Onko AMG:kin nelivetoja?th56307 kirjoitti: W212 63 AMG 89.800,-
S212 63 AMG 92.400,-
V*TUN Takaveto
Re: V*TUN Takaveto
E350CDI&A180CDI
Re: V*TUN Takaveto
Tuskinpa kukaan kiistää nelivedon hyötyjä Suomen talvessa.S202 kirjoitti: Itseasiassa kukaan ei tarvi kallista mersuakaan liikenteeseen, laittaa nyt monta kymmentä tonnia peltilehmään kun samat ajot hoituu sillä tonnin lankulla, jos tuolle linjalle lähdetään. Mutta minä ainakin ajattelin ajella tästälähin nelivedolla, vaikka varmaan yks vetoisella mopollakin pärjäisin. Pysähdyhän se ei sen kummemin kuin muutkaan, mutta meneehän se niinku juna liukkaallakin. Ei tarvi miettiä että meneekö se tuosta vai jääkö kiinni jne. Ja kun kytkintä nostaa niin ei sudi risteyksissä ja valoissa. Ei tarvi kiihdytellä varovasti kun voi laittaa kunnolla sitä kaasua. No eipä kehuta enempää, hiekkasäkkejä sun muita saa kaupasta, ja hc äijät hitsaa perän lukkoon ja lyö alle piikit
Vain harva kuitenkin pitää hyötyjä niin tärkeänä itselleen, että on valmis tekemään valinnan sen puolesta. Useimmilla autonostajilla kysymys kuuluu: ostanko käytettävissä olevalla summalla tuon hienomman kaksivedon, vaiko tämän rupuisemman nelivedon? VW Golf vaiko Dacia Duster?
Joillain toki on varaa valita se hienompi, nelivetona. Valintoja tehdään aika harvoin tonnin lankun tai hulppean nelivedon välillä. Dacia on kuulemma kovassa huudossa Pohjois-Suomessa.

e-class
Re: V*TUN Takaveto
Dacia varmasti mahtava talviauto.
TM:n testissä ajelivat pipo päässä ja hanskat kädessä, vaikka auto ollut tulilla jo monta tuntia.
Sisälämpö ei nouse, ja sivulasit pysyy jäässä.
En muista paljonko piti olla pakkasta, ettei lähteny enää käyntiin ilman lämmitystä, paljoa se ei ollut!
En ostaisi uutta tollasta edes tonnilla, kun ei toimi talvella edes uutena...
TM:n testissä ajelivat pipo päässä ja hanskat kädessä, vaikka auto ollut tulilla jo monta tuntia.
Sisälämpö ei nouse, ja sivulasit pysyy jäässä.
En muista paljonko piti olla pakkasta, ettei lähteny enää käyntiin ilman lämmitystä, paljoa se ei ollut!
En ostaisi uutta tollasta edes tonnilla, kun ei toimi talvella edes uutena...
Re: V*TUN Takaveto
Jokunen aika sitten vaimo yritti kovasti painostaa meikäläistä ostamaan uusi Dacia. Ostin sitte kuitenkin väyrysen
Eipä oo sitä väyrystäkään enää, mutta jostakin syystä ei kaduttanut yhtään. Nin kauan kun akussa riitti virtaa, niin väyrynen lähti käyntiin, pakkasesta riippumatta. Mitään lämmittimiähän siinä ei ollut.

