R170 230k ei ahda? tuntuu laiskalta
R170 230k ei ahda? tuntuu laiskalta
Elikkäs Mutsi lähti eilen töistä. Auto lähti normaalisti käymään ja toimi muutaman kilometrin hyvin. Valoihin tullessa auto hyytyi ja sammui valoihin. Muutaman kerran sahaamalla auto vaivalloisesti käymään. Käytyään vähän aikaa (kone lämpimäksi) tilanne normalisoitu ja auto toimi normaalisti.
Tänään aamulla kauppaan lähtiessä auto kävi ontuvasti ja ei kestänny kaasua. Käytyään vähän aikaan (että kone lämpeni) niin käynti normalisoitu ja kaasu vastasi normaalisti, mutta ei kierrä yli 4k rpm. Nokkapelti auki ja kaasuttelussa kompressori yrittää lähtee pyörimään (pyörii ehkä 2-3 kierosta).
Tänään aamulla kauppaan lähtiessä auto kävi ontuvasti ja ei kestänny kaasua. Käytyään vähän aikaan (että kone lämpeni) niin käynti normalisoitu ja kaasu vastasi normaalisti, mutta ei kierrä yli 4k rpm. Nokkapelti auki ja kaasuttelussa kompressori yrittää lähtee pyörimään (pyörii ehkä 2-3 kierosta).
Viimeksi muokannut Mr300, Su 17.02.2013 13:05. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230 käyntionglemia
Kerrotaan viellä että viikkoa aikasemaan asennettiin xenonit umpioihin ja ilmanputsarinkotelo oli irti. Tarkistettiin kyllä että kaikki on kiinni kuin pitää ja auto toimi viikon ongelmitta. Ongelmat alkoi nyt kun tuli plussakelit.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntionglemia
Kompura kaiketi jokatapauksessa pyörii kaasuttaessa paikallaan ilman virran johdosta..ei sinne tule virtaakaan varmaan.
tuli mieleen jos kosteus pikku letkuissa ja ajo viima hieman kylmättäisi putkistoa koska lämpimänä toimii.
Näissä vaan on ongelmana kun kosteus ,vesipisara liikkuu alipaine letkuissa pienissä yleisin taitaa olla se mikä menee eculle..maf tieto??
No johtosarja murenemisen johdosta voi kosteus tehdä tepposia silti ihan minne vain kostealla kelillä...kai tää nyt kuuluu siihen bio johto sarjaan?
Jos kaasuttelit paikallaan niin ei se kyllä kierräkään täysiä kuin vedossa ollessaan.
tuli mieleen jos kosteus pikku letkuissa ja ajo viima hieman kylmättäisi putkistoa koska lämpimänä toimii.
Näissä vaan on ongelmana kun kosteus ,vesipisara liikkuu alipaine letkuissa pienissä yleisin taitaa olla se mikä menee eculle..maf tieto??
No johtosarja murenemisen johdosta voi kosteus tehdä tepposia silti ihan minne vain kostealla kelillä...kai tää nyt kuuluu siihen bio johto sarjaan?
Jos kaasuttelit paikallaan niin ei se kyllä kierräkään täysiä kuin vedossa ollessaan.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: R170 230k käyntionglemia
Kompura ei pyöri vapaalla kaasutellessa. Ei edes siellä 4k rpm. Lämpimänä käy tosi nätisti ja tasaisesti. Huomenna piuhanpäähän niin katotaan mitä se sanoo.
Mutta jos jollain ollu vastaavia onglemia tai ideoita niin kertokaaas. Niin ja auto on -97 Ei kai näissä ole enään näitä bio johtosarjoja??
Edit:
Tuskin bensansuodatinkaan enään tässä vaiheessa ole enään jäässä? Sitä ei ole koskaan suomessa vaihdetu. (auto tuotu viimekesänä saksasta).
Voiko tämän ongelman aiheutta se kuuluisa K40 releboxi??
Mutta jos jollain ollu vastaavia onglemia tai ideoita niin kertokaaas. Niin ja auto on -97 Ei kai näissä ole enään näitä bio johtosarjoja??
Edit:
Tuskin bensansuodatinkaan enään tässä vaiheessa ole enään jäässä? Sitä ei ole koskaan suomessa vaihdetu. (auto tuotu viimekesänä saksasta).
Voiko tämän ongelman aiheutta se kuuluisa K40 releboxi??
