Millaisia rekkarikilven pohjia Veho on aikanaan noihin E-mallin lankkuihin uutena leiponut kiinni vai onko minkäänlaisia? Etukilpi on ilmeisesti laitettu suoraan etupuskuriin? Entäs takana, joku musta guttaperkkahökötys?
Kävin marmoritiskillä ja sieltä saa vain takakilven pohjaa W114-alkuisella varaosanrolla tilaamalla edullisesti n. 90€/kpl. Sehän on varmaan sellainen, jossa on ne reijät nurkissa ja leveys Saksan kilven mukaan ja niitähän on/oli W114/115, W123 ja 1./2. Sarjan W124:ssa.
Pitäisi saada tilauksessa olevat lyhyet kilvet fundamentaalisen puhdasoppisesti kiinni E200:een, jahka tulevat. Tähtireki-lätkiähän en pysyvästi laita, kun ei tavara EU:n sisällä kerran vapaasti liikukaan...
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Veholaisista ei tietoa mutta mielestäni parhaat ovat yleisesti autotarvikeliikkeissä myytävät mallit jotka jäävät kokonaan kilven alle piiloon.
Tulevat ruuvella kiinni alkuperäisiin reikiin ja itse kilpi aluseen kiinni mukana tulevalla torx-nylonruuvilla.
Hintaa on noin 8e ja löytyy eukilvelle ja perinteiselle omat versionsa
Mulle tuli kanssa eeuuttomat kilvet. Käytin kilpeä sapluunana ja tein polykarbonaatista tuon taustan, eikä se jäänyt lainkaan näkyviin. Mun mielestä se vain rumentaa maisemaa.
Marko M kirjoitti:Veholaisista ei tietoa mutta mielestäni parhaat ovat yleisesti autotarvikeliikkeissä myytävät mallit jotka jäävät kokonaan kilven alle piiloon.
Tulevat ruuvella kiinni alkuperäisiin reikiin ja itse kilpi aluseen kiinni mukana tulevalla torx-nylonruuvilla.
Hintaa on noin 8e ja löytyy eukilvelle ja perinteiselle omat versionsa
Savonlinnassa olen käynyt 6 autotarvikeliikettä/katsuria läpi sekä Vantaan Motonetissä: ei ole lyhyitä taustoja uuden farkun keulalle. Pitää kai laittaa ostoilmoitus tänne.
Ehdottomasti siis tuollainen "näkymätön" on paras. 124:ään ei kuulu mielestäni sellainen kiiltävä taustalevy, huolimatta siitä että isäni uutena ostamassa 1985-mallissa sellainen on takana. Edessä suoraan puskurissa kiinni.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Marko M kirjoitti:Mie ostin perinteiselle kilvelle KL-varaosista, vielä jäi hyllyyn jokunen
Maksapa siinä 6 e taustasta ja 10 e toimituskuluja jos tänne tilaan . Tai sie voisitkin sen käydä ja tuoda mulle veturilla .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Meillä on noissa uudemmissa alumiinipellistä tehdyt kilven kokoiset taustat edessä ja takana. Ei paljon erotu kilven takaa, mutta saa kiinnitettyä ilman ylimääräisiä reikiä autoon. Eikä peltiseppä paljon ottanut, kun leikkasi oikeaan kokoon muutamat aluslevyt . W123:ssa sitten mukana tulleet rosterilevyt.
Timo L. kirjoitti:
Savonlinnassa olen käynyt 6 autotarvikeliikettä/katsuria läpi sekä Vantaan Motonetissä: ei ole lyhyitä taustoja uuden farkun keulalle. Pitää kai laittaa ostoilmoitus tänne.
Ehdottomasti siis tuollainen "näkymätön" on paras. 124:ään ei kuulu mielestäni sellainen kiiltävä taustalevy, huolimatta siitä että isäni uutena ostamassa 1985-mallissa sellainen on takana. Edessä suoraan puskurissa kiinni.
Koivuhaan Veholla n. viiskymppinen varaosamyyjä muisteli tuota reikäkulmaista rosterilevyä laitetun I-sarjan autoihin taakse. Muistelen itsekin niitä nähneeni useammassa.
Pitänee koettaa jostain hommata tuollainen lyhyt musta muovipohja sitten taakse ja etukilpi suoraan puskuriin.
Jännä vain ettei ihan varmaa todistusta ole vielä aiheeseen keneltäkään saanut. Hyviä vinkkejä toki, joista kiitoksia!
