w202 cdi
Re: w202 cdi
Todella kestävä moottori.
Joitain esim.suuttimen alus prikka alkaa vuotamaan jossakin vaiheessa mutta vaihtaa sen.
Suuttimien hinnat tulleet alas ja saa niihin korjaus sarjojakin mutta kestää ne kauheita määriä.
joitakin antureita on kalleita mutta käytettyä osaa löytyy myös.
jos alipaineohjattu turbollista katselet niin sitten ehdottomasti automaatilla muuten tippuu vaihtaessa aina ahto alueelta .
Vnt -ohjauksella mutta nämä on uudemmissa on vääntö alue laajempi.
webasto pakollinen muuten tulee kabiinissa kylmä.
Olet jo kiinnostunut kovasti ostaa tämän niin älä epäröi koska se jää pyörimään päähäsi jos hankit jonkin toisenlaisen nyt.
Joitain esim.suuttimen alus prikka alkaa vuotamaan jossakin vaiheessa mutta vaihtaa sen.
Suuttimien hinnat tulleet alas ja saa niihin korjaus sarjojakin mutta kestää ne kauheita määriä.
joitakin antureita on kalleita mutta käytettyä osaa löytyy myös.
jos alipaineohjattu turbollista katselet niin sitten ehdottomasti automaatilla muuten tippuu vaihtaessa aina ahto alueelta .
Vnt -ohjauksella mutta nämä on uudemmissa on vääntö alue laajempi.
webasto pakollinen muuten tulee kabiinissa kylmä.
Olet jo kiinnostunut kovasti ostaa tämän niin älä epäröi koska se jää pyörimään päähäsi jos hankit jonkin toisenlaisen nyt.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w202 cdi
Ruoste. Muuten toimii kuin junan vessa.Valve kirjoitti:Oon miettiny w202 cdi koneista, mutta porukkaa puhuu, että niistä kannattaa pysyä kaukana. mikä niissä on heikko kohta?

-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: w202 cdi
No ruoste on tullut nykyisestö mersusta jo liiankin tutuksi 
Vaparidieseliä en miellään ostaisi. Paljonkohan mahtaa olla kulutuseroa w202 2.5tdi vs w202 200/220cdi?
Taitaa toi 2.5 olla kestävämpi ja lujempi moottori? Kärryä tulis vedeltyä aika paljon, niin sen takia ei vaparidiisseli oikee kiinnostaisi

Vaparidieseliä en miellään ostaisi. Paljonkohan mahtaa olla kulutuseroa w202 2.5tdi vs w202 200/220cdi?
Taitaa toi 2.5 olla kestävämpi ja lujempi moottori? Kärryä tulis vedeltyä aika paljon, niin sen takia ei vaparidiisseli oikee kiinnostaisi
Re: w202 cdi
Kulutusero noin 1.5 litraa about. Autot toki yksilöitä 
molemmat on vahvoja moottoreita, en tiedä kumpi on vahvempi tai heikompi.

molemmat on vahvoja moottoreita, en tiedä kumpi on vahvempi tai heikompi.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: w202 cdi
Seleevä.
Oikeastaan ainoo toinen vaihtoehto on mersun lisäks volkswagen passat 1.9tdi
Saas nähä, auto tarvii kuitenki vaihtaa
Oikeastaan ainoo toinen vaihtoehto on mersun lisäks volkswagen passat 1.9tdi
Saas nähä, auto tarvii kuitenki vaihtaa
Re: w202 cdi
Ehdottomasti voin suositella CDI... koolla ei välttämättä väliä, tosin 200 ja 220 pääsee edullisemmin.
Vääntöä, voimaa, ja huolettomuutta
Hommaa ihan viimeisiä, mitä on myyty, eli 2000.
Ehkä paras auto koskaan, suhteessa käytettyyn rahaan.
Menee tiellä suoraan, jaksaa vetää raskaampaakin kuormaa, ei kolise... ja ex 200CDI -99 ajoin mittariin 540tkm, eikä koskaan pettänyt.
Vikoja tosin oli, mutta sellaisa autoa ei löydy, missä ei mitään vikaa olisikaan.
Vääntöä, voimaa, ja huolettomuutta

