Projektit C215 CL500 + C124 CE230 Restoration + C124 CE300

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

aziz kirjoitti:Toi vertinin vanne näyttäis paljon paremmalta, jos se olis ulompana kaarella. Noi concave mallit vaatiivat kaarelle tuloa. Mutta ääni silti monoille.
Totta totta. Korin laitto vaiheessa otinkin huomioon ton kun muokkasin kantteja lokareista et saa otettuu noi ulommas ja jos tuo viellä ladkeutus tosta alemmas..
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Vähä taas viikonlopun puuhasteluista.. Perjantai tuli aloitettua hakemalla pikku c:llä ison een kovia paketteja matkahuollosta :wink:

Kuva

Pakettien sisältö tuli samointein soviteltu paikoilleen. Tarviosiks todella pienellä vaivalla saa käymään joten jatkossakin tulee varmaan samasta puljusta osia tilailtua.

Kuva

Takalasin liiman alta kun näytti vähä heikolta tuon ruosteen pääsyn kanssa niin eihän sitä voinut hälläväli periaatteella tehdä vaan mattoveitsi käteen ja lasi...

Kuva

Vaurioita:

Kuva

Kuva

Hiekkapuhallettu/hiottu ja päälle sipastu viel convertteri varoilta..

Kuva

Takakontin reunoillekkin oli lähtenyt leviämään muovinastojen reikien kohdalta niin nekin otettu samaan käsittelyyn..

Kuva

Sisätilanvalon väliseen katkasia paneeliin tuli vht:tä kokeiltua ja myöhemmin kokee taustapeili varmaankin saman käsittelyn kun tökerösti vaalea peili paistaa ikkunasta silmään ulkopuolelle :)

Kuva

Kuva

Lisää taas kun kerkeää puuhastelemaan tällä kertaa uusien opintojen välissä :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 989
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Hattua täytyy herralle nostaa, mutta tämä projektisi ja nämä muut vastaavat Väyrys projektit joita täällä on nähty vahvistavat vain sitä että en koskaan tule hankkimaan moista laitetta itselle.:D

PS: olivat vehosta sanoneet kuulemma yhdelle herralle että kannattaa ostaa kaikki mahdolliset tarvikepellit väykkään niin ei ruostu :lol:
Dodge Charger 440 R/T 1969
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:Hattua täytyy herralle nostaa, mutta tämä projektisi ja nämä muut vastaavat Väyrys projektit joita täällä on nähty vahvistavat vain sitä että en koskaan tule hankkimaan moista laitetta itselle.:D

PS: olivat vehosta sanoneet kuulemma yhdelle herralle että kannattaa ostaa kaikki mahdolliset tarvikepellit väykkään niin ei ruostu :lol:
Kiitoksia.. Joo en kyllä suoranaisesti suosittele kyseisen mallin ostoa mutta tuossahan tuo on tullut harrastus mielessä laiteltua pikku hiljaa.. ainakin haastetta löytyy :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Löytyhän se omakin foorumi viel listalta :)

Joo hommat ollu kirjaimellisesti vähä jäissä kun kylmätallista loppu olosuhteet kesken rakentelun ja sit tuli viellä teku kuvioihin mutta ei siin nyt varmaankin opiskelut saatu pyörimään omalla painollaan ja tuli tehtyä tässä syys iltojen iloks toinen projekti:
Kuva
niin voi keskittyä jälleen olennaiseen eli kuvia varmaankin alkaa taas tulemaan projektin edetessä 8)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ei se vakio järjestelmä sit riittänytkään kun tänään tuli muuta paketti mitä asennella sisustaan. 6kpl entisiä vaihtuu 14kpl:seen

Hattuhyllyn entiset bassot korvaa 4 x Hertz HV 165L.4 Hi-Energy-sarjan 6.5"

Eteen tulee vakio 6.5" koaksaalien tilalle 3-tie Hertz HSK163.4 Hi-Energy-sarjan 6.5"

Takapenkkiläisille 3" keskiäänien tilalle 2-tie Hertz HSK 130.4 Hi-Energy-sarjan 5.25"

Vahvistimiks JBL 4-kanavanen ja H/K 5-kanavanen

7" ground zeron näytöt niskatukiin

clarionilta digiboxsi

Soitin???

