c32 amg
Re: c32 amg
Kuvia 62 mm rullasta:
http://kotinet.com/mortem/amg_c32/62mm_01.JPG
http://kotinet.com/mortem/amg_c32/62mm_02.JPG
Toisessa kuvassa rullan päällä näkyvät jäljet ovat vain teipin liimajämiä.
http://kotinet.com/mortem/amg_c32/62mm_01.JPG
http://kotinet.com/mortem/amg_c32/62mm_02.JPG
Toisessa kuvassa rullan päällä näkyvät jäljet ovat vain teipin liimajämiä.
Re: c32 amg
Noniin huomenna tulee paketti niin saadaan kuvia 61millisestäkin.
Re: c32 amg
Ei saahakkaan kuvia, oli pojat unohtanu laittaa pyörän pakettiin tuli pelkät tcu:t vaan. 

Re: c32 amg
Heh, hienoo toimintaaLape kirjoitti:Ei saahakkaan kuvia, oli pojat unohtanu laittaa pyörän pakettiin tuli pelkät tcu:t vaan.

Re: c32 amg
Annetaan anteeksi, ei ollu hyllyssä noita pyöriä niin lähetti nuo tcu:t että ei meillä autot seiso turhaan.Pansu kirjoitti:Heh, hienoo toimintaaLape kirjoitti:Ei saahakkaan kuvia, oli pojat unohtanu laittaa pyörän pakettiin tuli pelkät tcu:t vaan.
Re: c32 amg
Mutta kummin se sitten oli, jos ensin oli unohtunut ja sitten niitä ei edes ollutkaan
No juu, sinäänsä ihan hyvä etteivät panttaa toisten valmiita osia turhaan. Tulee vain evosport mieleen, että raha kyllä kelpaa, mutta mitään ei hiiskuta kuukausien toimitusajasta ja selitellään vain jonnin joutavia.

Re: c32 amg
Siis ite päättelin että ne oli unohtanu kun ei ollutkaan paketissa ja laitoin sitten kyselyä menemään ja sain tuon vastauksen.
Re: c32 amg
Juu juu, asia selvä käsitin väärinLape kirjoitti:Siis ite päättelin että ne oli unohtanu kun ei ollutkaan paketissa ja laitoin sitten kyselyä menemään ja sain tuon vastauksen.

