Terve,
Vaihoin YJ-releen uuteen koska etellinen hajos irrottaessa. neljään osaan. Auto alkoi vaihdon jälkeen käynnistymään kuin enkeli (vaikka yli puoli miljoonaa lasissa) mutta sumut katos(toimi hetken vaihdon jälkeen) ja alko sahauttaman tyhjäkäynnillä. Ideoita eheyttämiseen? Pirssi on tosiaan 1.8 ruisku vuodelta -90
W201 ongelmaa
W201 ongelmaa
1991 190E 2.6 tenava
1995 E200D
ex: 1990 190E 1.8 tenava
1995 E200D
ex: 1990 190E 1.8 tenava
Re: W201 ongelmaa
Tervetuloa kööriin vaan! Mitä sumareihin tulee niin vilkaisepas onko myös takasumari pimeänä. Ovat kaavion mukaan molemmat saman sulakkeen takana. Nämä vanhanmalliset teräväkärkiset posliinisulakkeet ovat siinä mielessä ongelmallisia ettei päällepäin näy vaikka kärkiosa olisi hapettunut tykkänään pois. on siis varminta ottaa aina sulake kerrallaan irti ja katsoa. Kannattaa pitää täysi lajitelma mukana autossa. Varasulakkeille on sulaketelineessä pystypaikat. Sulake N:o 16 (8A valkea) on sumarien sulake.
Jos tarkoitat tyhjäkäynnillä sahauttamisella tyhjäkäynnin vaeltelua on se himpun verran hankalampi juttu, siihen voi olla montakin syytä. Yleensä täällä tarjotaan syylliseksi tyhjäkäyntisäätimen (kutsutaan myös tyhjäkäyntimoottoriksi) tahmomista. Siitä on kirjoitettu varmaan kymmeniä kertoja. Itsekin skriivasin just hiljattain siitä ja sen sijainnista joten en nyt jaksa toistaa sitä. Koeta katsella.
Jos tarkoitat tyhjäkäynnillä sahauttamisella tyhjäkäynnin vaeltelua on se himpun verran hankalampi juttu, siihen voi olla montakin syytä. Yleensä täällä tarjotaan syylliseksi tyhjäkäyntisäätimen (kutsutaan myös tyhjäkäyntimoottoriksi) tahmomista. Siitä on kirjoitettu varmaan kymmeniä kertoja. Itsekin skriivasin just hiljattain siitä ja sen sijainnista joten en nyt jaksa toistaa sitä. Koeta katsella.
Re: W201 ongelmaa
Kiitos alustavasti, tiiän ainaki mistä lähteä ettimään
1991 190E 2.6 tenava
1995 E200D
ex: 1990 190E 1.8 tenava
1995 E200D
ex: 1990 190E 1.8 tenava