Kokeilen tähän ihan mielenkiinnosta luoda jonkunlaisen hifimaailman ilman että konttiin laitetaan mahotonta subia vaan kaikki elementit asennetaan sisälle. Kun on tuo takapenkki ja vaille sata litraa polttoainetta matkustamon välissä :thumbdown: Asennellaan sisusta hommia kevät puolen maalausta odotellessa :)

Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5516
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja S202 »

Mielenkiintoinen ja hifistynyt ratkaisu tuo hattuhylly, mutta mahtaako noi herzit toistaa tarpeeksi matalalle? Ei noilla varmaan painetta hirveesti saa, mutta ei autohifissä tarttekkaan 8)
S124 300TE
W124 300D
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

S202 kirjoitti:Mielenkiintoinen ja hifistynyt ratkaisu tuo hattuhylly, mutta mahtaako noi herzit toistaa tarpeeksi matalalle? Ei noilla varmaan painetta hirveesti saa, mutta ei autohifissä tarttekkaan 8)
40hz pitäs noilla päästä 8) joo kyllä tässä ollaan hakemassa "hienostunutta" tyyliä ei niinkään paine oo hakusissa :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Juha91
Mersumies
Mersumies
Viestit: 509
Liittynyt: To 21.01.2010 11:46

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Juha91 »

Mitäs ruosteen estoainetta oot käyttänyt ?
Diiiiiiiissseli
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Juha91 kirjoitti:Mitäs ruosteen estoainetta oot käyttänyt ?
Dinitrolin tuotteita oon käyttäny kotesuojauksiin ja massauksiin.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Juha91
Mersumies
Mersumies
Viestit: 509
Liittynyt: To 21.01.2010 11:46

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Juha91 »

Tjaa minä kahtoin että et kai oo käyttäny samaa noverox:in p*skaa mitä ite käytin :roll:
Diiiiiiiissseli
Taski
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 212
Liittynyt: Su 21.05.2006 12:26
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Taski »

Kiviranta kirjoitti:
S202 kirjoitti:Mielenkiintoinen ja hifistynyt ratkaisu tuo hattuhylly, mutta mahtaako noi herzit toistaa tarpeeksi matalalle? Ei noilla varmaan painetta hirveesti saa, mutta ei autohifissä tarttekkaan 8)
40hz pitäs noilla päästä 8) joo kyllä tässä ollaan hakemassa "hienostunutta" tyyliä ei niinkään paine oo hakusissa :P
Olishan se kuitenkin varsinkin akustisissa biiseissä ihan jees, kun saisi sieltä matalemmaltakin tulemaan jotakin...? IMO samalla vaivalla kun pistää nuo, niin laittaa vaikka muutaman kunnollisen 6,5" tai 8" subin penkkien alle, eikä rupea taiteilemaan millään hattuhyllyvirityksillä.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5516
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja S202 »