Viimeksi muokannut Mr300, Ti 01.01.2013 17:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: R170 230k käyntionglemia
No bio johtaja tai ei niin kuitenkin paska laatua on eristeet...Mr300 kirjoitti:Kompura ei pyöri vapaalla kaasutellessa. Ei edes siellä 4k rpm. Lämpimänä käy tosi nätisti ja tasaisesti. Huomenna piuhanpäähän niin katotaan mitä se sanoo.
Mutta jos jollain ollu vastaavia onglemia tai ideoita niin kertokaaas. Niin ja auto on -97 Ei kai näissä ole enään näitä bio johtosarjoja??
jonnekin *:rin piuhan päähän niin saat suuntaa mikä sitä vaivaa
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: R170 230k käyntionglemia
Auto kävi faijan kaverin putiikissa. Ei *:rin päässä mutta jonku lukulaitteen päässä ja antoi vikakoodiksi magneetiventtiilin. (Faija ei tietenkään muista koko nimeä koodia). Huomenna korjaaja soittelee mersulle. kattoo selviiko mitään.
Vikakoodi kuitattiin, remmi lähti toimimaan. Mutta pienenhetken päästä takaisin vikatilaa ja remmi pois peltistä.
Mistäköhän on kyse. Kellään ideoita...
Pitää varmaan viedä ihan oikean kuusenalle. Saisi kunnolla selvyyden asiaan
Vikakoodi kuitattiin, remmi lähti toimimaan. Mutta pienenhetken päästä takaisin vikatilaa ja remmi pois peltistä.
Mistäköhän on kyse. Kellään ideoita...
Pitää varmaan viedä ihan oikean kuusenalle. Saisi kunnolla selvyyden asiaan
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: R170 230k käyntionglemia
Hiukan hankallaa... Jos ainoa vinkki on joku mangneeti ehkä ventiiliMr300 kirjoitti:Auto kävi faijan kaverin putiikissa. Ei *:rin päässä mutta jonku lukulaitteen päässä ja antoi vikakoodiksi magneetiventtiilin. (Faija ei tietenkään muista koko nimeä koodia). Huomenna korjaaja soittelee mersulle. kattoo selviiko mitään.
Vikakoodi kuitattiin, remmi lähti toimimaan. Mutta pienenhetken päästä takaisin vikatilaa ja remmi pois peltistä.
Mistäköhän on kyse. Kellään ideoita...
Pitää varmaan viedä ihan oikean kuusenalle. Saisi kunnolla selvyyden asiaan
Mutta koitettan arvailla voisi olla se polttoaine höyryjen keräily ventiili
(Jos on rikki niin sittä vika tila ja kompuran mangneeti kytkin ohjataan pois päältä)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: R170 230k käyntionglemia
Voisiko tämä aiheuttaa myös käyntihäiriötä kylmänä?CDI203 kirjoitti:Hiukan hankallaa... Jos ainoa vinkki on joku mangneeti ehkä ventiiliMr300 kirjoitti:Auto kävi faijan kaverin putiikissa. Ei *:rin päässä mutta jonku lukulaitteen päässä ja antoi vikakoodiksi magneetiventtiilin. (Faija ei tietenkään muista koko nimeä koodia). Huomenna korjaaja soittelee mersulle. kattoo selviiko mitään.
Vikakoodi kuitattiin, remmi lähti toimimaan. Mutta pienenhetken päästä takaisin vikatilaa ja remmi pois peltistä.
Mistäköhän on kyse. Kellään ideoita...
Pitää varmaan viedä ihan oikean kuusenalle. Saisi kunnolla selvyyden asiaan
Mutta koitettan arvailla voisi olla se polttoaine höyryjen keräily ventiili
(Jos on rikki niin sittä vika tila ja kompuran mangneeti kytkin ohjataan pois päältä)
Koitan viellä selvittää sitä tarkkaa koodia, jos vaikka se olisi viellä faijan frendillä. Mutta kiitos arvailusta

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntionglemia
Vikakoodi oli P0806 Sanooko mitään.
Mutsi tuli töistä ja sano että aamulla auto kävi normaalisti ja töistä lähtiessä sama juttu, lukuunottamatta kompressorin toimimattomuutta.
Faija oli pihalla tutkinnut konehuonetta ja oli alkannut seuraamaan kompressorilta lähtevää johto nivaskaa. Oli mennyt pitkään liittimeen kannen päätyyn. Liittimessä oli näkynnyt keskellä keltainen tiiviste. Faija painoi liittimen kiinni (meni sentin sisään) ja kompressori oli ruvennut toimimaan.
