atlas kirjoitti:Mitkäs vanteet ja sopiiko lankkuun on sellaiset 8-reikä mutta nissä on ulkopuolella huuli ja näitä olen nähnyt ainakin w202 malleissa.
Etsin kuvan.
http://www.nettivaraosa.com/rengassarjat/1424617" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulla on ollut 250 D:ssä tuon näköiset useamman vuoden ajan talvirenkaiden kanssa, mutta ne eivät ole alkuperäiset MB-osat. Päälle päin en näe kyllä mitään eroa tuohon, mitä ilmoituksen kuvassa näkyy, enkä ihan menisi vannomaan, että tässäkään tapauksessa myyjä varmasti tietäisi myyvänsä alkuperäistä vannetta, vaikka niin väittääkin. En tarkoita, että ilmoituksen vanne välttämättä olisi tarvike - en siis vannoisi suuntaan enkä toiseen tarkemmin näkemättä.
Noiden myytävien spekseistä en tiedä, kun ei niitä kerrota, mutta mulla ne on 6,5Jx15H2 ET37, ja nehän tuohon omaan autooni sopivat vallan mainiosti. Ja niissäkin muuten muistaakseni keskikuppi on vähän vissiin pienempi kuin alkuperäisissä. Valmistajaa en tiedä, kun sitä ei niissä missään selvästi taida lukea, mutta Made in Germany ne kuitenkin ovat.
EDIT: heikohko mielikuva on, että (saat)taisi olla samannäköiset tunnisteet mun vanteissa kuin on noissa Hagen pyörissä tän topicin ensimmäisessä viestissä. Voisikin ihan mielenkiinnosta vilkaista, että miten se nyt olikaan.