Re: c32 amg
Sain vahvistuksen tiedolle, että NeedsWings on tekemässä C32:lle pakosarjoja. Materiaalina inconel. Kuvia lupasi lähipäivinä.
Odottaa sopii, että NeedsWingsin tapaan laatua pitäisi olla tarjolla (vertaan nyt omiin kokemuksiin EC:n pakosarjoihin).
Odottaa sopii, että NeedsWingsin tapaan laatua pitäisi olla tarjolla (vertaan nyt omiin kokemuksiin EC:n pakosarjoihin).
Re: c32 amg
Täytyy kyllä todeta että ton mallin sarjoista en maksaisi euroakaan, vaikka jälki olisi miten hienoa, saati sitten tonnia pelkästä ilmasta jos omat vakiosarjat on ehjät. Yksinkertaisesti tuo rakenne ei ole vaivan väärti, ei tuossa ole mitään järkeä vs. vakio.amgenter kirjoitti:Siinäpä nyt yhdet pakosarjat:
http://www.needswings.com/NeedsWings-C3 ... eader.aspx
Re: c32 amg
Samaa mieltä. Minä odotin kyllä jotain muuta designia. Kai se täytyy kaikki tehdä itse jos haluaa, että tulee kunnolla tehtyä. Tällä hetkellä inspiraation on vain vähän hakusalla. Ehkä sitten lähempänä kevättä.Pansu kirjoitti:Täytyy kyllä todeta että ton mallin sarjoista en maksaisi euroakaan, vaikka jälki olisi miten hienoa, saati sitten tonnia pelkästä ilmasta jos omat vakiosarjat on ehjät. Yksinkertaisesti tuo rakenne ei ole vaivan väärti, ei tuossa ole mitään järkeä vs. vakio.amgenter kirjoitti:Siinäpä nyt yhdet pakosarjat:
http://www.needswings.com/NeedsWings-C3 ... eader.aspx
Re: c32 amg
Minäkin sain tänään talvigummit alle ja kävin pienen rundin ajamassa tuolla uudella TCU softalla. Kyllähän se vaihtoi pehmeästi, mutta mutta...lappoi kaikki vaihteet heti tauluun, jotenkin vakio softa tuntui paremmalle. Pitää nyt kokeilla vielä nollata tuo ja ajella vähän lisää, ennen kuin tuomitsen enempää.
Btw. mikäs tuo C-asento on valikossa? (S, C ja M)
Btw. mikäs tuo C-asento on valikossa? (S, C ja M)
Re: c32 amg
C=comfort tuli W=winterin tilalle.
Re: c32 amg
Toimiko sulla manual mode? Ohjeiden mukaan pitää staarilla nollata että alkaisi pelaan.Pansu kirjoitti:Minäkin sain tänään talvigummit alle ja kävin pienen rundin ajamassa tuolla uudella TCU softalla. Kyllähän se vaihtoi pehmeästi, mutta mutta...lappoi kaikki vaihteet heti tauluun, jotenkin vakio softa tuntui paremmalle. Pitää nyt kokeilla vielä nollata tuo ja ajella vähän lisää, ennen kuin tuomitsen enempää.
Btw. mikäs tuo C-asento on valikossa? (S, C ja M)
Re: c32 amg
Jaa enpä tullut kokeilleeksi, kun niin pienen lenkin vain heitin. Pitää huomenna kokeilla.Lape kirjoitti:Toimiko sulla manual mode? Ohjeiden mukaan pitää staarilla nollata että alkaisi pelaan.Pansu kirjoitti:Minäkin sain tänään talvigummit alle ja kävin pienen rundin ajamassa tuolla uudella TCU softalla. Kyllähän se vaihtoi pehmeästi, mutta mutta...lappoi kaikki vaihteet heti tauluun, jotenkin vakio softa tuntui paremmalle. Pitää nyt kokeilla vielä nollata tuo ja ajella vähän lisää, ennen kuin tuomitsen enempää.
Btw. mikäs tuo C-asento on valikossa? (S, C ja M)
Re: c32 amg