E350CDI&A180CDI
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Re: V*TUN Takaveto
Dacia taisi kuiteskin olla vasta yhden listan kärjessä... tais olla vikatilastoissa...
Luulisi väyryskyydin jälkeen daciat jäädä kauppaan...
Luulisi väyryskyydin jälkeen daciat jäädä kauppaan...
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Re: V*TUN Takaveto
Nelikon hankkiminen ei ehkä kävisi mielessä perusajoon, mutta meillä on tästä pihasta poistuminen sen verran jyrkkään lyhyehköön mäkeen, etttä vauhtia pitää olla tarpeeksi jotta pois pääsee. Lumet joutuu kolailemaan ajoväylältä heti kun lunta on satanut sen 5cm, enkä edes kehtaa ajatella kevättä kun mäki alkaa sulamaan ja jäätymään + männyt itkettämään päivisin sitä räntävesiloskaa.
Vieraille joutuu sanomaan että missään tapauksessa keulaedellä ei saa ajaa pihaan, kun talvi aikaan ei mahdu kääntämään ja jos pois lähtee peruuttamaan, niin sen homman pitää osata tehdä ja siltkin pihasta poistuminen peruuttaen on melkein mahdotonta. Pihaan peruuttaminen on myöskin ihan oikeasti osattava talviaikaan. (Rakennusmestari ei uskaltanut kesällä ajaa porteista sisään kun mäki näytti niin jyrkältä
)
Niin ja tuohon alkuperäiseen aiheeseen, itsellä on farkkuväyrysessä todella surkeat kitkat, nyt tänä talvena muutamina päivinä töistä kotiin ajaessa on saanut oikeasti körötellä junttina alinopeutta kun mäkiosuuksilla perämenisi koko ajan edellä ja suorillakin on koko ajan tunne kun perä"heiluu", tämä tapahtuu kun ajourat on kiillottunut, tulee kevysesti ja pakkaslumi pöllyää. Toki noilla renkailla se perstuntuma pysyy tallessa mutta pelottaa onko vastaavia tuolla liikenteen seassa miten paljon, hengen vaarallisethan nuo ovat, ihan itselläkin...
Muuten väyrynen on ollut ok talviajossa, nyt kun lomalla vaihtaa kunnon renkaat alle, niin pääsee ehkä parempaankin tunteeseen. Muutenhan väyrynen on ollut aika suuri pettymys 124:jälkeen.
Etuvetoista en omanmaun takia miettisi kuin ehkä siis ehkä viimeisenä vaihtoehtona jos olisi pakko.
Vieraille joutuu sanomaan että missään tapauksessa keulaedellä ei saa ajaa pihaan, kun talvi aikaan ei mahdu kääntämään ja jos pois lähtee peruuttamaan, niin sen homman pitää osata tehdä ja siltkin pihasta poistuminen peruuttaen on melkein mahdotonta. Pihaan peruuttaminen on myöskin ihan oikeasti osattava talviaikaan. (Rakennusmestari ei uskaltanut kesällä ajaa porteista sisään kun mäki näytti niin jyrkältä

Niin ja tuohon alkuperäiseen aiheeseen, itsellä on farkkuväyrysessä todella surkeat kitkat, nyt tänä talvena muutamina päivinä töistä kotiin ajaessa on saanut oikeasti körötellä junttina alinopeutta kun mäkiosuuksilla perämenisi koko ajan edellä ja suorillakin on koko ajan tunne kun perä"heiluu", tämä tapahtuu kun ajourat on kiillottunut, tulee kevysesti ja pakkaslumi pöllyää. Toki noilla renkailla se perstuntuma pysyy tallessa mutta pelottaa onko vastaavia tuolla liikenteen seassa miten paljon, hengen vaarallisethan nuo ovat, ihan itselläkin...
Muuten väyrynen on ollut ok talviajossa, nyt kun lomalla vaihtaa kunnon renkaat alle, niin pääsee ehkä parempaankin tunteeseen. Muutenhan väyrynen on ollut aika suuri pettymys 124:jälkeen.
Etuvetoista en omanmaun takia miettisi kuin ehkä siis ehkä viimeisenä vaihtoehtona jos olisi pakko.
Re: V*TUN Takaveto
Dacia vai Golf?
Golf 4-motion vai Passat?
Passat 4-motion vai C-mersu?
C-mersu 4-matic vai E-mersu
E-mersu 4-matic vai...
Auton valinta on hauskaa siihen asti kunnes se autokuume iskee.
terv. nimim. "takatuupparin valinnut"
Golf 4-motion vai Passat?
Passat 4-motion vai C-mersu?
C-mersu 4-matic vai E-mersu
E-mersu 4-matic vai...
Auton valinta on hauskaa siihen asti kunnes se autokuume iskee.
terv. nimim. "takatuupparin valinnut"
e-class
Re: V*TUN Takaveto
Eivät. Listalla nelivetoja ovat vain ne missä lukee 4Matic eli sedan 550 ja farkku 350.ssuvik kirjoitti:Onko AMG:kin nelivetoja?th56307 kirjoitti: W212 63 AMG 89.800,-
S212 63 AMG 92.400,-
Re: V*TUN Takaveto
Aikaisemmin USAssa R oli saatavissa takavetona 350 bensakoneella.tj86430 kirjoitti:Tehdäänkö R:ää edes vajaavetoisena?th56307 kirjoitti:R ei ole enää 2013 myynnissä USAssa, mutta Kanadassa kylläkin ja aina nelivetona.
Re: V*TUN Takaveto
Tällä 4maticilla menee noin päin. Itse asiassa en ole tämän talven aikana saanut sitä keltaista kolmiota vilkkumaan kuin pari kertaa ja nekin on noissa kiillottuneissa risteyksissä missä tuo 320 koneen alavääntö aiheuttaa sutimista. Takavetoisessa S204:ssa tuo kolmio oli tutumpi kaveritj86430 kirjoitti:En nyt puhu kuin omasta puolestani, mutta kyllä yleensä perseessä tuntee luiston ensin, ja sitten vilkkuu kolmio mittaristossa.Stinger kirjoitti:Neliveto on tosiaan hyvin tunteeton, jopa tunnoton tuolle luistolle kuskin näkökulmasta.

