Ostin ollon xenonit ja en oikein ponjannut miten saan polttimot kiinni?
Onko jotkin sovitttimet olemassa noihin pitkienvalojen umpioihin.
Tuo orkkis H7 on aika tiivis kumitiivisteen kera ja tuo xenon poltin ei taida ,vai lähteekö irti johdoista?
Uskallanko vetää ,vai rikonko polttimon.?
Ostinko väärän sarjan?
nautseri kirjoitti:Ostin ollon xenonit ja en oikein ponjannut miten saan polttimot kiinni?
Tuo orkkis H7 on aika tiivis kumitiivisteen kera ja tuo xenon poltin ei taida ,vai lähteekö irti johdoista?
Ostinko väärän sarjan?
Ei lähe irti vaikka ruuvipenkissä vedät
Varmaan se on ihan oikea sarja ja ne vaan vaatii "soveltamista" kun niitä jälkiasentelee. Eikös se xenon musta johto pää mahdu siihen normikiinnikkeen väliin? Siihen on saatavilla sellasia H7 adaptereita xenoneille mitkä helpottaa asennusta. Mulla tuli sellaset viimeks mutta laitoin normi kiinnikkeillä kun se xenon takapää mahtu siihen rautaklipsin väliin..
Onko jollain pitempi aikasta kokemusta näistä? Ongelmia? Jossain vain oli juttua että umpiossa pitää olla se D merkintä jos meinaa xenonit laittaa halogeenin tilalle, muuten menee piloille umpio. Lähinnä 50w xenon kokemukset kiinnostaa.
Autoon mihin olen laittamassa on -04 e55 amg, jossa vakio bi-xenonit sekä halogeeni avusteiset pitkät.
Merkintöjähän löytyy moniakin umpiosta, hr hc dcr, h7 d2s... Ymmärtäisin että on xenon hyväksyntä, mutta kattaako se myös lisävalo umpion?
Ripu kirjoitti:Onko jollain pitempi aikasta kokemusta näistä? Ongelmia? Jossain vain oli juttua että umpiossa pitää olla se D merkintä jos meinaa xenonit laittaa halogeenin tilalle, muuten menee piloille umpio. Lähinnä 50w xenon kokemukset kiinnostaa.
Autoon mihin olen laittamassa on -04 e55 amg, jossa vakio bi-xenonit sekä halogeeni avusteiset pitkät.
Merkintöjähän löytyy moniakin umpiosta, hr hc dcr, h7 d2s... Ymmärtäisin että on xenon hyväksyntä, mutta kattaako se myös lisävalo umpion?
Olikohan se nyt dcr merkintä mikä kelpaa, itellä bi-xenonit ja pitkissä 50w xenonit ja kelpas katsurille.
Kannattaa laittaa nopeasti syttyvät ballastit, aattelin kokeilla noita 70w sarjoja.
Ripu kirjoitti:Onko jollain pitempi aikasta kokemusta näistä? Ongelmia? Jossain vain oli juttua että umpiossa pitää olla se D merkintä jos meinaa xenonit laittaa halogeenin tilalle, muuten menee piloille umpio. Lähinnä 50w xenon kokemukset kiinnostaa.
Olikohan se nyt dcr merkintä mikä kelpaa, itellä bi-xenonit ja pitkissä 50w xenonit ja kelpas katsurille.
Kannattaa laittaa nopeasti syttyvät ballastit, aattelin kokeilla noita 70w sarjoja.
Juu hommasin nuo Ollon 50w xenonit H7 kannalla. Ja melko pettynyt kyllä olen. Siinä ja siinä ovatko kirkkaammat ku vakio halogeeni H7. Värilämpö oli 6000k, värinä hieno kyllä, mutta tuo teho. Ei menny ihan putkee toi... Ja myyjät viä mainostaa että vitusti kirkkaammat.
Sitte alkuperäsiin xenoneihin vaihtatin samalla tarvike d2s 35w 6000k, 30€ pari, lähinnä tuikut, hiacen valotki tehokkaammat.
Ton testin mukaan halogeeni h7 vs. 50w xenon, luksimäärissä noin 4 kertainen valoteho pitäs olla!!??
Ei kyllä Tampereella ainakaan, voi tietysti olla planeetat eri asennoissa, mutta näin meillä...
nautseri kirjoitti:Ostin ollon xenonit ja en oikein ponjannut miten saan polttimot kiinni?
Ostinko väärän sarjan?
Älä asenna! V*tuttaa, jos tulet vastaan ja häikäistyn ja ajan sinut tai jonkun jalankulkijan kuoliaaksi!
H7:ssä on aivan riittävä valoteho näkemiseen, eikä sen valoteho ole liian kirkas siten, että se häikäsee vastaantulijoita, eikä "vaimenna" liikaa valokuvion taakse näkemistä. Ei siitä auton edessä olevassa kirkkaasta valosta ole mitään hyötyä, jos et näe mitään sen taakse.
Viimeksi muokannut Jeff, La 29.12.2012 00:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eivät oo can väylään. Eikö tuu polttimoilmotuksia?
Ei ole kumpikaan can väyläsiä, mun 50w ja kaverin 70w, ei ilmoituksia.
On voimaa ja syttyy tosi nopeasti tuo F7 kitti eli 70w ballasti ja 45w polttimo.
Radio ei sähise missään vaiheessa, ensimmäinen oikeasti toimiva paketti löytyi!
Kannattaa samalla hommata kiinnikkeet h7 polttimolle, me tehtiin omasta poraamalla reikä keskelle,
mutta joutuu vähän naplaan.
mulla 50 wattinen keskisen sarja (69e) ja siihen bemarin soviteet. valoteho erinomainen ja ei herjaa!. sovittimen reikiä vingutin vähän isommaks et sai liittimet läpi.
exät...w115,123,124,126,140,201,202,204,210,211,221,213
Mersu se olla pitää vaikka helpommalla pääsis monen muun kans :)
nyt w213 220d 4matic 2018