Joo o, nyt kokeiltu M-moodia ja ainakin ykköseltä vaihtaa kakkoselle itsestään. Adaptio nollattu *:lla. Että mitenhän tuo pitäisi saada toimimaan? Jääkö se amgenterillä rajoitinta vasten?
Lape vois kysellä että saako sen vakio softan vaikka mailiin, kun ei kerenny sitä itse talteen ottamaan.
Lape vois kysellä että saako sen vakio softan vaikka mailiin, kun ei kerenny sitä itse talteen ottamaan.
Re: c32 amg
En oo kokeillu koko M-moodia kun se on mielestäni aika turha. Ehkä jossain radalla ajaessa siitä voisi olla hyötyä mutta sitten melkein pitäisi olla läppävaihteet. Normiajossa en sille näe mitään käyttöä. Kaasu pohjaan vaan ja antaa automaatin hoitaa.Pansu kirjoitti:Joo o, nyt kokeiltu M-moodia ja ainakin ykköseltä vaihtaa kakkoselle itsestään. Adaptio nollattu *:lla. Että mitenhän tuo pitäisi saada toimimaan? Jääkö se amgenterillä rajoitinta vasten?
Lape vois kysellä että saako sen vakio softan vaikka mailiin, kun ei kerenny sitä itse talteen ottamaan.
Sen itsekin huomasin, että sellaisessa tavallisessa ajossa tuo softa vaihtaa isommalle paljon helpommin kuin vakio. Myöskin alaspäin vaihtaminen vaatii vähän enemmän kaasua verrattuna vakioon. Parhaimmillaan tuo softa on kiihdytyksissä ja ohituksissa kun vetää jalan lattiaan.
Jos tuon vakiosoftan saa postissa niin voisin sen ottaa itellekin arkistoon, jos tekee mieli palata takaisin.
Re: c32 amg
Itse taas ostin oikeastaan vain tuon M-moodin takia, muuta hyötyä en tuossa juurikaan nähnyt. Vaihdothan tuossa ei nopeennu kuin mielessä, tai kuka huomaa jotain kymmenyksen eroa, saati 50rpm korkeammalle nostettua rajoitinta(tämäkin kusi, kun ohjelma ei korkeammalla ilmeisesti toiminut kunnolla) Itsellä kun tuo 1-2 vaihto ei nykäise, niin softan tuoma hyöty tuohonkin nolla.amgenter kirjoitti:En oo kokeillu koko M-moodia kun se on mielestäni aika turha. Ehkä jossain radalla ajaessa siitä voisi olla hyötyä mutta sitten melkein pitäisi olla läppävaihteet. Normiajossa en sille näe mitään käyttöä. Kaasu pohjaan vaan ja antaa automaatin hoitaa.Pansu kirjoitti:Joo o, nyt kokeiltu M-moodia ja ainakin ykköseltä vaihtaa kakkoselle itsestään. Adaptio nollattu *:lla. Että mitenhän tuo pitäisi saada toimimaan? Jääkö se amgenterillä rajoitinta vasten?
Lape vois kysellä että saako sen vakio softan vaikka mailiin, kun ei kerenny sitä itse talteen ottamaan.
Sen itsekin huomasin, että sellaisessa tavallisessa ajossa tuo softa vaihtaa isommalle paljon helpommin kuin vakio. Myöskin alaspäin vaihtaminen vaatii vähän enemmän kaasua verrattuna vakioon. Parhaimmillaan tuo softa on kiihdytyksissä ja ohituksissa kun vetää jalan lattiaan.
Jos tuon vakiosoftan saa postissa niin voisin sen ottaa itellekin arkistoon, jos tekee mieli palata takaisin.
Tosiaan alaspäin vaihtokin on hitaampi. Minun tuntemus tästä päivityksestä on vakiota huonompi, vakio softalla oma laatikko toimi erittäin räväkästi, pienellä kaasun liikkeellä vaihtoi pienempää ja nyt on kuin joku pappamoodi päällä ja tuntuu että tarvitsee kaikkeen kickdownia. Noh, kai tuo desin säästää sitten bensaa, jos jotain positiivista pitäisi löytää

