OM605 rakentelua(Väyrysen renkaan vaihto)

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja veskola »

Voi sitä säätää ja tehdä sitten kuten eräälle "asiantuntijalle" kävi, kone ja esikammiot paskaksi ja sitten ei kehtaa enää kirjoittaa foorumille mitään, sitten vaihdettiin merkkiä :lol:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
PTracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1153
Liittynyt: Ti 21.08.2007 20:15
Paikkakunta: Kalajoki

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja PTracing »

Mitäs se rapina haittaa? Suuttimien suihkut kuntoon ja kovaa ajoa, ei se ainakaan siittä hajoa. Onhan noilla tasapääpumpuilla jotku ajanu pitkästikkin. Jos joku v#ttuilee että rempattu mersun kone ja käy nöin karkeasti niin sitten se on asia erikseen ja vaatii toimenpiteitä! :mrgreen: Jos äänellä on väliä niin uudemmat elementit pumppuun
IG: @pyrytakkunen
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Tuo ennakko on nyt tosiaan pumpun tekijän suosituksissa. Eli 17 astetta eykk, puhelimessa juteltiin niin kyseli kierrosalueet millä ajellaan niin sanoi että ennakko laskea tosiaan tuohon 17-16 asteeseen alkuperäisestä 20eykk.
Pitää tuolla nyt ajella ja sitten suutinrempan jälkeen kuulsotella uudestaan tilannetta.

Ja mulle on sama jos joku tulee päätään aukomaan tuosta rapinasta, olen sanonut että hyppääppäs vänkärille ja yhden lenkin istuttanut kyydissä niin on ymmärrystä riittänyt miksi kone hiukan karkeasti pyörii :lol:
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Viimeksi muokannut Bryggi, Ke 16.01.2013 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

sehän pyörittäisi näköjään isommankin pokkerin tai riipin kuvion tyhjäksi :twisted:
w201 om605
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

kyllä siellä potentiaalia on, nuo nyt vielä ihan pintakaasu lipsuttelua.. Pikkeprän nelosellä lähtee vielä liikenteeseen tuolta hangesta.
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

http://мбмастер.рф/SsangYongRexton/files/1f3_1.pdf

Tiedosto talteen, hyvin selitetty poumpun toiminnat ja perustiedot/periaatteet

http://мбмастер.рф/SsangYongRexton/ Vaikka mitä myös meseen liittyen-.
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Uudet kärjet noukittuna suuttimiin, ja samllaa hiuan shimmiprikkoja paikalliselta diesel talolta. Ohimennen kysyin löytyykö 5syl pumppua missä se loivempi nokka, eli ilmeisesti RS lkuku alle 170 jotain?? löytyhän sieltä. 100€ näppiin ja pumppu kantoon. oli o02 koneesta lähtöisin. RS150 Huomio kiinnittyi vaan jokaiseen pulttiin tohrittyyn keltaiseen sinettimaaliin? voisiko olla?? Mutta vaivianen pumppu oli kuulemma ollut, joku vanha patu tuonut mersusa sinne ja ei ollut ollut tyytyväinen käyntiin lähtöön ja kulutukseen niin oli mennyt pumppu vaihtoon ilman sen kummempia tarkistuksia omistajan pyynnöstä. pitänee alkaa tuosta pumpusta preparoimaan nokka irti ja sovittelemaan tuohon nykyiseen pumppuun. Tosin eka pitää kysellä paljon akslein vaihto tulisi kustantamaan pajalla.
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

No höh, tuli kärjet vaihettua ja shimamttua, olinpa nohevana ottanut ainoastaan yhden koon shimmejä, ja näinollen säädöstä tuli karkea. aukeamispaine on nyt 150bar. ilman toista shimmiä olisi paineet ollut 125bar. joten kokeilin tuolla. ajelen noilla jonkunaikaa ja tunnustelen toimintaa. mutta asiaan, harmittaa kun ei tullut kuvattua tyhjäkäyntiä vanhoilla ja uusilla suuttimilla. hirveä ero suoraan sanottuna, ja juuri käynnistyksen jälkeen pakoputkesta lentävää "nestettä" ei enää lennä. Eli sehän oli palamatonta dieseliä kylm'ällä koneella :D Hupsis, ja kylmällä koneella liikkeelle lähteminen ei ole enää pärekaton kulottamista vaan voi lähteä ihan normitavalla eikä kikkailemalla että kone ei stumppaa. Kahdesti sain koneen sammumaan kun kylmällä koneella antoi liikaa kaasua liikkeelle lähdössä, niin tuntui että kone sammui dieseliin :shifty: heräsi sitten kun pari min odotti.