Ei siinä hattuhyllyssä mitään vikaa ole, tai en oo kylläkään ikinä sellaista rakentanu tai kuunnellut. Mutta elementeiksi olisit laittanu oikeita 6,5" subbareita, 40hz ei riitä mihinkään. Mulla oli etuovet vaimennettu oikein huolella, ja DLS:än ms6a midit, joillakin biiseillä bassoa tuli todella mukavasti, ja joillain ei juuri ollenkaan. Muistaakseni 50hz siniaalto jytisi niin pirusti, ja 40hz jonkin verran. Se oli siinä rajoilla että joku basso kuului, joku ei. Pitäis kuitenki mennä kunnolla sinne 30hz että vois puhua subbarista :roll:
S124 300TE
W124 300D
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Hieno homma vihdoin saa herätettyy keskustelua ja eikun vaan kokemuksia ym. ideoita otetaan avosylin vastaan 8) Joo siis tiedossa oli että subit 30hz pitäs toistella ja tuolleen mutta lähinnä nyt ideana parantaa vakio hifi ideaa reilusti.. ihmetelty että miten hyvin tuo vakio järjestelmä loppupelissä toistaa matalia taajuuksia vaikka elementteinä jo 16 vuotta vanhat pahvi "passot" vakio vahvistimen perässä ja niitä sai niinkun uruttaa "kunnolla", että rupes häiriö ääniä syntymään. ja nyt jos niiden vanhojen (2kpl 6.5") elementtien tilalle tulee kuusi kappaletta nykyaikaisia niin tuskin se ainakaan voi huonontua? :) et ihan mielenkiinnolla odotan mitä näistä asennuksen jälkeen saavat liikkeessä säädettyä ulos tulemaan ja jos tulos ei riitä/miellytä niin kaupastahan saa rahalla tavaraa lisää kun subi varauksella on johtoja tullut kuitenkin ajateltua ja laiteltua. 8)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5516
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja S202 »

Nojoo, turha sitä on spekuloida ennemmin ku kaijuttimet on kiinni ja niitä on päästy testaamaan :thumbup:
S124 300TE
W124 300D
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Hifi touhujen lomassa tuli tehtyy uusi vanne hankinta kesälle, kun kaveri oli kiekot huomannu ja erehty niistä mulle linkin pistää niin se oli välittömästi tehtävä ET laskurin avulla muutamia mittauksia ja pistettävä kauppa vireille 8)

Kuva

Nyt joutas tosissaan sit poikkeen noi vertinit tallista tilaa viemästä. :) Hifi touhuista sen verran et johdotukset on vedelty, liittimii on kolvailtu ja muutamia dice paikkoja lukuun ottamatta elementtien paikat on valmiit. Tänään lähtee tohon taas autocadi piirrustuksia Palavaneriin niin pääsevät leikkailee tonne kontin puolelle osia :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Ville126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 989
Liittynyt: Ma 28.07.2008 19:07
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Ville126 »

Kiviranta kirjoitti:Hifi touhujen lomassa tuli tehtyy uusi vanne hankinta kesälle, kun kaveri oli kiekot huomannu ja erehty niistä mulle linkin pistää niin se oli välittömästi tehtävä ET laskurin avulla muutamia mittauksia ja pistettävä kauppa vireille 8)

[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/new.jpg/_img1440.jpg ]

Nyt joutas tosissaan sit poikkeen noi vertinit tallista tilaa viemästä. :) Hifi touhuista sen verran et johdotukset on vedelty, liittimii on kolvailtu ja muutamia dice paikkoja lukuun ottamatta elementtien paikat on valmiit. Tänään lähtee tohon taas autocadi piirrustuksia Palavaneriin niin pääsevät leikkailee tonne kontin puolelle osia :)

Hyvältä näyttää.....
Dodge Charger 440 R/T 1969
risto e420
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 369
Liittynyt: La 05.12.2009 13:33
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja risto e420 »

Jos haluat tehdä maalauksen kunnolla niin katso:"Pieni maalaus projekti"(210 facelift)Valmis ja ajussa. Siinä oli niitä madon koloja maalin alla ympäriinsä.
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Ville126 kirjoitti:
Kiviranta kirjoitti:Hifi touhujen lomassa tuli tehtyy uusi vanne hankinta kesälle, kun kaveri oli kiekot huomannu ja erehty niistä mulle linkin pistää niin se oli välittömästi tehtävä ET laskurin avulla muutamia mittauksia ja pistettävä kauppa vireille 8)

[ http://kippar.kuvat.fi/kuvat/Mercedes-Benz+W210+E420+Avantgarde/new.jpg/_img1440.jpg ]