Onneksi tästä ei sentään tullut maksettua 599dollaria, jos sillä tuudittaisi itsensä uneen

Re: c32 amg
Taitaa olla laatikkokohtainen tuo ohjelman tuoma hyöty. Ite tykkään, että omassani tämä "viritetty" on parempi koska tosiaan poistaa tuon nykäisyn mutta toisaalta tuo alaspäin vaihtamisen vaatima poljenta on sellainen ärsyttävä piirre. Ja voihan tuota keppiä nykiä sivulle vaikka M-asentoa ei käytäkään.
Jotenkin kummasti nuo jenkit ovat kovia hehkuttamaan aina miten pirun hienoja kaikki viripajojen uudet tuotteet ovat. Crossfire-puolella ei mitään muuta kuin kehuta tuota Needswingsin pakosarjaa. Jotenkin tuntuu, että siellä ei kunnolla tuoda esille negatiivisia puolia. Kriittisyysruuvi pitää vääntää ihan maksimiin kuin noiden juttuja lukee. Tosin tuosta 62mm rullasta kehut ovat pitäneet paikkansa. Se kyllä on paljon laadukkaampi kuin EC:n vastaava. Omassa 65mm EC:n rullassa piti painattaa laakeria ulospäin, jotta sain välyksen kohdalleen. Välys oli alunperin 5 mm ilman shimmejä ja se ei vedä kiinni oli sitten millaiset raudat tahansa kytkimessä.
Pansu, ostitko sen ahtimen alapuolella olevan välijäähdyttimen (vai muistanko väärin) ja oletko sille ehtinyt tehdä mitään?
Jotenkin kummasti nuo jenkit ovat kovia hehkuttamaan aina miten pirun hienoja kaikki viripajojen uudet tuotteet ovat. Crossfire-puolella ei mitään muuta kuin kehuta tuota Needswingsin pakosarjaa. Jotenkin tuntuu, että siellä ei kunnolla tuoda esille negatiivisia puolia. Kriittisyysruuvi pitää vääntää ihan maksimiin kuin noiden juttuja lukee. Tosin tuosta 62mm rullasta kehut ovat pitäneet paikkansa. Se kyllä on paljon laadukkaampi kuin EC:n vastaava. Omassa 65mm EC:n rullassa piti painattaa laakeria ulospäin, jotta sain välyksen kohdalleen. Välys oli alunperin 5 mm ilman shimmejä ja se ei vedä kiinni oli sitten millaiset raudat tahansa kytkimessä.
Pansu, ostitko sen ahtimen alapuolella olevan välijäähdyttimen (vai muistanko väärin) ja oletko sille ehtinyt tehdä mitään?
Re: c32 amg
Niin mun pointti oli että se vaihde pysyy minkä valitsee ja sellainenhan tuon M-moodin pitäisi olla, mutta eipä wörki odotetulla tavalla. Tiedä sitten mitä sillä starilla pitäisi resetoida, että toimisi
Tuota olisi helpompi ajaa penkissäkin, kun vaihde pysyisi.
Se että jenkit hehkuttaa ei ole uutta, suurimmalla osalla kengännumero on isompi kuin ÄO, tämä on tullut todettua niin monen foorumin kohdalla. Jos oikeasti tuollainen paska menee kaupaksi tonnilla, niin kannattais varmaan alkaa tekemään
Se ihmetyttää eniten, että miksi ei kopioida esim. supersprintin sarjoja, ei ole hirveän paljon vaikeampi tehdä, mutta olisi sentään asiallinen malli tuohon vakio pakoputkeen. Parashan noista kuitenkin olisi vastaava kuin tuo minun OBX sarja. Tarvitse olla kummoinenkaan insinööri näitä tajutakseen.
Syyhän tuon sarjan malliin on ilmeinen, tuon tekemiseen pystyy apinakin ja nopeasti = profit. Ei niillä muu ole mielessä kuin voitto. Odotan innolla kun "needwings" penkittää noilla 20hevosvoiman nousuja, mutta käyttäjillä hyödyt jää siihen 5hevosvoimaan
Yhden vakio coolerin olen pilkkonut, sen muutoksista oli kuviakin tuolla, mutta jäänyt vähän seisomaan se homma kun vuotaa yhdestä kohtaa. 2 erillistä cooleria tulee imusarjojen viereen, sitten joskus... Tuonne alkuperäisen paikalle on vaikea löytää sopivaa kennoa, jos isompaa halajaa. Suurempi huoli minulla on tuon vakion virtaus kapasitetti, kuin sen jäähdytysteho.

