Joo elikkäs pienillä ja suurilla nopeuksilla rämisee/kolisee takana. oon kokeillut että vaikka ajaa 80 ja heittää vapaalle ja antaa rullaa ilman vetoa niin kumminki kuuluu sama ääni.
eikä tarvii olla mikään töyssynen tie että kuuluu. vaan kokoajan. Kellää kokemuksia.?
MB SLK 200 Rämisee/kolisee takana
Re: MB SLK 200 Rämisee/kolisee takana
Kelpaisko suunnilleen sama vastaus kuin minulle aikoinaan.
Eli oletko katsonut peileihin ettei ketään aja konttiin. 
Itselläni räminä/köilna kuului alkuun peruuttaessa kovempaa ja lopuksi myös eteenpäin kiihdyttäessä.
Ja autona w202 siinä se johtui kardaanin pienestä liikkumisesta kiihdyttäessä ja kardaani osui siihen pakoutken suojapeltiin.
Mutta jos tuo ääni koko ajan tulee niin tuskin kyse tuosta. Oletko katsonut ettei sieltä ole lähdössä osia lentoon.

Itselläni räminä/köilna kuului alkuun peruuttaessa kovempaa ja lopuksi myös eteenpäin kiihdyttäessä.
Ja autona w202 siinä se johtui kardaanin pienestä liikkumisesta kiihdyttäessä ja kardaani osui siihen pakoutken suojapeltiin.
Mutta jos tuo ääni koko ajan tulee niin tuskin kyse tuosta. Oletko katsonut ettei sieltä ole lähdössä osia lentoon.
MB S211
Kawasaki Z1000
Kawasaki Z1000
Alko jo itelläni hiipimään kauhu että perä ois sanomas itteensä irti. slk:lla ajettu 168tkm
Onkohan takapöntön yläpuolella sellaista alumiinista lämpö suojaa?
Katsopa ettei repsota..tippuu sitten lopulta tielle....itsellä kävi näin.
Katsopa ettei repsota..tippuu sitten lopulta tielle....itsellä kävi näin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Joo pitää tänää nostaa auto ylös ja katella löytyykö sieltä mitään järkevää.
Mulla ainakin alkoi kolista, kun pakoputken yksi kuminen takakannake antautui.