ruf kirjoitti:Raha polttelee lompakossa ja kovasti tekisi mieli hankkia talvea varten 4wd. Onko raatilla mitään hajua tuosta yksilöstä. -----> http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/5104035" onclick="window.open(this.href);return false; Kuvien perusteella on erittäin siistin oloinen.
Tuo olis kyllä ihanne kampe... Olis paksumpi lompsa nii vois melkein hakea...
ruf kirjoitti:Raha polttelee lompakossa ja kovasti tekisi mieli hankkia talvea varten 4wd. Onko raatilla mitään hajua tuosta yksilöstä. -----> http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/300/5104035" onclick="window.open(this.href);return false; Kuvien perusteella on erittäin siistin oloinen.
Muuta en tiedä kuin että tuo on ollut ainakin kaksi vuotta aika ajoin myynnissä. Hinta oli parhaimmillaan lähellä 10 000 e.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
JarkkoN kirjoitti:Yksi tuttu osti juuri tuollaisen S:n uutena 1992. Se oli Veholla esittelyautona ja
sen sai heti mukaan. Ei ollut ilmastointia.
Se on varmaan sitten se toinen yksilö maailmassa... Vai ilmottautuuko joku vielä?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/s/5093873
Tän kyydissä vois vetää vispipuuroo, eikä haittaa vaikka vähän roiskuiskin. Myyjäkin oikein kehuu härskiksi. Tietyllä tapaa toi ois ihan nätti. Eikä ole paljoo ajettu, mikäli lukemat pitää paikkansa.
Viimeksi muokannut aziz, Ke 10.10.2012 19:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tää alkais olemaan jo keräilykappale ainakin kilometrien ja kunnon puolesta.
Voi Jeesus, Maria ja Joosef. Olispa ollu edes pari tonnia edullisempi, niin olisi ollu melko helppo tehtävä puhua hallituksen puheenjohtajakin tuohon... Ristus, mikä herkku! Just oikean värinen, kangassisusta, aivan samanlainen kuin entisessä lankussa... Ah ja voih. Mutta toisaalta, en minä olis ajoautoksi tuollaista raaskinut ostaakaan, naftaliiniin tuo on pantava.
Tuossa on joku häläri. Kuskin puolen iskarin tunnelin reunassa melkein 4 sormen mentävä reikä. ei ihan läpi viel. Helmat ok kuntoset (vielä). Sisusta siisti. ei kovin ruosteinen pinnalta.
Suhteellisen ruosteinen takakontti tuossa ainakin oli kun tutkailin. muuten suht ok, renkaat näytti olevan ahtaat kääntymää eli etupää oikeasti aika tontissa
Mersu on auto ja muut ajoneuvoja tai liikkumiseen tehtyja kapistuksia.
Tää alkais olemaan jo keräilykappale ainakin kilometrien ja kunnon puolesta.
Voi Jeesus, Maria ja Joosef. Olispa ollu edes pari tonnia edullisempi, niin olisi ollu melko helppo tehtävä puhua hallituksen puheenjohtajakin tuohon... Ristus, mikä herkku! Just oikean värinen, kangassisusta, aivan samanlainen kuin entisessä lankussa... Ah ja voih. Mutta toisaalta, en minä olis ajoautoksi tuollaista raaskinut ostaakaan, naftaliiniin tuo on pantava.
Miksei kaikki Suomen mersut ole tuossa kunnossa..
"Jos siinä on renkaat tai rinnat niin se tulee aiheuttamaan harmia ja päänvaivaa."
Viissatanen SEC Ulvilassa. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/3020611" onclick="window.open(this.href);return false;
-92 eli viimeisiä ikinä tehtyjä 126-koppaisia SECejä, 43 tkm, Mersun asennuttama AMG-korisarja. Löytyy lipputankokin, liekö siis itseasiassa Japanintuontiauto.
2022 EQS 580 YXT-702
1981 380 SL CNR-130
Ex:
1985 190 E 2.0 BYV-237
2007 Corvette XNL-267
1989 560 SEC HYL-303
2015 C 200 KTK-911
1989 300 SEL BMM-141
1994 E 320 Coupe OEI-850
Juha_M117 kirjoitti:Viissatanen SEC Ulvilassa. http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/sec/3020611" onclick="window.open(this.href);return false;
-92 eli viimeisiä ikinä tehtyjä 126-koppaisia SECejä, 43 tkm, Mersun asennuttama AMG-korisarja. Löytyy lipputankokin, liekö siis itseasiassa Japanintuontiauto.
Useamman vuoden ollut kilvettömänä, esv:n japseista tuoma jos en väärin muista.