S204 320cdi 4matic
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: V*TUN Takaveto
Kukahan foorumin seniori oli eilen espoossa E350cdi4-maticilla seikkailemassa ?
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet
.
.
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet

.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: V*TUN Takaveto
Olen aivan samoilla linjoilla. Jos rengassetit ovat samat etu-ja takavedoissa ilman asd:tä, niin kyllä se on päivän selvää, että takavedolla olet ongelmissa selvästi herkemmin kun esim. hirvimettällä koitetaan autolle tien sivusta paikkaa hakea talvella. Jos joku ajaa vaan yleisillä teillä, niin kaikillahan sitä pääsee pääosin niin, että ei kiinni jää....paitsi W201:lla voit jäädä yllättävän helppoihinkin paikkoihin. Takavedolla täytyy tietää auton rajat...itse olen joka tapauksessa takavetoisten vankka kannattaja!dealer kirjoitti:Paljon paremmin lähtee liukkaista risteyksistä pikku etuvetokinneri kuin takaveto (124,202,210) mutta en silti sen perusteella valitse autoa.
Satakaksnelonen ASD lukolla ja hyvillä renkailla on aika hyvä ei-nelivetoisista. Tai mikä vaan missä on ASD.
Re: V*TUN Takaveto
Mulle on ihan sama, jos joku ajaa alinopeutta. Kaikki eivät voi olla LopenUupuneen tasoisia ajomiehiä, jotka nauravat kaikkia, jotka ajaa alle 110 km/h 100 km/h rajoitusalueella. Kukin ajakoot omien kykyjensä mukaista nopeutta. Ja tuollainen huono kiihtyvyys ei oo välttämättä kuljettajan vika, sillä ei se E350 cdi 4-matic vikatilassa sen paremmin kulje.LopenUupunut kirjoitti:Kukahan foorumin seniori oli eilen espoossa E350cdi4-maticilla seikkailemassa ?
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet.
.
Re: V*TUN Takaveto
Tuo on totta, vikatilassa olevan mersun kiihdyttäminen moottoritien rampista voi olla aika tuskaa.kardaani kirjoitti:ei se E350 cdi 4-matic vikatilassa sen paremmin kulje.
Re: V*TUN Takaveto
Yhden hidastelun perusteella en kuljettajaa tuomitsisi, ei tiedä mitä on tapahtunut / tapahtumassa.LopenUupunut kirjoitti:Kukahan foorumin seniori oli eilen espoossa E350cdi4-maticilla seikkailemassa ?
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet.
.
Ylivieskassa ajelee eräs vanhempi herrasmies uudehkolla mersulla jonka voimavarat taatusti riittäisivät ripeään liikkumiseen, mutta nopeudet ovat luokkaa 80 alueella 40-50 ja 60 alueella 30-40.
Safetycariksi tuota sanotaan, on se merkillistä että hankitaan mallisarjan tehokkaamman pään diesel ja ajetaan sillä kesät talvet hitaammin kuin mopoautot.
wiimax.fi
Re: V*TUN Takaveto
noi on just niitä, mitkä laittaa veren kiehuun ja aiheuttaa eniten niitä vaaratilanteita. ihan sama, vaikka koko muu maailma pitäis tollasta ajotapaa normaalina. mun mielestä tollast sais ajaa bussilla, tai taksilla. ennemmin sitten niitä kaahareita, kun hidastelijoita.LopenUupunut kirjoitti:Kukahan foorumin seniori oli eilen espoossa E350cdi4-maticilla seikkailemassa ?
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet.
.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: V*TUN Takaveto
Epäilen syvällä rintaäänellä ettei ollut vikatilaa, tai sitten ko. Vanhaherra oli jo viimeisetkin älynrippeet luovuttanut pois....kuka täysipäinen lähtee ruuhkaiselle moottoritielle lommilan kohdalta turkua kohti jos samassa liittymässä on Veho?kardaani kirjoitti:Mulle on ihan sama, jos joku ajaa alinopeutta. Kaikki eivät voi olla LopenUupuneen tasoisia ajomiehiä, jotka nauravat kaikkia, jotka ajaa alle 110 km/h 100 km/h rajoitusalueella. Kukin ajakoot omien kykyjensä mukaista nopeutta. Ja tuollainen huono kiihtyvyys ei oo välttämättä kuljettajan vika, sillä ei se E350 cdi 4-matic vikatilassa sen paremmin kulje.LopenUupunut kirjoitti:Kukahan foorumin seniori oli eilen espoossa E350cdi4-maticilla seikkailemassa ?
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet.
.
Olisi varmaan sitten ollut järkeä ajaa sinne nollaamaan vika...voihan olla että pappa oli turkulinen ja todellakin päättänyt vikatilassa ajaa turun veholle