Tosin jouduin pikana niputtamaan koneen kun piti lähteä kaveria vinssaaman ojasta, pettymys oli suuri kun tuntui että tehoa uupui jonkunverran. Alhaalla oli mutta ylhäällä ei juurikaan mitään. kaverin pelastamisen jälkeen ajeklin kotia kohti ja iski AHAA elämys.. Ahdonalainen irti, liinat kiinni ja äkkiä konepellin alle, ja JESS. letku oli jääny imusarjasta irti. Letku paikoilleen ja alkoihan sielät paukkua taas löytyä, tosin sivistyneellä äänellä :clap:

Loppuu se naapureiden vittuilu, ovat tosin vain kateellisia :roll:

Tyytyväinen kyllä olen tuohon koneen vääntöön ilman mitöön, kun jaksoi umpisessa kiskoa toista autoa vaikka ei ollut kaikki edes pelissä. jo silloinkin vetoja paremmin kuin entisessä malmikoneessa..

Onnistunut 110€ huolto, eli kärjet ja shimmit.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja veskola »

Sulla oli oma suutintesteri ilmeisesti. Miltei jo tilasin tuolta Saksasta mutta sitten ajattelin, että samaa kiinanpaskaa on pakko olla täälläkin myynnissä. Mimmones sulla on käytössä, niin ja mittasitko vanhan ja uuden shimmin eron, eli millä mm määrällä nyt tuli tuo +25 Bar nousu ?
Lisää tietoa: www.skg.fi
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Tutulla on tuos testeri, ilmeisesti tuommoinen bilteman 600bar testeri. hienosti pelannut, kaikki kerrat kun olen testaillut noita dieseleiden suuttimia. Shimmejä lisäsin 0.20 yhteensä, kun nuo on 115bar suuttimet alunperin. Eli kympillä 'tulee lisää arviolta 18-20bar. Ei tulllut testattua paljon on uusilla kärjillä ilman shimmejä. Mutta kun koppaa mukaan kympin ja viiden satkun shimmejä niin pärjää.

Tuota testeri hiommaa varten meinasin ostaa pullotunkin ja rakennella siitä mieluisen testerin :) tuleepa semmoinen kun sattuu tulemaan
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja veskola »

Shimmejä voi siis laittaa useampia, ei tarvitse olla justiinsa se oikea paksuus ?

Yritän vähän parantaa erään Viton ominaisuuksia :lol:
Lisää tietoa: www.skg.fi
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

veskola kirjoitti:Shimmejä voi siis laittaa useampia, ei tarvitse olla justiinsa se oikea paksuus ?

Yritän vähän parantaa erään Viton ominaisuuksia :lol:
no jokuhan siitä kohta naukuu että ei voi nus nus kun plaa plaa liikkuu ja tukkii kanavat ja paksuus muuttuu aikojen saatossa yms. Mutta alkuperäisen shimmin ja rungon väliin laittaa niin tulloo hyvä. En ole itse ainakaan ongelmia kohdannut. Voin ollakin väärässä

http://www.peachparts.com/shopforum/gen ... ester.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuommoista seuraavaksi
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Noita ihan oikeitaki testereitä on aina sillon tällön muutamalla kympillä myynnis.

Vaparin runko vissii eroo tosta turbon vastaavasta, siks me ei oo koitettu nii kovia paineita.
Ite dynos kokeillu noita juttuja nii parei ollu woimaa 120bar avautumispaineella
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Joo kyllähän se jo melkoinen ero on ruiskurtusmäärissä kun paineet alhaisemmat. pitää nyt jokunen tonni ajella noin ja antaa kärkien asettua, ottaa sitten toiset shimmit poikkeen niin tippuu sinne 125bar jos alkaa siltä tuntumaan. hiukan kuulostella noita kylmäkäyntejä sekä muita ominaisuuksia mitä nuo suuttimet tuo tullessaasn, pakolämmöt jne, eniten huvittaa se kylmäkäynnistyksessä lentävä raaka dieseli mitä ei eilen enää lentänyt :P
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja veskola »

Juu, jeemu hakee maksimivoimaa, minä yritän välttää sitä kun se rikkoo paikat.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Veholta hommattu suuttimien paluuletkut mallia oikeat, olivat heti jämäkämmän oloiset kun paikoilleen asensin. Jospa ne vuodot tyrehtyisivät. SAmalla ostin orkkis päätytulpan siihen vitosen ylivuoto nippaan. Purkaamolta lähti mukaan vanhanmallin polttoainesuodatin missä jokainen letkuläjtö banjoliittimellä, eikö noilla kytysillä o-rengas virityksillä.

