Korjausehdotus etuvakaajan kumin kiinityspannalle.
Korkkasi kierteet yhden pultin kohdalta.
Laitetaanko uutta pitempää pulttia, että tulee läpi ja saa mutterin päähän vai onko parempaa vinkkiä esittää?
MB W203 Vakaajatanko
MB W203 Vakaajatanko
Viimeksi muokannut Timex, Su 07.09.2014 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: MB W203 Vakaajatanko
Itse ainakin laitoin mutterin pidemmän pultin päähän ja hyvin toimii. Mahtuu helposti lenkilläkin kelkan välistä pitämään mutteria kiinni kun pulttia aukoo tai kirii.
Käyttöautona S205 ja kakkosbiili Skoda Fabia
Harrasteautona W124 260E
Ex:
S204 220CDI AMG-style (unelmieni auto)
W203 240
2x S124
1x W124
Harrasteautona W124 260E
Ex:
S204 220CDI AMG-style (unelmieni auto)
W203 240
2x S124
1x W124
Re: MB W203 Vakaajatanko
Etuvakaajan kumit on vulkanoitu kiinni, käykö tähän malliin noiden vaihdettavien kumien kiinnityspannat?
Irtokumit on erilaiset ja myöskin nuo kiinnityspannat. Näin olisi edullisempi, kuin ostaa kokonaan uusi vakaajatanko.
Voisi vuolla pois nuo kumit tuosta tangosta ja uusia irtokumit. Jos nuo kiinnityspannat vielä jostain sais?
Irtokumit on erilaiset ja myöskin nuo kiinnityspannat. Näin olisi edullisempi, kuin ostaa kokonaan uusi vakaajatanko.
Voisi vuolla pois nuo kumit tuosta tangosta ja uusia irtokumit. Jos nuo kiinnityspannat vielä jostain sais?
Re: MB W203 Vakaajatanko
Pantaan porasin isomman reijän ja reikään uudet pykälää isommat kierteet.
Re: MB W203 Vakaajatanko
En nyt muista, mutta olikohan alkuperäinen M6. Helppohan tuo on isontaa ja tehdä uusi kierre!
Mitenkä on tuon pannan muoto,
että käykö siitä mallista missä on irtoavat kumit,
nuo pannat tähän malliin missä on vakaajaan vulkanoidut kumit?
Mitenkä on tuon pannan muoto,
että käykö siitä mallista missä on irtoavat kumit,
nuo pannat tähän malliin missä on vakaajaan vulkanoidut kumit?