikaan tarvitse tehdä mitään.






