W211. Service Break Visit Workshop onks tää se?
Re: W211. Service Break Visit Workshop onks tää se?
Sama täällä, että alkuperäinen vika oli poikkinainen jarruputki. Putki(joka oli rikki) vaihdettiin eikä vika korjaantunut.kaupanr kirjoitti:niin 211 220cdi kyl koneella ollaan käyty läpi kaikki, jarrunesteet osittain vaihdettu, ammattilainen käyny läpi auton ,silti tulee vika ilmoitus. alkuperäinen ongelma oli ett jarruputki oli poikki, sen jälkeen uusittiin kaikki mahdollinen levyt palat ja jarruputki ,anturat oli paloissa huonot nekin vaihdoin uusiin oisko jotain arvailuu tai apuu ??????
Auto poistui vikatilasta itsekseen muutaman päivän päästä ensimmäisen käynnistyksen ja jarrutuksen jälkeen. Auto toimi viikon hyvin, kunnes jälleen vikatilaan. Vikatilan sai pois päältä 3:lla käynnistys ja jarrutus kerralla. Taas on menty puoliviikkoa ilman herjoja paitsi oven aukaisun jälkeen SBC:n surina on erittäin hiljainen ja matkamittari vilkuttaa pelkkää viivaa (D----S).
Auto menee uudelleen tutkittavaksi muutaman päivän päästä.
Auto on W211 200cdi -03 ajettu 430tkm.
Täältä lisää asiasta:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=126638
W124 300 E -87 Aut.
Meneekö putki poikki aina tietystä kohtaa? Pitäiskö huolto-ohjelmaan ottaa jo ennakkona jarruputkien vaihto, 2000-luvun autoon..acparma kirjoitti:Sama täällä, että alkuperäinen vika oli poikkinainen jarruputki. Putki(joka oli rikki) vaihdettiin eikä vika korjaantunut.kaupanr kirjoitti:niin 211 220cdi kyl koneella ollaan käyty läpi kaikki, jarrunesteet osittain vaihdettu, ammattilainen käyny läpi auton ,silti tulee vika ilmoitus. alkuperäinen ongelma oli ett jarruputki oli poikki, sen jälkeen uusittiin kaikki mahdollinen levyt palat ja jarruputki ,anturat oli paloissa huonot nekin vaihdoin uusiin oisko jotain arvailuu tai apuu ??????

W211 220cdi
Voipi ollacdi2002 kirjoitti: Meneekö putki poikki aina tietystä kohtaa? Pitäiskö huolto-ohjelmaan ottaa jo ennakkona jarruputkien vaihto, 2000-luvun autoon..
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=38764
W124 300 E -87 Aut.
On se kumma kun Raision vehossa kestää viikon saada vastaus ?tony kirjoitti:Mulla vaihtoivat takuuna 1kk sitten 195tkm -03juki65 kirjoitti:Kellään tietoa minkä ikäisistä/ajetuista vaihdettu vielä takuuna ?mutta työnjohtajan mukaan hylky tulee jos jarrunesteitä (leimat katsottiin ja kopiot tehtaalle) ole vaihdettu 2V välein.
Aja vehoon ja pyydä tehtaan vastaus, vastaus kesti ainoastaan 15min.
W211 200 cdi -2003
Jaa...
mulla näpytteli s-postin tehtaalle mun istuessa vastapäätä, vastaus tuli 15min päästä.
Uusi SBC-yksikkö oli vaihdettuna 3h:n päästä siitä kun asiaa menin tiedustelemaan, ja vielä pk-seudulla.
ps. Ilmota mikä tuomio tuli, good luck.

S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Tänään tuli tuomio , ei korvata senttiäkään. Liian vanha ja liikaa ajettu ? 2003 ja 199 tkm ajettutony kirjoitti:Jaa...mulla näpytteli s-postin tehtaalle mun istuessa vastapäätä, vastaus tuli 15min päästä.
Uusi SBC-yksikkö oli vaihdettuna 3h:n päästä siitä kun asiaa menin tiedustelemaan, ja vielä pk-seudulla.
![]()
W211 200 cdi -2003
Kyl mut vittutais ko noin kävisjuki65 kirjoitti:Tänään tuli tuomio , ei korvata senttiäkään. Liian vanha ja liikaa ajettu ? 2003 ja 199 tkm ajettutony kirjoitti:Jaa...mulla näpytteli s-postin tehtaalle mun istuessa vastapäätä, vastaus tuli 15min päästä.
![]()

W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Heh heh, ei mua vaanjartuo kirjoitti:Kyl mut vittutais ko noin kävisjuki65 kirjoitti:Tänään tuli tuomio , ei korvata senttiäkään. Liian vanha ja liikaa ajettu ? 2003 ja 199 tkm ajettutony kirjoitti:Jaa...mulla näpytteli s-postin tehtaalle mun istuessa vastapäätä, vastaus tuli 15min päästä.
![]()
W211 200 cdi -2003
Oliko sulla leimoja jarrunesteiden vaihdosta ? Missä Vehossa asioit ? Vastaukset sainkin luin topikkia taakspäin,juki65 kirjoitti:Tänään tuli tuomio , ei korvata senttiäkään. Liian vanha ja liikaa ajettu ? 2003 ja 199 tkm ajettutony kirjoitti:Jaa...mulla näpytteli s-postin tehtaalle mun istuessa vastapäätä, vastaus tuli 15min päästä.
![]()

Niinkuin aiemmin kerroin, selvitä onko nimimerkki aki.p: vielä se käytetty SBC-yksikkö jäljellä.

S204 CDI AMG
W209 240 CLK
W209 240 CLK
Miten muissa maissa vaihto on mahtanut mennä? Aika ihme ettei takuu korvaa, vaikka kyse on jarruista ja ihan selvästi heikko/ viallinen osa.
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
No niin homma tuli kuntoon, jälleen suuret kiitokset DBFI:lle hyvistä ohjeita.
W204 -11
W124 250 Man.
W309 om603.
W124 250 Man.
W309 om603.
Kiitoksia minunkin puolesta kummallekkinjartuo kirjoitti:No niin homma tuli kuntoon, jälleen suuret kiitokset DBFI:lle hyvistä ohjeita.

W211 200 cdi -2003