C124 äänentoisto!

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Riku666
Sisäänajossa
Sisäänajossa

C124 äänentoisto!

Viesti Kirjoittaja Riku666 »

Terveppä terve,

muutamaan kertaan käyty kyseistä asiaa läpi, mutta kyselen kuitenkin hieman!

Eli äänentoistoa olen ajatellut parantaa omaan kupeeseeni!

Millaisia etu ja takakaijuttimia suosittelisitte? Pidän hyvälaatuisesta äänestä enemmän kuin helvetillisestä bassosta, joten lähinnä fiksua kaijutinjärjestelmää kaipailen ja jonkinlaista subbaria millä saa bassoa esille.

Onko erkkasarja parempi vaihtoehto kun Rainbowin kaijuttimet, jotka ovat melko hintavia? Taakse minulla olisi valmiina 6x9 alpinet mutta mietin vielä alanko leikkaamaan hattuhyllyä ja sen peltejä.

Subbarin sijoitus on toinen asia! Eli Mikä on mielestänne fiksuin tapa subbarin suhteen?

10'' elementti hattuhyllylle medikkipoksin tilalle on käynyt mielessäni.
Petterii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: C124 äänentoisto!

Viesti Kirjoittaja Petterii »

Riku666 kirjoitti:Terveppä terve,

muutamaan kertaan käyty kyseistä asiaa läpi, mutta kyselen kuitenkin hieman!

Eli äänentoistoa olen ajatellut parantaa omaan kupeeseeni!

Millaisia etu ja takakaijuttimia suosittelisitte? Pidän hyvälaatuisesta äänestä enemmän kuin helvetillisestä bassosta, joten lähinnä fiksua kaijutinjärjestelmää kaipailen ja jonkinlaista subbaria millä saa bassoa esille.

Onko erkkasarja parempi vaihtoehto kun Rainbowin kaijuttimet, jotka ovat melko hintavia? Taakse minulla olisi valmiina 6x9 alpinet mutta mietin vielä alanko leikkaamaan hattuhyllyä ja sen peltejä.

Subbarin sijoitus on toinen asia! Eli Mikä on mielestänne fiksuin tapa subbarin suhteen?

10'' elementti hattuhyllylle medikkipoksin tilalle on käynyt mielessäni.
Aika outo kysymys, kaiuttimia ne erillissarjatki on, ja miljoonasta erillissarja merkistä osa on parempia ja osa huonompia ku rainbow.
Taakse en laittais mitää, eteen joku laadukas erillissarja ja sille vahvistin, subbari juttua en osaa kommentoida, en oo ikinä päässy kuulemaan kuinka huonosti se sieltä tankin takaa kuuluu
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Hyvin se kuluu sieltä takakontista.

Rainbowt ei ole edes kalliit? Nehän on suorastaan halvimmasta päästä poislukien kiinaihmeet?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Tempuri92
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Tempuri92 »

Takakaiuttimet jättäisin kokonaan pois.
Eteen riippuen kuin isolla budjetilla mennään mutta suosittelisin http://www.powerset.fi/autohifi/focal/ps130.html" onclick="window.open(this.href);return false;. <- vaatii tosin jonkin verran työstämistä että saa paikolleen.
Jos taasen työkalut ei pysy käsissä niin tyytysin tuohon rainbowin vakiopaikalle suoraan passaavaan malliin http://www.audioimport.fi/?tuotteet&tuo ... sti=231182" onclick="window.open(this.href);return false;

ja raibowiltahan löytyy erillis sarjoja hintahaarukalla 150e - 8990e, että ei ne aivan sieltä surkeimmasta päästä ole :D
Tempuri92
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Tempuri92 »

ja ehkä toimivin subbari toteutus (äänen laadullisessa mielessä) johon itse olen w124 törmännyt on ollut http://www.powerset.fi/autohifi/dls/dls-rw6.htm" onclick="window.open(this.href);return false; joille upotettu kotelo hattuhyllyyn.
Vastaa Viestiin