Itseäni ei kovin häirinnyt paapan tohelointi, kuten kirjoitin....moottoritiellä meni MUUT 110kmh....me MUUT nilkutimme sinne 35kmh nopeudella kuin köyhäntalonporsaat jonossa...tämän papan perässä. Papan edeltä ramppiin meni ja katosi jokin pieni "korurasia" muiden sekaan hetkessä...samainen blondi paiskasi meistä ohi hetkeä aikaisemmin kehä3:lla.
No itse jouduin puoli kilometriä junnaamaan papan perässä ennen ohitusta...tuppasivat ohituskaistaa immeiset tulemaan sen verran kovemmalla nopeudella (+40kmh) ettei viitsinyt hesarin paksuisiin väleihin hyökätä ihan suinpäin.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: V*TUN Takaveto
Jos joku ei tarvitse nelivetoa ja takaveto tai etuveto riittää, niin silloin täytyy pienimmäntähtisumu kirjoitti:Aika harva ilmeisesti kuitenkaan tuntuisi tarvitsevan nelivetoa tuolla liikenteessä pärjäämiseen, muutenhan niitä olisi huomattavasti enemmän tuolla teillä. Jotkut kuskit täällä pk-seudun liikennevaloviidakossa tuntuvat tarvitsevan nelivetoa paremminkin liikenteessä pätemiseen.JarkkoN kirjoitti:
Neliveto on varmasti järkevästi perusteltavissa kaikille. Miksi ylipäätään pitäisi valita teknisesti huonompi
vaihtoehto? Tetysti se on kalliimpi. Samalla logiikalla kannattaa pukeutua säkkiin ja syödä vain puuroa,
kun se on halpaa ja silläkin tulee toimeen.
Nelivetoon verrattuna keskustelu aiheesta valitaanko etuveto vai takaveto kuulostaa samalta
kuin amputoidaanko kädet vai jalat. Molemmissa on puolensa.
Joillekin neliveto on aidosti tärkeä, liikkumiselle välttämätön ominaisuus, jolloin hankintaa ei tarvitse sen kummemmin perustella. Mutta jos on totuttanut itsensä nelivetoon niin tunne mainitsemastasi amputaatiosta onkin todellinen? Se selittäisi nelivetokuskien intohimoista suhtautumista ajokkiensa vetotapaan!
moottorinkin riittää, koska liukkaalla kolmiovalo kuitenkin rajoittaa tehot pois tai pyörät sutivat.
Itse asiassa kolmisylinterinen litran kokoinen 40 hv moottori varmaankin riittäisi liukkaalla.
Jos se pienin moottori riittää talvella, niin miksei se riittäisi kesälläkin? Vain aniharva
tarvitsee enemmän tehoa, kuin mitä tarvitaan 120 km/t vauhdin ylläpitämiseen. Kaikki
yli litran kokoiset moottorit ovat kai sitten vain liikenteessä pätemistä varten.
Itse kyllä nautin joka hevosvoimasta ja uskomattomasta pidosta erityisesti talvella,
mutta muille suosittelen taloudellista ja riittoisaa hinnat alkaen -mallia, mieluusti
vielä ilman kalliita lukkoperiä, joita ei tarvita kuin aniharvoin, eli vain liukkaalla.
Säästyy samalla turhilta intohimoilta, jotka häiritsevät (postimiesten) elämänkulkua.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: V*TUN Takaveto
Täällä pohjoisessa on toistaiseksi ollut tänä talvena hyötyä takavetoisessakin autossa siitä että on jonkin verran tehoa ja vääntöä.Jos joku ei tarvitse nelivetoa ja takaveto tai etuveto riittää, niin silloin täytyy pienimmän