Viikonloppuna tuli käytyä ajelemassa porukalla

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QJtco5Ue1_Q[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IwlR4bSUvbo[/youtube]
Eka nousija Toycedes, mäen päällä kokeilen pikkuperän nelosta. Hyvin jauhaa, sälöt vaan alkoi lentää kulutuspinnasta:D
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

VVoi perk..een perk..e, taas painittu syylärin kanssa. Kyllähän se vuotaa ja vuotaa, ja nyt näytti että vuoto tulisikin juuri ylävesiletkun kohdalta alumiinin ja muovin liitoksesta. ELi taitaa joutua ettimään uuden syylärin tuohon vehkeeseen. SAATANAN paskat muovi päätyiset syylärit.. Mutta jos jotain hyvääkin, niin tuli asennettua vanhan mallin polttoainesuodatin paikoilleen kunnon banjoilla. ja niihin sitten uusittua putket ja kirittyä ne vielä kunnolla kiinni kiristettävillä pannoilla, semmoisilla kuin vetareissa on. Tuli kyllä semmoiset kiinnitykset että ei fuskaa ilmoja enää.
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

sen syylärin voi purkaa. meisselillä taivuttelee prässäyksen kerrallaan auki molemmista päistä, tökkii läpi vaikka oikaistulla moottorisahan käynnistinlaitteen jousella läpi ja vetää paikkarilla loput paskat pois. antaa kuivua ja sitten jotain liimatiivistettä sinne mutta ei wurtin punaista :D siellä päädyissä on o-renkaat niin aika helppo saada pitämäänkin.
w201 om605
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Kuva
Tuossa kuva minkälaisilla pannoilla meni linjat kiinni, Pysyy varmasti, ainut miinus että en malttanut tilata kirkasta putkea että näkis ilman kulun.
JA tuossa omassa pumpussa kun on ne haistapaska liitosket niin tylysti vaan uusilla knipexeillä kiinni ja pyöräytin nipat poikkeen ja tosesta pumpusta vaihdoin ne kierteelliset versiot tilalle lukitteen kanssa. Ne kyllä alkoi pitämään kuten pitikin.

Kiitos Jekku, Tänän teurastetaan syyläri ja tehdään 602 pakosarja vielä lisäksi
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(Avautumispaineiden nosto?)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Noniin, tänän tuli haljennut syläri korjattua. pääty irti ja halkeamaa suuremmaksi ja RAPID FIX liimaa ja rouhetta peräjälkeen siihen. Hiukan aluksi tunnusti tv shop aineelta, mutta kavereilla hyviä kokemuksia siitä. KAttokaa vaikka juutuubista. Esim isä korjasi pikkurälläkän rungon kun halkesi., kesti 6kk ja tipahti uudelleen niin halkesi muualta. Myös korjaavat hiekan halki syömiä coolereita Metson murskan coolereista. ja hyvin kestäävät paineita. 30 euroo maksaa molemamt purkit yhdessä. Suosittelen kyllä nykyään itsekkin.

Tuli ajettua jäällä umpisessa ja jäärataa tahkottua myös hullulla hapella. Ei alkanut syyläri vielä tiputtelemaan. Eli toivotaan että pitää. Jos alkaa fuskaamaan niin päädyt veke ja tehtävä alumiinista uudet päädyt. itse kenno näytti olevan kunnon kamaa niin siihen helppo tehdä kunnon päädyt.

Taisi siitä avautumispaineiden nostosta muutakin hyötyä olla kuin hiukan siistiytynyt ääni. nyt on käyty ajamssa metsässä yksi iltapäivä ja polttoainemittarin mukaan ei oel mennyt vielä varttitankkiakaan ja takana jo 50km. Viimetankilla pääsin 200km että tankki tyhjä, nyt kaikki ajot puhtaasti mettäajoa. Ja toistalitraa meni polttoainetta hukkaan kun vaihdoin sen suodattimenjalan, tipahti polttoainelinja tankin alapuolelle ja lapolla meni maahan paljon ainetta ennenkuin huomasin :lol:
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(syylärin korjaus)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Kuva
on se sitten komee noilla kunnon päädyillä
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(syylärin korjaus)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Liikaa suolaa suomen teillä, mehi paineen alla orkkis päädyt --> griffini tarvikemotista Pitäisi vaan jostain saada siihen perinteinen syylärin korkki, ei tuommoista paisarimallia, saisi toimimaan tuolla omalla paineistetulla säiliöllä mikä konehuoneessa. Tosin pelaa nytkin mutta ei niin hyvin kun toivoisi. kannen tulopäästä ottas sen kiertoveden suoraan paisariin niin saisi pelaamaan kuten kuulu eikä syyläriä tertteisi reittää enää. Sopiva nippa siinä kannessa mihin saa letkulähdön koneistettua.

