Morjens,
osaako joku auttaa kun talven kosteuksien mukana tuli SLK:hon minulle uusi vika. lämppäri alkaa puhaltelemaan itsekseen ja syö akun tyhjäksi. toimii ihan normaalisti mutta käytössä mutta kun pistän virrat pois
alkaa puhallinkohta hurisemaan ja akku tyhjenee. auto ollut "kuivumassa" 4 päivää mutta sama ongelma jatkuu...kun laturin laittaa kiinni latausneula pomppii kunnes otan flektin sulakkeen pois...
Jos joku tietävä voisi antaa vinkkiä missä voisi olla vika ja onko itse korjattavissa jos on ns. puoliksi kädetön
Viimeksi muokannut Wille65, Pe 28.12.2012 15:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SLK:ta en juurikaan tekniikaltaan tunne mutta onko siinä tuota REST nappia lämmittyslaitteen nappuloissa?
Eli se on sellainen toiminto jonka saa puhaltamaan lämmintä esim. kauppassa käynnin ajaksi kun avaimet eivät ole virtalukossa.
Puhaltaa lämmintä sen aikaa kun moottorissa lämpöä riittää. n.10-30min hieman ulkoilman lämmöstä riippuen.
Ajattelin vain jos siinä on tuo toiminto ja olisi jostain syystä jäänyt päälle.
morjens, ei ollut rest päällä, kun sen laittoi niin rupesi pyörimään puhallin lujempaa.. nyt se kovenee ja hiljenee itsekseen kun kaikki on pois päältä..oisko jossain oikaria vai mitä tämä on )
Suosittelen ottamaan paketin auki. Koko hommaan menee reilu puolituntia. Ja todennäköisesti vika löytyy tuolta. Huolellisesti vain tarkastat kaikki juotokset ja korjaat huonot/aukinaiset.
Ok katselen josko vika löytyis...Espoo on kotikunta eli jos täällä on jollain tiedossa osaajia kohtuuhintaan niin voisin kyllä antaa ammattilaisten hoitaa hommat
availin boxin ja tarkastin piirilevyn...kaikki juotokset kunnossa, puhallinkin lopetti pyörimisen mutta pienen ajon jälkeen sammutin auton ja taas alkoi puhallin hyrräämään...eiymmärrä...
Wille65 kirjoitti:availin boxin ja tarkastin piirilevyn...kaikki juotokset kunnossa, puhallinkin lopetti pyörimisen mutta pienen ajon jälkeen sammutin auton ja taas alkoi puhallin hyrräämään...eiymmärrä...
Paa edeleen yv:tä CDI203 kyllä se tuon vian löytää äkkiä
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Wille65 kirjoitti:availin boxin ja tarkastin piirilevyn...kaikki juotokset kunnossa, puhallinkin lopetti pyörimisen mutta pienen ajon jälkeen sammutin auton ja taas alkoi puhallin hyrräämään...eiymmärrä...
Luupilla pitäis kontaktit katsoa ja jos sitä ei ole niin suoraan tinaa uudelleen kaikki kontaktit..riippuen miten pientä tinausta ja tiheään sitä siellä on.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor