Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
pablowe
Sisäänajossa
Viestit: 17 Liittynyt: Ma 31.12.2012 13:50
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja pablowe » Ke 09.01.2013 19:23
Nyt on uusi ilmamäärämittarin liukupotikan kansi paikallaan ja säädetty tarkasti ohjeen mukaan 0.7V kohtaan.
Muuten käy kivasti tyhjäkäyntiä mutta auto ei enää suostu nostamaan kierroksia yli 1500rpm.
Mikäs nyt neuvoksi? Alkaa vitsit vähenemään...
MB 260E 1988 käyttöauto
MB 300E 1988, ikuisuus projekti
atlas
Mersumaanikko
Viestit: 19213 Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja atlas » Ke 09.01.2013 19:56
Oisko vikaa potikassa?
Minkalaisen hankit,ei- bosch?
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
pablowe
Sisäänajossa
Viestit: 17 Liittynyt: Ma 31.12.2012 13:50
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja pablowe » Ke 09.01.2013 20:13
atlas kirjoitti: Oisko vikaa potikassa?
Minkalaisen hankit,ei- bosch?
Ei Bosch. Potikkaa minäkin epäilen. Pitänee löytää motivaatioa vaihtaa vanha tänään takaisin ja kokeilla muuttuuko.
MB 260E 1988 käyttöauto
MB 300E 1988, ikuisuus projekti
atlas
Mersumaanikko
Viestit: 19213 Liittynyt: Su 25.01.2009 21:06
Paikkakunta: Itä-Suomi
Viesti
Kirjoittaja atlas » Ke 09.01.2013 20:29
Tutkipa onko samassa linjassa kielet ja itse liukupinta ettei ole valmistus heittoa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
ttuppu`
Vakiokalustoa
Viestit: 312 Liittynyt: To 16.02.2012 11:15
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti
Kirjoittaja ttuppu` » Ti 16.12.2014 12:06
Pultis-/pablowe, olikos vika löytynyt?
ex W201 200e
ex W202 C200 Kompressor
ex W124 230e
ex W203 C200 Kompressor
exW211 220cdi
käyttis W124 260 manuaali
kesäauto/turboprojekti W124 260 automaatti