Joten jos täällä on joku kyseisen ruiskutus operaation suorittanut, niin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja hiukan listaa mitä kaikkea pitää vaihtaa toimivan kokoonpanon saamiseksi. Tästä koneestahan on olemassa myös ruiskuversio, joten sellaisesta on varmaan järkevin alkaa etsimään puuttuvia palapelinpaloja.
w123 230 eli M115.954 piristys ruiskulla
w123 230 eli M115.954 piristys ruiskulla
Tervehdys, asiani koskee otsikon mukaista operaatiota: Siis tuollanen vajaa 500tkm ajettu sininen tomaatti mersu odottelee kauhulla tulevaa kohtaloaan. Kesäautoksi ajattelin tuon näin aluksi laittaa, sillä tällä hetkellä ei ole oikeastaan tarvetta omalle käyttöautolle ja valuuttakin on jokseenkin tiukassa muiden projektien vuoksi. Kulutus tällaisessa kaasarikoneessa on aivan hirveätä eikä tämmönen tankki tuolla 110hepalla oikeen kuljekkaan, joten tuli mieleen megasquirtin asennus. Hommahan ei itsessään käsitä mitään ylivoimaisen haastavaa, mutta autojen suhteen olen hiukan noviisi enkä ole meseäkään vielä ehtinyt kauheasti tutkia arktisten olosuhteiden vuoksi niin ajattelin sitten täällä avata keskustelua. Käsittääkseni nämä koneet kestää ongelmitta aika huomattaviakin tehonlisäyksiä (200hp ei liene mikään ongelma), vaikkakin tarkoituksena olis alotella hommat ihan vaan megalla ja sitten nälän kasvaessa haukata lisää
.
Joten jos täällä on joku kyseisen ruiskutus operaation suorittanut, niin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja hiukan listaa mitä kaikkea pitää vaihtaa toimivan kokoonpanon saamiseksi. Tästä koneestahan on olemassa myös ruiskuversio, joten sellaisesta on varmaan järkevin alkaa etsimään puuttuvia palapelinpaloja.
Joten jos täällä on joku kyseisen ruiskutus operaation suorittanut, niin kiinnostaisi kuulla kokemuksia ja hiukan listaa mitä kaikkea pitää vaihtaa toimivan kokoonpanon saamiseksi. Tästä koneestahan on olemassa myös ruiskuversio, joten sellaisesta on varmaan järkevin alkaa etsimään puuttuvia palapelinpaloja.
-
Ylermiraita
- Vakiokalustoa

- Viestit: 421
- Liittynyt: Ma 22.11.2010 08:06
Re: w123 230 eli M115.954 piristys ruiskulla
No eipäs ole_rieska_ kirjoitti: Tästä koneestahan on olemassa myös ruiskuversio, joten sellaisesta on varmaan järkevin alkaa etsimään puuttuvia palapelinpaloja.
Re: w123 230 eli M115.954 piristys ruiskulla
Suomeksi sama?
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Re: w123 230 eli M115.954 piristys ruiskulla
230 ja 230 E ovat aivan eri moottoreita. Ruiskuversio W123:ssa on M102.980. Se on läpihengittävä konstruktio kun M115 on vanhempaa rakennetta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: w123 230 eli M115.954 piristys ruiskulla
Tee jotakin erilaista, laita cossumersun 2.3l motti megalla sinne 
W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84