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Timo L. kirjoitti:
Savonlinnassa olen käynyt 6 autotarvikeliikettä/katsuria läpi sekä Vantaan Motonetissä: ei ole lyhyitä taustoja uuden farkun keulalle. Pitää kai laittaa ostoilmoitus tänne
Tilannepäivityksenä Vantaan Hakkilan VaraKiristä löytyi lyhkäselle kllvelle musta muovinen pohjalevy. Tais olla 7,20€. Pari jäljelle. Vielä pitää Dremelin laikalla pikkasen purasta ruuveja lyhyemmiksi, niin eivät raavi kontin kanteen asti, kun tiukkaa paikalleen ja saa siististi kannat peittoon niillä valkoisilla suojakorkeilla.
Koskahan joku Eurokiimailijoiden mahtikäsky kieltää noiden lyhkästen kilpien tilaamisen kokonaan?
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Timo L. kirjoitti:
Savonlinnassa olen käynyt 6 autotarvikeliikettä/katsuria läpi sekä Vantaan Motonetissä: ei ole lyhyitä taustoja uuden farkun keulalle. Pitää kai laittaa ostoilmoitus tänne
Tilannepäivityksenä Vantaan Hakkilan VaraKiristä löytyi lyhkäselle kllvelle musta muovinen pohjalevy. Tais olla 7,20€. Pari jäljelle. Vielä pitää Dremelin laikalla pikkasen purasta ruuveja lyhyemmiksi, niin eivät raavi kontin kanteen asti, kun tiukkaa paikalleen ja saa siististi kannat peittoon niillä valkoisilla suojakorkeilla.
Koskahan joku Eurokiimailijoiden mahtikäsky kieltää noiden lyhkästen kilpien tilaamisen kokonaan?
Marko M lähetti ystävällisesti mullen kilvenalusen TRE:en KL:stä. Pahaksi onneksi vaan sen rei'itykset ei passaa originaaliin kilvenaluseen mikä on ulkolämpötilamittarin anturin "suojana". No, porallahan siitä selvitään. Kiitos Markolle.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Timo L. kirjoitti:Marko M lähetti ystävällisesti mullen kilvenalusen TRE:en KL:stä. Pahaksi onneksi vaan sen rei'itykset ei passaa originaaliin kilvenaluseen mikä on ulkolämpötilamittarin anturin "suojana". No, porallahan siitä selvitään. Kiitos Markolle.
Marko M lähetti ystävällisesti mullen kilvenalusen TRE:en KL:stä. Pahaksi onneksi vaan sen rei'itykset ei passaa originaaliin kilvenaluseen mikä on ulkolämpötilamittarin anturin "suojana". No, porallahan siitä selvitään. Kiitos Markolle.
Se jäi kysymättä, ett miks sie Timo etukilven halusit laittaa taustan kanssa? Siksikö, että ei tartte taivuttaa kilpeä yhtään puskurin mukaisesti (eiks kilven taivuttaminen ole virallisesti kiellettyä?)? On tää hauskaa, kun isot miehet nysvää pikkuasioissa (=kutsutaan harrastukseksi, vaiko enemmän jo uskonnoksi?)
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
Marko M lähetti ystävällisesti mullen kilvenalusen TRE:en KL:stä. Pahaksi onneksi vaan sen rei'itykset ei passaa originaaliin kilvenaluseen mikä on ulkolämpötilamittarin anturin "suojana". No, porallahan siitä selvitään. Kiitos Markolle.
Se jäi kysymättä, ett miks sie Timo etukilven halusit laittaa taustan kanssa? Siksikö, että ei tartte taivuttaa kilpeä yhtään puskurin mukaisesti (eiks kilven taivuttaminen ole virallisesti kiellettyä?)? On tää hauskaa, kun isot miehet nysvää pikkuasioissa (=kutsutaan harrastukseksi, vaiko enemmän jo uskonnoksi?)
Siksi, ettei olis tarvinnut porata reikiä siihen orkkisalustaan .
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Nyt on sitten vihdoin värkkäilty takakilpikin paikalleen pysyväisratkaisulla. Alla on musta lyhyen kilven pohja, johon kilpi on laitettu lyhennetyillä ruuveilla, joiden kannat peitetty valkeilla muovikorkeilla. Etukilpi on suoraan puskurissa.
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)