Noh nyt pitää sitten seurailla että vielläkö tulee käyntihäiriöö ja vikakoodeja. Toivotaan että selvittiin säikähdyksellä.
Mutsi tuli töistä ja sano että aamulla auto kävi normaalisti ja töistä lähtiessä sama juttu, lukuunottamatta kompressorin toimimattomuutta.
Faija oli pihalla tutkinnut konehuonetta ja oli alkannut seuraamaan kompressorilta lähtevää johto nivaskaa. Oli mennyt pitkään liittimeen kannen päätyyn. Liittimessä oli näkynnyt keskellä keltainen tiiviste. Faija painoi liittimen kiinni (meni sentin sisään) ja kompressori oli ruvennut toimimaan.
Noh nyt pitää sitten seurailla että vielläkö tulee käyntihäiriöö ja vikakoodeja. Toivotaan että selvittiin säikähdyksellä.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntiongelmia, toimii?
Kompressori lähti pelaamaan mutta käyntiongelmia vaan pukkaa. Sammuilee liikenteeseen ja ei meinaa pysyä käynnissä.
Saatiin nilkutettua pajalle ja luettua vikakoodit.
Elikkäs ilmamäärämittaria valittaa.
Mistäs olette hommanneet? ja kannattaako tarvikeosaa hommata?
kl-varaosat tai merteil tietenki. Mutta saako jostain edullisemmin?
Saatiin nilkutettua pajalle ja luettua vikakoodit.
Elikkäs ilmamäärämittaria valittaa.
Mistäs olette hommanneet? ja kannattaako tarvikeosaa hommata?
kl-varaosat tai merteil tietenki. Mutta saako jostain edullisemmin?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari hajalla?
Jeppis Vaihdettiin uusi mittari (Bosch) ja auto alko toimimaan. (6km) testilenkki, Ja sitten auto lämpimään talliin yöksi (seissyt pari päivää pakkasessa). Seuraavana aamuna sitten auto ulos tallista ja baanalle. 1.5km päästiin kun auto sammu, eikä enään käyntiin millään.
Takaisin tallille ja töpseli kiinni --> vikakoodi ilmamäärämittari. Ilmamäärämittarin liitin irti ja auto starttaa, kun työntää takaisin niin auto samuu. Noh mittari irti ja ihmettemään. verkossa löytyi ruskeita vesihelmiä. Olisiko väläri ollut jäässä ja sulannu lämpimässä tallissa ja nyt sitten hajottannut uuden ilmamäärämittärin? Saako tuota mitattua onko ehjä enään?
Takaisin tallille ja töpseli kiinni --> vikakoodi ilmamäärämittari. Ilmamäärämittarin liitin irti ja auto starttaa, kun työntää takaisin niin auto samuu. Noh mittari irti ja ihmettemään. verkossa löytyi ruskeita vesihelmiä. Olisiko väläri ollut jäässä ja sulannu lämpimässä tallissa ja nyt sitten hajottannut uuden ilmamäärämittärin? Saako tuota mitattua onko ehjä enään?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
No entäs pelkästään kuivaat sen ja kokeile uudelleen?
Vertaa vastus arvoa vanhaan?
Tori.fi oli muuten yksi mittari myynnissä..käypyydestä ei tietoa.Alvadi.ee on myös jotain.
Vertaa vastus arvoa vanhaan?
Tori.fi oli muuten yksi mittari myynnissä..käypyydestä ei tietoa.Alvadi.ee on myös jotain.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
vanha mittari oireili samalla tavalla. Uusi mittari kuivattii ja putsattiii kliinerillä.atlas kirjoitti:No entäs pelkästään kuivaat sen ja kokeile uudelleen?
Vertaa vastus arvoa vanhaan?
Tori.fi oli muuten yksi mittari myynnissä..käypyydestä ei tietoa.Alvadi.ee on myös jotain.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Kukaan ikinä mitaillu ilmamäärämittaria? saisiko tuosta selville onko ehjä vai onko jossain muualla nyt vika? Luulis että ei toi mittari noin herkästi voi hajota vedestä?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Vaikea kysymys johon ei moni osaa vastata.
Jospa otat yhteyttä CDI203 kun asustelet siinä kohtuu etäisyydellä niin jos hän osaisi etsiä perimmäisen syyn.
