Makkee kirjoitti:Mikä on tollasen c250td:n vm-96 markkinahinta suomessa ja paljonko on eroa farmarin vai sedanin välillä. On ajatuksissa kanssa tuoda tollanen mese saksasta/ruotsista ja siirtyä volvosta mersuun. Veron osuus näyttäis olevan 30%
Minkälainen viritys kohde on kyseinen auto mihin tehoihin suht helpolla pääsee, pelkällä ohjelman muutoksella? ja sitten jos vaihdetaan isompi ahdin ja kuueria isommaksi.
Markkinahinnan määrittely on vaikeaa koska kyseistä autoa ei ole ollu uutena suomen tuontiin,eli kaikki c-sarjan 250td on käytettynä tuotuja autoja.
Sedanin ja farkun hinnassa ei ainakaan saksan päässä hirveitä eroja.Sedaneita kyllä löytyy huomattavasti enemmän.
Sedania 250td:tä sai jo loppu vuodesta -95,farkkua vasta -96.
Helpoin viritys lienee lastu jolla saa ne perinteiset 30hv/60nm.
Saahann siihenkin varmaan jonkun viritys sarjan:turbon,välijäähdyttimen,pakosarjan,putkiston....
Onhan noita ollu ja on vieläkin jonkin verran kaupan ja melkosella hintahaitarilla.
Ja noi tullin sivuilta löytyvät veropäätökset niin uusimmat on helmikuulta niistäkin on jo vero jonkin verran tippunu onhan niistä puolisen vuotta menny.
Maailmassa on vain kahden laisia autoja, on uusia mersuja ja käytettyjä mersuja.
Sitä pitää nuorena mennä,ettei tarvi vanhaikodissa valehdella...
ex-W201 2.0 Bensa -87
ex-W124 250D -90
ex-S202 250 Turbodiesel -96
ex- Audi A6 1.8T -97
ex- Volvo V70 2.4 -01
ex- MB S203 200cdi -01
ex-BMW E46 320D farkku -02
ex-BMW E46 330DA M-sport farkku -02
MB Sprinter 316cdi -01
MB S204 200cdi -08
ex- kesälelu Kawasaki zzr 600 -91
ex- Yamaha R6 -07
ex- Honda CBR 1000 RR -08