moottorinkin riittää, koska liukkaalla kolmiovalo kuitenkin rajoittaa tehot pois tai pyörät sutivat.
Itse asiassa kolmisylinterinen litran kokoinen 40 hv moottori varmaankin riittäisi liukkaalla.
Minulla on nelivetoisessa autossani litran kokoinen 40 hv moottori ja se riittää ympäri vuoden.
wiimax.fi
Re: V*TUN Takaveto
Kyllä on hyvä, etteivät ihmiset aja kovempaa kuin turvallisesti kykenevät.kardaani kirjoitti:Mulle on ihan sama, jos joku ajaa alinopeutta. Kaikki eivät voi olla LopenUupuneen tasoisia ajomiehiä, jotka nauravat kaikkia, jotka ajaa alle 110 km/h 100 km/h rajoitusalueella. Kukin ajakoot omien kykyjensä mukaista nopeutta. Ja tuollainen huono kiihtyvyys ei oo välttämättä kuljettajan vika, sillä ei se E350 cdi 4-matic vikatilassa sen paremmin kulje.LopenUupunut kirjoitti:Kukahan foorumin seniori oli eilen espoossa E350cdi4-maticilla seikkailemassa ?
Liittymän ramppiin mentiin huimaa 35kmh (aivan totta) nopeutta ja liityttävällä tiellä kun väki posotteli 110kmh, rekat 88kmh....siinä pappa yritti buggakea ihan tosissaan...kaasua ei löytynyt sitten millään. Sai nopeuden useamman väistön ja väistäjän jälkeen turkuun päin mentäessä 70kmh nopeuteen vaivoin. Torvet soi ja valot vilkkui kuin discossa ikään...joku siellä kansainvälisestikin viestitti jouduttuaan sadasta runttaamaan kolmeenkytviiteen.
On se hienoa kun tämmöiset saa edes enää ajella autolla, varsinkin kun alla on kaikki mahdollinen apu että voisi edes huyindai kalossien nopeudessa pysyä mukana joita ajaa naiset. Hyvä miehet.
.
Jotkut kyllä käyttäytyvät kuin olisivat päästään vialla. Muistan eräänkin edesmenneen professorin,
joka oli hyvin itsekeskeinen ihminen. Hänellä oli mm. tapana ajaa koko ajan moottoritien vasemmalla
kaistalla ja vieläpä alinopeutta. Kerran olin hänen kyydissään (V6 bensamoottori), kun hän kehui,
miten autossa on voimaa yli 200 heppaa, jos joskus sattuisi tarvitsemaan. Tämmöistä tarvetta ei
ilmeisesti koskaan tullut, sillä juuri näin sanottuaan hän tuli rampilta päätielle muiden eteen melkoista
alinopeutta eikä painanut kaasua pohjaan, kuten koko ajan odotin.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: V*TUN Takaveto
En tiedä ihan 40hv:sta mutta 90-110 on aivan riittävä kesät talvet, etuvetoiseen jopa nelivetoiseenkin.
En tiedä sitäkään mitä nautintoa ne hevoset tuo, itselleni ne on tuoneet tälle vuodelle tuhansia €uroja maksuja...
En tiedä mitä edes hyödyn tsadissa nelivedosta kun aina (95%) en pääse paalulle ruuhkaisissa liikennevaloissa
Parhaat nuoruuteni talviautoni ovat vetopidon ja tehon suhteen olleet porsche kopio Hitlerin kosto ja zekki ferrari 120L. Molemmissa riitti voima myös kesällä, kuplan ~20hv ja skodan ~33hv.
Kysynkin kuinka kaikista hevosista nautitaan liikenteessä ?....radalla nauttimisesta en tarvitse tietoa, sitä on jo olemassa.
.
En tiedä sitäkään mitä nautintoa ne hevoset tuo, itselleni ne on tuoneet tälle vuodelle tuhansia €uroja maksuja...