Nyt joutas tosissaan sit poikkeen noi vertinit tallista tilaa viemästä. :) Hifi touhuista sen verran et johdotukset on vedelty, liittimii on kolvailtu ja muutamia dice paikkoja lukuun ottamatta elementtien paikat on valmiit. Tänään lähtee tohon taas autocadi piirrustuksia Palavaneriin niin pääsevät leikkailee tonne kontin puolelle osia :)

Hyvältä näyttää.....
Kiitoksia. jospa se siitä hiljalleen :)
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

risto e420 kirjoitti:Jos haluat tehdä maalauksen kunnolla niin katso:"Pieni maalaus projekti"(210 facelift)Valmis ja ajussa. Siinä oli niitä madon koloja maalin alla ympäriinsä.
Juu on tullu joskus vilkaistua tuo otsikko. oishan se viimesenpäälle kun ottas pellille kokonaan ja alottas puhtaalta pinnalta.
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Jos jollakin tutun tutulla ois apparin sivupeilin ehjää runkoa kaupata niin sellaselle ois tarvis, kun näkyy parista kohtaa sanoneen sopimuksensa irti?! :roll:
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Hyvät Joulut Mersufoorumin poppoolle! :P
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja van_gils »

No mitkä vanteet sulle nyt vaihtui tuonne alle? Laitas kuvaa vanteesta, kun ei oikein tuosta kuvasta sitä näe! Vieläkö sulla on ne monoblocit jossain vempaimessa?
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

van_gils kirjoitti:No mitkä vanteet sulle nyt vaihtui tuonne alle? Laitas kuvaa vanteesta, kun ei oikein tuosta kuvasta sitä näe! Vieläkö sulla on ne monoblocit jossain vempaimessa?
Pitää katsella jos jonkun laittaa mutta tarkotus ois vasta valmiin pelin alla kuvailla enempi. On mulla yhet 8/9x18" monot tallissa mitkä pitäs maalata jossain välin mutta ei ne alle ole tulossa..
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
Avatar
Kuul4
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Pe 29.01.2010 10:01
Paikkakunta: Salo - Somero - Uki

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kuul4 »

Kiviranta kirjoitti: Nyt joutas tosissaan sit poikkeen noi vertinit tallista tilaa viemästä. :)
Onko nuo Vertinit myynnissä? Mitkä speksit ja hinta? Voisin olla kiinnostunut laita vaikka privalla mulle infoa.
V6 CDI
Avatar
Kiviranta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 341
Liittynyt: Pe 01.10.2010 18:55
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja Kiviranta »

Mitä mieltä on foorumin porukka kun tässä keulan muutokset alkamassa ja vakio pre-facelift keulasta pitäs päästä eroon, että liitetäänkö vanhaan yläosaan facelift alaosa vai sit tommonen pre-faceliftin AMG:n puskuri vaihtaa tilalle?

Osviitta kuvia viel tosta keulasta: :)

AMG
Kuva

Normi Facelift
Kuva
Autotalli:
MB C124 CE 230 -88, restoration project
MB C124 CE 300 -88
MB C215 CL 500 -00
MB C218 CLS 250 -16
MB C253 GLC 250 -18

Instagram kipparimb
mirkojokinen
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 14
Liittynyt: Pe 01.06.2012 23:39

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja mirkojokinen »

FL vitusti parempi.
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Kyllähän faceliftin keula on nätimpi.
E350CDI&A180CDI
Avatar
AP-race/lake
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1365
Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja AP-race/lake »

kumpikin ihan jees :thumbup:
Avatar
thenq
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 338
Liittynyt: La 11.06.2011 23:20
Paikkakunta: Kpo

Re: Kipparin rojekti W210 E420

Viesti Kirjoittaja thenq »

Facelift on facelift ja amg on amg :D

Molemmat on ihan hyviä vaihtoehtoja.
Vastaa Viestiin