eihän sulla vain ole autokuume

ja vielä velaksi pitäis joku ostaa

(kun tuosta pankista niin monesti jo olet maininnut...)
huonolla säkällä sulle jää käteen joku kiertopalkinto, johon saat tehdä (teettää...) remonttia ensimmäisen vuoden aikana samalla hintaa, mitä itse autosta maksat ja sitten sulla on velkainen auto ja luultavasti vielä velkaa niihin remontteihin...
näitä uusia (2000 luvun ja uudemmat autot ei paljoa jollain 2000 €:lla huolleta/korjata, kun osuu kohdalle se huono yksilö...) ja sitten kun tulee muutama tuollainen 2000 €:n remontti peräkkäin, niin voin taata, että alkaa syömään miestä
jos haluat sitä varmuutta ja edullista matkantekoa, niin sitten pysyt noissa -80/-90 luvun autoissa, eikä se dieselikään sun kilometreillä niin halvaksi tule... itse pitäisin tuon w201 mikä sulla nytkin on (jos siinä ei mitään suurempaa vikaa ole ja säästäisin rahaa vaikka seuraavaan vastaavaan, eli w201/w124 koriseen)
nämä on mun mielipiteet asiasta... (autoa en ole ikinä osannut kuvitella status symbolina ja siksi mulle on yleensä riittänytkin muutaman satasen autot, markka aikana sentään puhuttiin joskus jopa tonneista

) mutta jos rahaa kerran ei ole liikaa, niin miksi yrittää siitä ehdoin tahdoin eroon