Ilmoitus tulee silloin tällöin liikenteessä ollessa jonkun jarrutuksen jälkeen. Välillä voi mennä päiviä,että herjaa ei näy ollenkaan.
Tää herja on ihan normi näytön värillä niinkun kaikki muukin teksti...olisko se vaan sitten jotain halvempaa...luojan kiitosjartuo kirjoitti:Eikö SBC herja tule punaisella taululla, ja jarrupalojen ym, tulevat harmaalla pohjalla.
pitäisköhän tuota sitten tutkia kuitenkin?dealer kirjoitti:Kyllä se tulee normivärilläkin
no en nyt ajatellu ihan reagoimatta ajella.täytyypi heitellä lähiaikoina yv CDI203:n suuntaandealer kirjoitti:Joka tapauksessa jarruihin liittyviin vikailmoituksiin pitää suhtautua vakavasti ja eritoten SBC-jarrujen ollessa kyseessä.
Ajattelitko tosiaan vaan ajella menemään käyttämättä testerissä ?
Eikös noita tunteja saa muutettua sinne. Yhteyttä CDI203jartuo kirjoitti:joo näin se vaan oli, kaverilla SBC menee vaihtoon. Vikakoodi oli jotain "Yksikön tunnit täynnä" Autolla ajettu vasta alle 200tkm.
Mistä uutta kannattaisi metsästää, vai onko jotain firmaa joka noita korjailee?
Aki.p:llä oli käytyetty yksikkö hyllyssä jokin aika sitten, kysäses siltäjartuo kirjoitti:joo näin se vaan oli, kaverilla SBC menee vaihtoon. Vikakoodi oli jotain "Yksikön tunnit täynnä" Autolla ajettu vasta alle 200tkm.
Mistä uutta kannattaisi metsästää, vai onko jotain firmaa joka noita korjailee?
Jos laskureita on muokattu niin varmaan on sitten vikakooditkin muutoksen jälkeen luettu. Jos tauluun tulee tietoa niin varmasti on jotain vikakoodejakin. Jos vikakoodi viittaa yksikön käyttöaikaan niin todennäköisesti lukeman muutos ei ole mennyt oikein perille.kaupanr kirjoitti:MO juu tollanen viesti tulee vieläkin mulle kans. ollaan nollattu kaikki,jarrut on joka nurkassa uudet palat levyt anturat,silti pyytää huoltaa jarruja .polkasut on lisätty, onko kellään ollu tällästä onkelmaa.aaaapuva!
Niin, mitä on vikamuistissa ?onko kellään ollu tällästä onkelmaa.aaaapuva!
Mulla vaihtoivat takuuna 1kk sitten 195tkm -03juki65 kirjoitti:Kellään tietoa minkä ikäisistä/ajetuista vaihdettu vielä takuuna ?
Mulla on samanikäinen ja saman verran ajettu, mutta huoltokirjan mukaan ei näytä että olis vaihdettu jarrunesteitätony kirjoitti:Mulla vaihtoivat takuuna 1kk sitten 195tkm -03juki65 kirjoitti:Kellään tietoa minkä ikäisistä/ajetuista vaihdettu vielä takuuna ?mutta työnjohtajan mukaan hylky tulee jos jarrunesteitä (leimat katsottiin ja kopiot tehtaalle) ole vaihdettu 2V välein.
Aja vehoon ja pyydä tehtaan vastaus, vastaus kesti ainoastaan 15min.