Satuin saamaan paikallisen lehden jostain syystä postilaatikkoon, siinä oli rivi-ilmoitus 1995 W124 E250 20 v tummanvihreä p. 0400 732 136 en tunne tapausta ajattelin vaan että onkos noita kakspuolikkaita paljon tarjolla...
karra kirjoitti:Satuin saamaan paikallisen lehden jostain syystä postilaatikkoon, siinä oli rivi-ilmoitus 1995 W124 E250 20 v tummanvihreä p. 0400 732 136 en tunne tapausta ajattelin vaan että onkos noita kakspuolikkaita paljon tarjolla...
ei niitä mielestäni liikaa ole... tai saman verran varmaan mitä OM606 koneellisia E300 w124 (eikä nyt puhuta niistä omatekoisista, vaan tehtaan jäljiltä olevista...) muistaakseni yli 1/2 vuotta kyttäsin, että löysin tuollaisen 250 monivena farmarin nettiautosta, joka ei olisi ollut ylihinnoiteltu ja oli automaatti... tai no, idean tuollaisen ostamisesta sain varmaan jo 3 vuotta sitten, mutta aktiiviseksi se etsiminen muuttui vasta n. vuosi sitten...
edit: äsken näytti olevan 2 kpl (farmari ja automaatti 250 monivena) nettiautossa myytävänä ja molemmissa heti 2000 € liikaa pyyntiä (halvin oli 2700 €)
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Jube kirjoitti:Ei ole nuo 124:tkaan halpoja kun samalla alkaa pian saada w212 korimallia, w204:sta saa jo
Itse asiassa tänään selailin nettiautoa ja monet lie huomanneet uutisen, että saksalaiset ostaa vanhat mersut pois, ei nuo hintapyynnit muulla selity..
Toki, hyvä 124 voisi olla kiva, mutta 5-numeroiset pyynnit perusvehkeistä on jo hiukka liikaa
OT: Tuo vanha ratsu Passat oli myynnissä ja toista kuukautta meni ilman mainittavia kiinnostuksia, mutta tällä viikolla jostain kumman syystä heräsi kaikki yhtäaikaa ja ottajia olikin jo jonoksi asti. Näppejään jäi nuolemaan 5 ostajaa.. Eikä siinä vielä kaikki, mitään ei edes tyrkytetty vaihdossa
pt kirjoitti:Toki, hyvä 124 voisi olla kiva, mutta 5-numeroiset pyynnit perusvehkeistä on jo hiukka liikaa
Kivahan se priima 124 olis, siitä ei pääse mihkään mutta ei noista sikahintaisistakaan kaikki ole edes hyviä
Osa ajattelee että onhan tämä siisti verrattuna naapurin autoon ja kun naapuri pyytää 2000€ niin minä pyydän 20000€
Näkyy olevan 2000-3000€ lankuista 90% aivan täysiä paskoja, 5v sitten samalla rahalla saattoi vielä saada ihan kopillaan olevan lankun
Hinta nousee, kunto laskee!
Groove kirjoitti:En tiedä muuttuuko ostajien mieli nopeasti vai mitä, mutta tämä on nyt kolmatta kertaa alle kahteen kuukauteen myynnissä.
Jesse_ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763
Oliskoha tollane järkevä ostos? Hintaa ei mun mielest ainakaa liikaa oo. S124 250tdt tai 300tdt oon pääasias miettyny seuraavaks autoks mut noitakaa ei kovi paljoo oo myynnis.
riippuu mihin käyttöön autoa tarvitset tai kuinka varmatoiminen sen pitää olla... jos pitää aina päästä 100% liikkeelle tai perille tietyn aikataulun mukaan, niin kaikki nykyiset diesel autot joissa sähköä tarvitaan muuhunkin kuin starttimoottorille, kannattaa unohtaa välittömästi, ainakin mersut... niin huonot kokemukset ainakin mulla on kaikista mersun CDI tekniikkaa (myös väyrysten sähköpumpulliset) sisältävistä kulkuneuvoista... vanhat ke-jetilliset bensamersutkin on huomattavasti luotettavempia, ei niitä ole tarvinnut 50 km ajelun jälkeen aina hakea pajalle trailerilla ja taas alkaa arpomaan mikä boksi/kaapeli/anturi on taas paskana
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Jesse_ kirjoitti:http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763
Oliskoha tollane järkevä ostos? Hintaa ei mun mielest ainakaa liikaa oo. S124 250tdt tai 300tdt oon pääasias miettyny seuraavaks autoks mut noitakaa ei kovi paljoo oo myynnis.
riippuu mihin käyttöön autoa tarvitset tai kuinka varmatoiminen sen pitää olla... jos pitää aina päästä 100% liikkeelle tai perille tietyn aikataulun mukaan, niin kaikki nykyiset diesel autot joissa sähköä tarvitaan muuhunkin kuin starttimoottorille, kannattaa unohtaa välittömästi, ainakin mersut... niin huonot kokemukset ainakin mulla on kaikista mersun CDI tekniikkaa (myös väyrysten sähköpumpulliset) sisältävistä kulkuneuvoista... vanhat ke-jetilliset bensamersutkin on huomattavasti luotettavempia, ei niitä ole tarvinnut 50 km ajelun jälkeen aina hakea pajalle trailerilla ja taas alkaa arpomaan mikä boksi/kaapeli/anturi on taas paskana
Lähinnä työmatkoihin ja ns. huviajeluun tarvin autoa Kaupungissa/taajamassa tulee enimmäksee ajeltuu. N. 25-30tkm tulee vuodessa. Täl hetkel mul on -86 S124 250td ni vähä pirteenpää autoo oon ajatellu vaihtaa : D Toi on kyllä lähes ruosteeton ja muutenki kohtuullisen hyväs kunnossa ni ton voisin vaikka kakkos autoks jättää.