Hommaa ihan viimeisiä, mitä on myyty, eli 2000.
Ehkä paras auto koskaan, suhteessa käytettyyn rahaan.
Menee tiellä suoraan, jaksaa vetää raskaampaakin kuormaa, ei kolise... ja ex 200CDI -99 ajoin mittariin 540tkm, eikä koskaan pettänyt.
Vikoja tosin oli, mutta sellaisa autoa ei löydy, missä ei mitään vikaa olisikaan.
W211 320CDI -03 Airmatic, H&K, Designo
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
W210 200CDI -02 alle milli ajettuna
W215 CL600 -03
Maserati Biturbo -85
w211 400CDI -04
w210 220CDI -03
w202 200CDI -99
Morris Mini 1275 -77
MGA 1500 -56
Vespa 125cc -52
Jawa mopo -57
Re: w202 cdi
No jotta, mitäs mieltä tollasesta
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitenkä näin talvella saa varmuuden että ilmastointi toimii?
E: saako tuon varmasti rekisteröityä 2hengen pakettiautoksi jolloinka verot tippuu alta sataseen? Mitä pitää tehdä että muutoskatsastus onnistuu?
E2: kertooka kaikki mitä tuosta kannattaa tarkistaa kun menee kattomaan? Ruoste, mistä w202 ruostuu?
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitenkä näin talvella saa varmuuden että ilmastointi toimii?
E: saako tuon varmasti rekisteröityä 2hengen pakettiautoksi jolloinka verot tippuu alta sataseen? Mitä pitää tehdä että muutoskatsastus onnistuu?
E2: kertooka kaikki mitä tuosta kannattaa tarkistaa kun menee kattomaan? Ruoste, mistä w202 ruostuu?
Re: w202 cdi
Nii miten talvella saa tietää toimiiko ilmastointi? Paljonkohan tuollanen oikeasti kuluttaa, en jaksa uskoa mihinkään alta kuuden litran kulutuksiin..
Re: w202 cdi
ajat lämpimään tallin ja ilmastointi päälle muuten ei mitenkään muuten voi testata.
Ja korkeapaine cdi:it tosiaan menee alle 6litran ja meneehän 124 200d:kin.
WV 19td koneisissa pääset sitten puuhailemaan kansien kanssa........ ja ainakin arvonsa nopeasti menettävä koko kansan kärry.
Ja korkeapaine cdi:it tosiaan menee alle 6litran ja meneehän 124 200d:kin.
WV 19td koneisissa pääset sitten puuhailemaan kansien kanssa........ ja ainakin arvonsa nopeasti menettävä koko kansan kärry.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w202 cdi
onko tuo wv19td nimenomaan tuo moottori mikä tossa kyseisessä autossa on kiinni?
Re: w202 cdi
Atlas, sehän on siis Volkswagen. Ei Wolksvagen. Annettakoon kuitenki syntisi anteeksi, et ole varmasti ensimmäinen jolla menee VW ja WV sekaisin
Valve: Ei, tuon farkku-mersun konehuoneessa ei ole Volkswagenin 1,9 litraista moottoria. Ihan asiallinen hintaan nähden tämä hopeinen S202 minkä linkitit : http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763 Ovien alareunat, kaaret ja takapaksin kansi kannattaa ainakin katsoa ruosteiden varalta.

Valve: Ei, tuon farkku-mersun konehuoneessa ei ole Volkswagenin 1,9 litraista moottoria. Ihan asiallinen hintaan nähden tämä hopeinen S202 minkä linkitit : http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763 Ovien alareunat, kaaret ja takapaksin kansi kannattaa ainakin katsoa ruosteiden varalta.
1.1.1958 hyväksyessään autoverolain eduskunta ilmoitti ”edellyttävänsä, että vero on vain tilapäinen ja valtion senhetkisestä poikkeuksellisen kireästä rahatilanteesta johtuva ja että verosta pyritään luopumaan etenkin halvemman hintaluokan ajoneuvojen osalta heti, kun valtiontalous antaa siihen mahdollisuuden”.
Re: w202 cdi
No mää vähä aattelinkin että mahtoko tarkottaa sitä. En kuitenkaan ole mersun dieselmoottorimerkinnöistä perillä, joten en ollu iha varma.
Re: w202 cdi
Usko pois vaan.Valve kirjoitti:Nii miten talvella saa tietää toimiiko ilmastointi? Paljonkohan tuollanen oikeasti kuluttaa, en jaksa uskoa mihinkään alta kuuden litran kulutuksiin..
Kaupungissa toki vie enempi
Re: w202 cdi
Tuo on ollut jo kauan myynnissä, tuontiauto, ei edes penkinlämppäreitä. Siellä on myynnissä minusta paljon parempiakin, varsinkin sellaisia joiden mittarilukema pitää paikkaansaValve kirjoitti:No jotta, mitäs mieltä tollasesta
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/5162763" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitenkä näin talvella saa varmuuden että ilmastointi toimii?
E: saako tuon varmasti rekisteröityä 2hengen pakettiautoksi jolloinka verot tippuu alta sataseen? Mitä pitää tehdä että muutoskatsastus onnistuu?
E2: kertooka kaikki mitä tuosta kannattaa tarkistaa kun menee kattomaan? Ruoste, mistä w202 ruostuu?

-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Re: w202 cdi
Mitä kulutukseen tulee, varmasti saa alta kuuden litran lukemia sataa kilometriä kohden. Omassa W210 200 cdi:ssä olen alusta asti pitänyt tankkauksista kirjanpitoa ja lähes kaikki keskikulutukset on toukokuun ja lokakuun välillä vitosella alkavia lukemia, eikä silti ole jalkoihin tuollakaan jääty. Ajo tosin on aikalailla maantievoittoista, mutta välillä ihan kaupunkipyöritystäkin ja sisältäen välillä myös oikeanpuoleisen polkimen lattiaa vasten painautumista, jottei pääse tukkeutumaan... Kone itsessään erittäin vahvaa tekoa.
Re: w202 cdi
Juu pääsee komeesti alle 6. 5.5 ja 6.5 välillä on mulla vieny viimeset 2 vuotta
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A