En tiedä mitä edes hyödyn tsadissa nelivedosta kun aina (95%) en pääse paalulle ruuhkaisissa liikennevaloissa

Parhaat nuoruuteni talviautoni ovat vetopidon ja tehon suhteen olleet porsche kopio Hitlerin kosto ja zekki ferrari 120L. Molemmissa riitti voima myös kesällä, kuplan ~20hv ja skodan ~33hv.
Kysynkin kuinka kaikista hevosista nautitaan liikenteessä ?....radalla nauttimisesta en tarvitse tietoa, sitä on jo olemassa.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: V*TUN Takaveto
Painamalla kaasu pohjaan silloin tällöin, se hieroo mukavasti lapaluita.LopenUupunut kirjoitti: Kysynkin kuinka kaikista hevosista nautitaan liikenteessä ?....radalla nauttimisesta en tarvitse tietoa, sitä on jo olemassa.
.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: V*TUN Takaveto
Onhan se mukavaa kun alkaa leikityttämään niin voipi niillä kaikilla ylimääräisillä hevosilla aiheuttaa pahennusta teissä kanssaihmisissä 

Käyttis: W210 E55 AMG -00
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: V*TUN Takaveto
Viime kertainen nautinto muistaakseni (pyrin unohtamaan nämä nautinnot) maksoi melkein 3000€....eikä kyllä hieronut mitään kun vitutuspäissäni polkaisin kalenteriohittajasta ohi.JarkkoN kirjoitti:Painamalla kaasu pohjaan silloin tällöin, se hieroo mukavasti lapaluita.LopenUupunut kirjoitti: Kysynkin kuinka kaikista hevosista nautitaan liikenteessä ?....radalla nauttimisesta en tarvitse tietoa, sitä on jo olemassa.
.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: V*TUN Takaveto
Se on sitä valitettavaa huonoa tuuria
Vai 3000e, kuinkas kovaa sitä sitten tuli huitastua ohi

Vai 3000e, kuinkas kovaa sitä sitten tuli huitastua ohi

Viimeksi muokannut Sultzi, La 22.12.2012 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käyttis: W210 E55 AMG -00
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: V*TUN Takaveto
Tupanneet viimeisen vuoden aikana osumaan kohtuullisen hyvin "nautinnot" yksiin huonon tuurin kanssa ja tästä johtuen olenkin pyrkinyt ajamaan emännän multijetillä (1.24 jtd) jottei nämä kaksi asiaa kohtaisi toisiaan kun kerran länsmänni antoi ajoluvan pitää uhkailusta huolimatta.Sultzi kirjoitti:Se on sitä valitettavaa huonoa tuuria
Ja tuo kombinaatio onkin toiminut.
.
Opel, "weird lieben autos"....
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: V*TUN Takaveto
Muistaakseni väittivät 140 menneen rikki, en väittänyt vastaan koska gps:n viimeinen huippunopeus oli 255kmh...ja sitäkään ei voinut käyttää todisteena kun oli nollaamatta.Sultzi kirjoitti:Vai 3000e, kuinkas kovaa sitä sitten tuli huitastua ohi
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: V*TUN Takaveto
Jos katsoo vähän tarkemmin listaa niin nykyään AMG:nä löytyy myös, GL63AMG. Ei ehkä tyypillisin AMG-kori...th56307 kirjoitti:Eivät. Listalla nelivetoja ovat vain ne missä lukee 4Matic eli sedan 550 ja farkku 350.ssuvik kirjoitti:Onko AMG:kin nelivetoja?th56307 kirjoitti: W212 63 AMG 89.800,-
S212 63 AMG 92.400,-
S211 280CDI TA
Re: V*TUN Takaveto
Vielä mehukkaampi olis G65AMG.JTI kirjoitti:Jos katsoo vähän tarkemmin listaa niin nykyään AMG:nä löytyy myös, GL63AMG. Ei ehkä tyypillisin AMG-kori...th56307 kirjoitti:Eivät. Listalla nelivetoja ovat vain ne missä lukee 4Matic eli sedan 550 ja farkku 350.ssuvik kirjoitti:Onko AMG:kin nelivetoja?th56307 kirjoitti: W212 63 AMG 89.800,-
S212 63 AMG 92.400,-
E350CDI&A180CDI