Se että jenkit hehkuttaa ei ole uutta, suurimmalla osalla kengännumero on isompi kuin ÄO, tämä on tullut todettua niin monen foorumin kohdalla. Jos oikeasti tuollainen paska menee kaupaksi tonnilla, niin kannattais varmaan alkaa tekemään

Syyhän tuon sarjan malliin on ilmeinen, tuon tekemiseen pystyy apinakin ja nopeasti = profit. Ei niillä muu ole mielessä kuin voitto. Odotan innolla kun "needwings" penkittää noilla 20hevosvoiman nousuja, mutta käyttäjillä hyödyt jää siihen 5hevosvoimaan

Yhden vakio coolerin olen pilkkonut, sen muutoksista oli kuviakin tuolla, mutta jäänyt vähän seisomaan se homma kun vuotaa yhdestä kohtaa. 2 erillistä cooleria tulee imusarjojen viereen, sitten joskus... Tuonne alkuperäisen paikalle on vaikea löytää sopivaa kennoa, jos isompaa halajaa. Suurempi huoli minulla on tuon vakion virtaus kapasitetti, kuin sen jäähdytysteho.
Re: c32 amg
Näinhän ne sitä mainostaa. Pitää itekin kokeilla keväällä kun auto taas lähtee liikkeelle.Pansu kirjoitti:Niin mun pointti oli että se vaihde pysyy minkä valitsee ja sellainenhan tuon M-moodin pitäisi olla, mutta eipä wörki odotetulla tavalla.
Noita supersprintin putkia kattelin, että ovat ihan ok malliltaan mutta hinta on taas jotain aivan muuta. Eikös tuo OBX ollut aika lailla samanlainen kuin Evosport? Näissä ilmeisesti haettu sitä, että kaikki putket saman mittaisia. Tulee näitä pakosarjoja katteltua kun se on oikeastaan ainoa muutos mitä vielä meinasin tehdä.Pansu kirjoitti:Se ihmetyttää eniten, että miksi ei kopioida esim. supersprintin sarjoja, ei ole hirveän paljon vaikeampi tehdä, mutta olisi sentään asiallinen malli tuohon vakio pakoputkeen. Parashan noista kuitenkin olisi vastaava kuin tuo minun OBX sarja.
Re: c32 amg
Lape, joko on tietoa 61mm rullan saapumisesta?
Re: c32 amg
Tässä ootellu että ovikello pärähtää, jos viime tiistaina on lähetetty niin eiköhän tuon tälläviikolla pitäisi tulla.amgenter kirjoitti:Lape, joko on tietoa 61mm rullan saapumisesta?
Re: c32 amg
amgenter: juu optimi on tietenkin että primäärit on saman mittaiset, eikä että sinne välille on liitetty jotain muita putkia T-liitoksella.
Lape: viitsitkö kysellä sen vakio ohjelman perään ja että kuinka tuo M-moodi pitäis saada toimimaan.
Lape: viitsitkö kysellä sen vakio ohjelman perään ja että kuinka tuo M-moodi pitäis saada toimimaan.
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: c32 amg
Oletko tarkistanut *:rilaPansu kirjoitti:amgenter: juu optimi on tietenkin että primäärit on saman mittaiset, eikä että sinne välille on liitetty jotain muita putkia T-liitoksella.
Lape: viitsitkö kysellä sen vakio ohjelman perään ja että kuinka tuo M-moodi pitäis saada toimimaan.
asetukset(voi olla siitä kiinni että vaikka ohjelmassa se on niin ei ole mulle autolle"kerrotu" että nyt semoinen on)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: c32 amg
Tähdellä tehty vain adaption nollaus, en tiedä kuinka tuolla jotain "asetuksia" voi muutella.CDI203 kirjoitti:Oletko tarkistanut *:rilaPansu kirjoitti:amgenter: juu optimi on tietenkin että primäärit on saman mittaiset, eikä että sinne välille on liitetty jotain muita putkia T-liitoksella.
Lape: viitsitkö kysellä sen vakio ohjelman perään ja että kuinka tuo M-moodi pitäis saada toimimaan.
asetukset(voi olla siitä kiinni että vaikka ohjelmassa se on niin ei ole mulle autolle"kerrotu" että nyt semoinen on)
M-moodi menee kyllä päälle ja vaihteet näkyy taulussa, mutta rajoittimella se kuitenkin vaihtaa vaihteen vaikka ei pitäisi.
Re: c32 amg
Joo pitääpä laittaa spämmiä, oli pyöräkin tullissa $150 arvolla.Pansu kirjoitti:amgenter: juu optimi on tietenkin että primäärit on saman mittaiset, eikä että sinne välille on liitetty jotain muita putkia T-liitoksella.
Lape: viitsitkö kysellä sen vakio ohjelman perään ja että kuinka tuo M-moodi pitäis saada toimimaan.
Liekkö tuo noitten full manual mode sitten tarkoittaa vaan sitä että ei downshiftaa siinä modessa.
Re: c32 amg
No tuossahan ei paljon järkeä olisi ja kyllähän noi jutut tuolla on että vaihde pysyy pisteLape kirjoitti:Liekkö tuo noitten full manual mode sitten tarkoittaa vaan sitä että ei downshiftaa siinä modessa.Pansu kirjoitti:amgenter: juu optimi on tietenkin että primäärit on saman mittaiset, eikä että sinne välille on liitetty jotain muita putkia T-liitoksella.
Lape: viitsitkö kysellä sen vakio ohjelman perään ja että kuinka tuo M-moodi pitäis saada toimimaan.
Tai sitten saavat alkaa palauttelee rahoja ohjelmasta mikä ei toimi kuten pitäisi. Muutenkin otan kyllä mieluummin vakion takaisin, kuin pappamoodin, jos tähän ei mitään muutosta tule. Olihan tuolla jenkkilässä näköjään jotkut muutkin kommentoineet että auto muuttui etanaksi

Re: c32 amg
Pari kamerakännykkäkuvaa: http://imageshack.us/g/1/9937750/" onclick="window.open(this.href);return false;
Paino: 640g
Olivat sitten laittaneet tuon flässäyspiuhanki pakettiin vaikka en sitä tilannutkaan.
Paino: 640g
Olivat sitten laittaneet tuon flässäyspiuhanki pakettiin vaikka en sitä tilannutkaan.