Pumppua pitänee säätää kun tuo kulutus tuntuu niin älyttömältä. 17-18litraa
Tosin tuohonkin kuului taas hiukan tuota hankimöyrimistä yms räppäilyä. Pitänee illalla säätää ennakkoa hiukan, ainakin tarkistaa mikä se todellinen on tippaennakolla.

Jos käytä'ttäisi siinä 20asteen ennakossa kutenb alunperin pumpussa luki. Mutta ainut epäily kun autoa käytetään eniten siinä 1300-4000rpm tuntuassa niin onko ennakkoa sittne jo liikaa noinkin matalille kierroksille, nyt ennakko siinä 17 tuntumassa.
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(syylärin korjaus)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

.
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua(syylärin korjaus)

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Vanhaa kiinalaista sananlaskua mukaillen "kettu pillu Annikki"

Eilen alkoi vinkua moniurahihna vinkumaan, aamulla jatkui sama, ajoin varaosaputkalle ja tilasin uuden.

Illalla kuulsoti että pahemmin vinkuu, konepellin alle kurkkaus ja tarkastus että kaikki ok, esim vesipumppu pyörii yms. HHuomio kiinnittyi ala siivapyörään mikä hiukan heilui oudosti :mad:
pultti löysällä ja kiila paskana. Voi saatanan saatana.

?? Pitäisiköhän varmuuden vuoksi naplata jakoketjukin pois ja etukoppa koneesta ja vaihtaa se hammasrattaankin kiila, jos siihen tullut murtuma niin herkästi voisi hajottaa koko koneen. hirvee työmaa siitä tulee mutta niin tulee koko koneen uusimisestakin :D
Avatar
ssuvik
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2782
Liittynyt: Pe 05.08.2011 18:42

Re: OM605 rakentelua"kettu pillu Annikki"

Viesti Kirjoittaja ssuvik »

Höh, paha pettymys :( Otsikon perusteella luulin, että täällä on kuvia Annikista syntymäpuvussa. Ei vaan, tullut seurattua sun projektia varsinkin tuolla toisen palstan puolella, peukku sulle :thumbup:
E350CDI&A180CDI
Avatar
jekku90
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1352
Liittynyt: Su 11.04.2010 11:00
Paikkakunta: sotkamo

Re: OM605 rakentelua"kettu pillu Annikki"

Viesti Kirjoittaja jekku90 »

arvaa kellä olis ollu siihen pyörä mutta lähti tänään romulle :clap:
selittää ennakko murheet :think:
w201 om605
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua"kettu pillu Annikki"

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Minun tuuria jälleen.

Itsekki nmietin että olisiko tuo kiila jo aiemmin haljennut ja siksi ennakko mitä sattuu tai luulen olevan. Huomenna sen näkee mitä siellä on tapahtunut. Pitänee yrittää eka irroittaa se ketjupyörä ilman keulakopan irroitusta, mutta jos ei onnistu niin sitten puretaan enemmän
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Re: OM605 rakentelua"kettu pillu Annikki"

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Samalla ko remppaat nii tee tollai modi siihe, tulee samoilla tulilla

http://jeemu.kuvat.fi/kuvat/Biilit/Mitt ... C_0269.JPG
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Bryggi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 236
Liittynyt: Su 29.01.2012 18:24
Paikkakunta: Vieremä, Pohjois-Savo
Viesti:

Re: OM605 rakentelua"kettu pillu Annikki"

Viesti Kirjoittaja Bryggi »

Hiukan pohdinkin tuota kyseistä tapitusta kun tänään purin sitä, melkoisen onneton tuo orkkis kiila. Oli 1.5mm syrjäss äjo alaketjupyöräkin :P eli onnea kerrankin matkassa. ja ei ollut ongelmat minun korvien välissä kun tuntui jotenkin karkeammin pyörivän.. perjantaina tulee marmoritiskille uusi kiila stefa keulille.

Jeemu, selailin noita kuvia mitä olis linkissä lisänä, ilmeisesti jotain kohtuu tehokasta niputtamassa? tuskin pelkästään käyttöpeliksi
Viimeksi muokannut Bryggi, Pe 22.02.2013 08:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin