MB vito 115 Autom. 2009 /10 Lämmityslaite ei toimi.
MB vito 115 Autom. 2009 /10 Lämmityslaite ei toimi.
Lämmitylaite lopetti toimimasta kokonaan ? Puhallin toimii kun kokeilin suoraan johdoilla akkulaturilla . Mistä lähtis vikaa etsimään ? Siitä keskipaneelista missä lämmönsäätimet on kuuluu n. puolen minuutin välein 4 naksahdusta kun auto on käynnissä .
Re: MB vito 115 Autom. 2009 /10 Lämmityslaite ei toimi.
Lähtisin sulakkeesta liikkeelle. Ohjauspiirin rele naksuttelee aikansa liian kuorman vuoksi.
Kaupan kassalla:
-Onko s-korttia?
-Ei ko mie oon mersumiehii.
W638 112CDI A4
Vitossa kaikki pitää ääntä paitsi torvi.
-Onko s-korttia?
W638 112CDI A4
- klonksvaagen
- Vakiokalustoa
Sivusta seuranneena yhden turhan esivastuksen vaihdon nähneenä, jos vika ei löydy sulakkeesta, kannattaa mitata se katkaisija.
Sulakkeet näyttäsi olevan kunnossa ? ohjekirjassa ei erikseen mainita lämmityspuhaltimen sulaketta niin en varmuudella tiedä mikä ja missä se on ! Ossaako joku kertoa varman paikan ?
Jos annan akusta suoraan virran puhaltimeen niin se napsutus lämmönsäätimen kohalta loppuu . No huomenna merkkiliikkeeseen katsomaan mikä lie vaivaa ?
- klonksvaagen
- Vakiokalustoa
Kerro toki, kuinka käy.aslakki kirjoitti:No huomenna merkkiliikkeeseen katsomaan mikä lie vaivaa ?
Konehuoneessa? Kuskin jalkatilassa kojelaudan alareunassa? Kuskin penkin alla?aslakki kirjoitti:Sulakkeet näyttäsi olevan kunnossa ? ohjekirjassa ei erikseen mainita lämmityspuhaltimen sulaketta niin en varmuudella tiedä mikä ja missä se on ! Ossaako joku kertoa varman paikan ?
639:ä en omista, joten tarkemmin en osaa sanoa, mutta 638:ssa sulake on kuskin penkin alla, 30A ja muistaakseni numero 7 tai 9.
Kaupan kassalla:
-Onko s-korttia?
W638 112CDI A4
-Onko s-korttia?
W638 112CDI A4
Joo huollossa selvis sulake palanut. Puhaltimen virtajohto radion takana hinkkaantunut rikki ja sieltä oikosulussa. Veholla näppärästi korjasivat .