Ville126 kirjoitti:Aikansa se taas vie ennen kuin tuohon tottuu mutta tavallinen maski saisi olla kyllä kaikissa malleissa.
Tätä mieltä minäkin olen, aluksi näin vain tähtimaskilla varustetun facelift keulan ja mieli oli vähän että huonompaan suuntaan mentiin, nyt näin avantgarde maskilla ja taasen näyttää hyvälle, en osaa sanoa kumpi parempi, molemmat hyviä itteä myös ihmetyttäny tuo "tuplatähti" ku on maskin ylälaidassa ja pellissä, maskista saisi jättää tähden pois kuten w124 facelift:ssäkin jätettiin...
E: hiukan terävyyttä oisin ehkä kaivannu tuohon maskiin lisää...
Viimeksi muokannut johani, Su 16.12.2012 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tuo w212 facelifti kyllä pahan näkönen autona oo mitä tutkinu julkistettuja kuvia. Ainoa että vähän häirittee kun ei oo enää niin "mersumainen" vaan näyttää aika pitkälti opelilta ja bmw:ltä toivottavasti w212 laatu vaan pysys ees vähän edeltäjien tasolla... muuten saattaa vaihtua merkki tulevaisuuessa
Omasta mielestäni Eemeliin on kuulunut kaksi lamppua per puoli tämä alkoi väykystä jatkui aina w212 prefaceliftiin asti. Mielestäni se kaksivaloisuus on E-mersulle se juttu joka olisi pitänyt säilyttää. Ei tuo uusikaan w212 facelift ruma ole ku mersut on aina hienoja (suurin osa) Mutta itse tykkään enemmän tuosta w212 prefaceliftistä se on vain vielä enemmän Mersumainen.
Mutta omaan 19-vuotiaan silmään E-Mersujen kaikkien aikojen aatelija on OM606 300TurboD Väyrynen joko tummanvihreänä,tummansinisenä taikka mustana pienillä muokkauksilla ja kaikilla varusteilla sillä ei ole väliä on farkku vai sedan. SIINÄ ON SITÄ MERSUA omasta mielestäni
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pfVJGuwT3Gw[/youtube]
-Jos oikein kuulin, videon lopussa sanottiin facelift-Eemelin julkaisuajankohdaksi maailmalla 13. huhtikuuta.
Mielenkiintoista muuten nähdä, onko kolariturvallisuuteen tehty mitään parannuksia faceliftin myötä, niskan osalta ainakin sellaisia kaivattaisiin: http://www.euroncap.com/results/mercede ... 0/397.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
0-100km/h alle 3,5 sekuntia ja varttimaili matala 11sek. Taitaa noilla arvoilla pestä kilpailijoiden vastaavat mallit. Tiedä sitten paljonko on kardemummaa mukana ilmoitetuissa arvoissa. Nelivetokin tulee saataville 20 vuoden kuluttua mulla on sellainen
Näköjään jo hinnat alkaen -malleilla on siedettävä suorituskyky. Dieseleihin ei kovin suuria muutoksia odotettavissa. Dieselhybridillä tosin on vielä autoveroetu tähteenä...
Näköjään ei Eemeliin sitten tullutkaan 1,6-litraista bensakonetta. Hyvä niin, säilyypähän jonkinmoinen "hajurako" C-mallien moottoreihin. Tässä Vehon tiedote: http://www.veho.fi/fi/konserni/ajankoht ... sarja.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ohhoh, melko voimakkaasti laskeutuu tuo takaovi. Tehdäänkö nyt selväksi että hattu päässä matkustetaan vain siellä Langin takapenkillä? Muuten päämuoto näyttää hienolta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Ohhoh, melko voimakkaasti laskeutuu tuo takaovi. Tehdäänkö nyt selväksi että hattu päässä matkustetaan vain siellä Langin takapenkillä? Muuten päämuoto näyttää hienolta.
Vai onko se vain harhaa? Ylemmän kuvan perusteella näyttäis, ettei katto laske läheskään niin voimakkaasti kuin takaoven ikkunalinja
Tuo näyttää ihan samalta kun " vanha " W221 . Olisivat saaneet nyt vähän näyttää sitä kuuluisaa etumatkaa ja kertoa tämän suunnittelijoille ja insseille .
Nythän tuota vanhaa on vaan vähän muokattu ja se on siinä .
Perusmuodoissa on edellisen korimallin kohdalla lienee päästy jo niin lähelle aerodynaamisen muodon ja järkevän tilankäytön optimia ettei suuriin muutoksiin ole tarvetta eikä varaakaan. Ne kaivatut erot tulevat näkymään enemmänkin yksityiskohdissa kunhan nuo "maskaukset" otetaan pois.
Minusta perusmuoto näyttää varsin hyvältä, se on sitten nähtävissä myöhemmin miten tuo detaljiikka ja korin vekit toimivat. Nythän on jo aika hyvässä tiedossa että korilinjaa hallitsee sivulta katsottuna pitkä alaspäin suuntautuva koripellin taitos joka loppuu hieman ennen takapyöränaukkoa. Takavalot ovat hieman irti peräluukun saumasta joka myös luo hieman erityylistä ilmettä edeltäjään verrattuna. Keulassa hallitsevana piirteenä on todella iso maski.
Totta on ettei malli uudistu radikaalisti, mutta se voi olla ihan hyvä asia. Sellainen tyylikäs hionta kohti täydellisyyttä...
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91