Mistä laadukas ajotallennin?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Kestotähti
Mersumies
Mersumies

Mistä laadukas ajotallennin?

Viesti Kirjoittaja Kestotähti »

Eilisiin TV-uutisiin liittyen, myös itsellä olisi ulkomaan reissuilla käyttöä tuollaiselle ajotallentimelle joka on Venäjällä kovassa huudossa. Eli tuulilasin sisäpuolelle taustapeilin juureen imukupilla kiinnitettävä kamera joka tallentaa ajonäkymän videolle. TomTomilta ei taida kyseistä vehjettä olla valikoimissa? Jotain 30-40e hintaista kiinalaismallia löytyi googlella kotimaan markkinoilta, mutta etsinnässä on ihan kunnollinen ja kestävä peli. Sellainen suhteellisen huomaamaton ja tarkka kamera joka ei vaadi massiivisia johtovirityksiä, ja filmatut pätkät siirrettävissä helposti USB:llä / muistikortinlukijalla tietokoneelle. Onko havaintoja tällaisesta / "tekniikan maailman testiä" minkälainen kannattaisi hankkia?
atlas
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: Mistä laadukas ajotallennin?

Viesti Kirjoittaja atlas »

Venäjällä myytävät kamerat on kaikki kiinasta.
Valinnanvaraa on kiinan markkinoilla valtavasti mutta luulen että kun katsot ostohintaa niin se antaa vähän osviittaa.
toinen vaihtoehto olisi ostaa se Venäjältä jossa myyjä voi vähän neuvoa mitä siinä on.
Oiskohan virossakin noita?
Ajattelin ehdoitella tänne tajanlähelle kauppuihin kanssa tollasta Suomalisille matkailijoille.
Kun miettii Venäjän maata niin ihan kokemuksesta kolaririlanteessa on Ulkomaalainen kusessa no on ne Venäläisetkin kun valehdellaan päin naamaa mitä sattuu.
Luulen että Venäjällä tämä kamera on aika bisnes...ja luulen että kaikki ostavat moisen autoonsa.

Jenkkilässä muuten käytetään paljon tollasia.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor

-Rämät mutta maksetut-
Vastaa Viestiin