W211 2003 Audio 50aps hiljeni laakista
W211 2003 Audio 50aps hiljeni laakista
Mulla toi 50aps hiljeni täysin laakista. Näyttöön tulee vain aloituskuva, muuta ei tapahdu, naviska ja puhelin myös pimeenä. Oiskos jollakin vinkkejä, mikä vikana? ei oikeen uuttakaan mankkaa viittis hommata.
Re: W211 2003 Audio 50aps hiljeni laakista
Selvästikin kuituväylässä joku ongelma. Head unit huomaa sen startissa ja lyö hanskat tiskiin.
Tarkista liittimet (kuituväylä ja sähköliittimet) kuituväylän laitteista (puhelin, AGW, CDC jne.). AGW:n ja puhelimen ohjainlaitteen voisi myös resetoida sulakkeesta.
Tarkista liittimet (kuituväylä ja sähköliittimet) kuituväylän laitteista (puhelin, AGW, CDC jne.). AGW:n ja puhelimen ohjainlaitteen voisi myös resetoida sulakkeesta.
Täällä tekee 50aps ihan samaa. Onko löytynyt vikaa? Olisiko jollain heittää sulakenumeroita noille kuituväylä vehkeille?
Soitin päälle niin tulee vaan mersun logo mutta mitään muuta ei tapahdu.
Soitin päälle niin tulee vaan mersun logo mutta mitään muuta ei tapahdu.
Viimeksi muokannut Niko.P, To 03.01.2013 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Mersumies
Minulla on joskus silloin tällöin APS 50 näyttänyt pelkkää harmaata. Epäilemättä bitti poikittain, koska muutaman käynnistyksen jälkeen toimii niinkuin ennen häiriötä.
Mercedes voran. Die Strasse frei fur Mercedes.
Tosiaan oli sulake palanut puhelin yksiköltä ja siitä johtui tämä minun vika.
Mukava nähdä kommentti ongelman ratkaisusta. Kovin usein kysellään ja keskustellaan paljon mutta lopuksi jää kertomatta ratkaisu vastaisen varalle muille vinkiksi.Niko.P kirjoitti:Tosiaan oli sulake palanut puhelin yksiköltä ja siitä johtui tämä minun vika.
Tänään korjattu toinen 211 ongelma jossa audio 50 aps. Tässä tapauksessa oli soitin viallinen. Oireet täysin samat. Logo ruutuun mutta mitään muuta ei tapahtunut.