Jospa otat yhteyttä CDI203 kun asustelet siinä kohtuu etäisyydellä niin jos hän osaisi etsiä perimmäisen syyn.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Ei kai saa öljyä imuilman mukana? jos vesi oli helmeillyt. Tutun CLK:ssa samanlaiset oireet. Välijäähdyttimen puhdistuksen jälkeen
loppui ilmamäärämittari ongelmat. Öljyn joutuminen välijäähdyttimeen ei selvinnyt, mutta ei ole uusiutunut.
loppui ilmamäärämittari ongelmat. Öljyn joutuminen välijäähdyttimeen ei selvinnyt, mutta ei ole uusiutunut.
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Väläri putsattiin. Onneksi ei mittari hajonnut. Saatiin käyntiin ja ilmoitti lambdan. En nyt muista kumman niist. Uudella lambdalla alko auto rokkaamaan. Joten tämä toimii toistaiseksi.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Mikä vuosimalli on kyseessä ja kuinka paljon autolla on ajettu. Omassa 190E:ssä oli lähes 20 vuotta (yli 350000 km) vanha lambda-anturi ja katalysaattori eikä niiden toiminnassa ollut mitään vikaa. Lambda-anturi on yleensä kestävää sorttia ja puhdistuu itsestään ajamalla.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
-97. Ja olikohan 140tkm Jos en väärin muista. Olisiko Viallinen maf hajottannu labdan? No kummiskii Uuden maffin ja lambdan jälkee auto alko toimimaan. Seurataan nytten tuleeko viellä ongelmia. Vikakoodeja tuo ei enään ilmottele.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
- CDI203
- Asiantuntija
- Viestit: 12889
- Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°
Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Jos on kauan käynnyt liianrikkalla/laihalla niin näin on voinnut tapahtua tai jos öljyä on kulkeutunut putkeenMr300 kirjoitti:-97. Ja olikohan 140tkm Jos en väärin muista. Olisiko Viallinen maf hajottannu labdan? No kummiskii Uuden maffin ja lambdan jälkee auto alko toimimaan. Seurataan nytten tuleeko viellä ongelmia. Vikakoodeja tuo ei enään ilmottele.
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21

EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)
100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)
jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659

Re: R170 230k käyntiongelmia, ilmamäärämittari uusi, taas ha
Jahas Uutta osaa vaihdettu -> toinen lambda, ilmamäärämittari, bensan ja ilman suodattimet ja akku. Akku lähinnä siksi että vanha oli todella huonossa kunnossa.
pätkimiset ja rykimiset hävis mutta auto tuntuu tehottomoalta (kompessor ei ahda). Maanantaina käydään veholla lukemassa oikealla laitteella vikakoodit.
Sitten pari kyssäriä.
Aiheuttaako K40 releen toimimattomuus muutakuin sammuilua ja kierrosten hummailua??
Tuohon asennettiin talveksi xenonit, oikeestaan viikoo ennen kun viat alko. Voiko tuommoinen tehdä häiriötä ja aiheuttaa vikoja?
pätkimiset ja rykimiset hävis mutta auto tuntuu tehottomoalta (kompessor ei ahda). Maanantaina käydään veholla lukemassa oikealla laitteella vikakoodit.
Sitten pari kyssäriä.
Aiheuttaako K40 releen toimimattomuus muutakuin sammuilua ja kierrosten hummailua??
Tuohon asennettiin talveksi xenonit, oikeestaan viikoo ennen kun viat alko. Voiko tuommoinen tehdä häiriötä ja aiheuttaa vikoja?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k ei ahda?
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikun lukemaan
Eikun lukemaan
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: R170 230k ei ahda?
Vähän samantapaista vaivaa kun tässä topicissa.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=100561" onclick="window.open(this.href);return false; Pitää tarkistaa tuo k40 rele
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=100561" onclick="window.open(this.href);return false; Pitää tarkistaa tuo k40 rele
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: R170 230k ei ahda? Toimii!
Jeppis
Tänään parituntia veholla *:n päässä ja uuden (oikeanlaisen) maffin asennuksen jälkeen slk toimii. Elikkäs vääränlainen maffi oli vaihdettu hajonneen tilalle.
Tänään parituntia veholla *:n päässä ja uuden (oikeanlaisen) maffin asennuksen jälkeen slk toimii. Elikkäs vääränlainen maffi oli vaihdettu hajonneen tilalle.
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79