W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Elikkäs tommonen auto on ja vaihtaa kovaa ku ajelet normaalisti mut kaasu pohjassa se vaihtaa suhkot hyvin muttei kuitenkaan niinku pitäs, oisko jotain alipaine letkuja tai jotain sellasta?. Ja kun lähtee liikkeele esim valoista nii saatta monesti lähteä kakkosella liikkeelle.
Ja kaasu poljin tuntuu jotenki jäykältä.
Kickdown toimii.
Ja en tiä kuuluuko tämä samaan vikaan mutta kierrosluku mittari tärisee/väpättää kans..
oisko jollain kaaviota miten se alipaine letkut menee laatikolle että sais tarkistaa net.
Ja kaasu poljin tuntuu jotenki jäykältä.
Kickdown toimii.
Ja en tiä kuuluuko tämä samaan vikaan mutta kierrosluku mittari tärisee/väpättää kans..
oisko jollain kaaviota miten se alipaine letkut menee laatikolle että sais tarkistaa net.
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Koneen ylitte menee tanko jota pystyy säätämään. Säädä sitä lyhyemmäksi tai pidemmäksi muutaman millin vain ja kokeele koska on hyvä. Se tanko säätää sitä vaijjeria joka menee laatikkoon.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Joo. mutta alipaineellahan säädetään vaihtokovuutta??
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Niin on. Ja se säädin on syöttöpumpun kyljessä se mötikkä johon tulee kaks alipaineputkea. Kato että molemmat on paikallaan ja ehjät. Kokeile vaihtaa niitten paikkoja jos on joskus menny jollakin väärinpäin.atlas kirjoitti:Joo. mutta alipaineellahan säädetään vaihtokovuutta??
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
häätypä huomenna tutkia =) onko ne 2 alipaineputkea niin mustaa? ja se mötikkä musta, kun löysin siittä ilmanputsarin takalaidasta mustan mötikän mihin oli paikki kahdelle letkulle kummasaki päässä, toiselta polen puuttui yksi.
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Ei vaan se on alumiinin värinen eli samanvärinen kuin syöttöpumppu. Se on kahella pultilla syöttöpumpun kyljessä kiinni. Putket on kyllä mustia ja toisessa on vihreä pari senttiä korkea suodatin heti sen mötikän päällä.janneee kirjoitti:häätypä huomenna tutkia =) onko ne 2 alipaineputkea niin mustaa? ja se mötikkä musta, kun löysin siittä ilmanputsarin takalaidasta mustan mötikän mihin oli paikki kahdelle letkulle kummasaki päässä, toiselta polen puuttui yksi.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Kun oma 300d automaatti teki samaa niin säädin siitä tangosta vain ja sain sopivaksi.
W201 Odottaa konetta/inspiraatiota
VW T5
fzr1000
VW T5
fzr1000
Re: W124 250td -93 vaihtaa kovaa ja lähtee ..
Se vaikuttaa vaihtoaikoihin ja voi tuntua että auttaa mutta sitten vaihtelee vaihteita mahdollisesti huonommassa kohti.TUUTTERO kirjoitti:Kun oma 300d automaatti teki samaa niin säädin siitä tangosta vain ja sain sopivaksi.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103