No niin, palataan taas kytkinasian pariin. Eilen sitten lopulta nostettiin kone nokalta että pääsee kahteleen tarkemmin kytkinkopan sisälle. No, sieltähän se vika löyty, käpälä oli irti. Siis sen pitäisi olla vaakatasossa että sylinterin mäntä osuu siihen niin se olikin pystyasennossa. Tähän väliin täytyykin kysyä että kuuluisko sen käpälän toisen päädyn olla kiinni kytkinkopassa..? Kun se ei tällä hetkellä ole missään kiinni. Tuntuu että sen jossain pitäis olla kiinni ku muutenhan se pääsee aina kääntymään väärään asentoon kun työsylkän mäntä ei osu siihen..

No, jos tohon sais jonku varmistuksen ennen ku kasataan kone takasi paikoilleen
Sit asiaan sinänsä liittymättä.. Otettiin öljypohja samalla irti ku viime syksynä alipainepumppu hajos ja aateltiin sit että kattoo nyt samalla onko sinne öljypohjaan asti tullu mitään palasia siitä.. Ite öljypohjasta ei löytyny ku pari laakeria ja joku isompi palikka mutta öljypumpun sihdistä sit löytyki kourallinen palasia ja kymmenkunta laakeria
Ihme kyllä, ei mitään tuhoja tehny toi pumpun hajoominen vaikka tollanen määrä palikkaa menee pyörivän jakoketjun ohitte..